Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Mojej Cacko A4 B5 1996 110KM 81KW HOT-DOG :D


Pietro3

Rekomendowane odpowiedzi

1a02760066850eebm.jpgc5e7c9d73d498743m.jpg2578c640d5c6cd81m.jpg85a4cdf2987d78f9m.jpgc9b3ca568fe1af3bm.jpgfec175b7ab8c45a1m.jpg

Na chwile obecną przewiduję tylko przyciemnić szyby, zmienić fotele na kubełkowe.

W późniejszym czasie zmienić lakier na inny kolorek(czarna perła :naughty:)

Co tam jeszcze???

No co jest pewne na początku roku będę musiał go podwyższyć, ponieważ jest za niski i każda nierówność,garb jest mój :wallbash:

Chyba jak na razie to tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stary ty masz normalna a4 .... ;)

jak wiekszosc tutaj

ja mam -60 przod i -40 tyl

a iverson ma jeszcze nizej

jeden kolega tutaj pamietam mial cos kolo -80

to jest nisko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:wallbash: ja mam przod -65 tyl -40 i do tesco nie moge wjechac :evil: przez 1 miesiac ciezko bylo sie przyzwyczajic do omijania wszystkiego ale juz to opanowalem :decayed: a tak ogolnie to autko :good:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to czytam to nie moge!!!!! Po co kupować auto z zawiasem wielowachaczowym które jest komfortowe do jazdy i zrobić coś takiego jak

-60 przod i -40 tyl i do tego felga min 17" (opona min. 235/40) i cały komfort diabli wzieli. Zawias na koleinach i dziurzch się rozklekocze i po co to komu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to czytam to nie moge!!!!! Po co kupować auto z zawiasem wielowachaczowym które jest komfortowe do jazdy i zrobić coś takiego jak

-60 przod i -40 tyl i do tego felga min 17" (opona min. 235/40) i cały komfort diabli wzieli. Zawias na koleinach i dziurzch się rozklekocze i po co to komu.

najpierw pojeździj obniżonym autem ,a potem pisz spostrzeżenia, nie masz pojęcia to nie pisz nic!! poprawa trakcji i prowadzenia to podstawowe zalety niskiego zawiasu :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iverson tak się składa że jeździłem zglebowanym autem i to nie jednym i nie raz. Jak asfalt jest równiutki (np jakaś mowa obwodnica) to jest super- idzie po łukach tak jak trzeba ale powidzmy sobie szczeże że takich dróg u nas prawie nie ma :naughty: Większość to dziuru, koleiny, co kawałek progi zwalniające, zapadniąte lub wystające studzienkiokie. Obniżone auto na dużych, szerokich kapciach po takich drogach skacze jak żaba. No chyba że ktoś ma auto tylko na wygląd a nie do jazdy to zwracam honor :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pietro3 mi to wygląda na ori 1BE, czyli opcjonalnie montowany sportowy zawias Audi :wink4: Tak jak u mnie. Poza tym Twoja furka ma coś z mojej, znaczy troszkę podobna do mojej :tongue4: Na Twoim miejscu odpuściłbym sobie zmianę koloru, tak jak Iverson mówi lepiej tą kasę zainwestuj w inne zmiany, np. felgi i lampy przód na poliftowe :good: Po co Ci czarna perła, srebrny jest bardzo ok (najładniejszy :kox: wiem co mówię :tongue4: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iverson tak się składa że jeździłem zglebowanym autem i to nie jednym i nie raz. Jak asfalt jest równiutki (np jakaś mowa obwodnica) to jest super- idzie po łukach tak jak trzeba ale powidzmy sobie szczeże że takich dróg u nas prawie nie ma :naughty: Większość to dziuru, koleiny, co kawałek progi zwalniające, zapadniąte lub wystające studzienkiokie. Obniżone auto na dużych, szerokich kapciach po takich drogach skacze jak żaba. No chyba że ktoś ma auto tylko na wygląd a nie do jazdy to zwracam honor :polew:

nie oczekiwałem innej odpowiedzi :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam -60/-40 tak jak pisalem i do tego 19" na 225/45R19 i mam nadto komfortu ... wiec widzisz ... dla ciebie to moze byc meczarnia ... ale mi tak sie jezdzi okej.

jedni lubia komfort inni prowadzenie i twardosc ;) ( jak przejade po monecie to wiem czy orzel czy reszka byla do gory :polew: )

po prostu jeden lubi to drugi to ....

ale nie bylo tu chyba takiego co by narzekal na zawias -30mm i chcial go podniesc wyzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam -60/-40 tak jak pisalem i do tego 19" na 225/45R19 i mam nadto komfortu ... wiec widzisz ... dla ciebie to moze byc meczarnia ... ale mi tak sie jezdzi okej.

jedni lubia komfort inni prowadzenie i twardosc ;) ( jak przejade po monecie to wiem czy orzel czy reszka byla do gory :polew: )

po prostu jeden lubi to drugi to ....

ale nie bylo tu chyba takiego co by narzekal na zawias -30mm i chcial go podniesc wyzej

To juz znasz jednego :D

Ja bym wolał jak by był niski ale niestety jesli mialbym wybrac pomiedzy konfortem a troska o auto to wybiore troske o auto(zawieszenie).

Wiec chce go podniesc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli -60/-40 i do tego 19" na 225/45R19 nazywa prowadzeniem i twardością to pytanie: jak mocno trzymacie kierownice przy zmianie pasa w koleinach i jak jest jak mocno pada i są koleiny??? :naughty: :naughty: :naughty:

Twardość i szpan napewno jest !!! :kox: :kox: :kox:[br]Dopisany: 26 Październik 2008, 15:54_________________________________________________A wracając do tematu Pietro3 twoja czwóreczka jest niezła i kolor też wpożo! Mam czarną perłe i jest tylko ładna jak ją wymyje i szmatką wode zbiore. Niestety czarny ma takie minusy że każdy pyłek na nim widać a szary należy do najpraktyczniejszych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tam nikt nie powie, na każdym lakierze widać syf tzn. kurz autko ładnie zawsze wygląda jak jest umyte :rolleyes:

Jasne, że najlepiej auto wygląda jak jest umyte, nawoskowane i wypolerowane, ale nie zgodzę się, że brud i kurz na każdym kolorze widać jednakowo. Miałem dwa czarne auta i wiem co to znaczy. Czyste jest najdłużej 1 dzień, bo potem każdy pyłek znać. Najmniej widać na delikatnym złotym, taki jak mój jak się przekonałem też nieźle się trzyma.

Daruj sobie malowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dramat ... naczytalem sie w sumie o d*pie maryny;] wiadomym jest ze jeden woli kredki dugi mazaki:) dlatego popieram po trochu kazdego zdanie;p ale niech mi ktos powie ze auto obnizone o 2-3 cm jest malo komfortowe i ze trzeba sie napocic przy zmianie pasa itd... to wysmieje w twarz;)[br]Dopisany: 29 Październik 2008, 22:31_________________________________________________apropos srebrnej A4 ... zmienilbym kiere i bylaby malina;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko ok, w tym kolorze. Zostaw go bo to jeden z lepszych do a4. Chodz kazdy ma swoje gusta :cool1: . Ale lepiej zeby kase w cos innego zainwestowac np: lampy i inne fele 16,17 cali. Wtedy bylo by super bo a4 a takim felunku dobrze wyglada i tak tez sie prowadzi :>. A tez podniosło by sie troche i nie mialbys problemow z jazda. A i tak na tym co masz mysle ze nie masz duzych problemow z jazda. :evil: . To co ma np: Iverson i Nowak_zg to jest max gleba mysle bo idzie jechac na takim zestawieszeniu i daje sie rade na polskich drogach, bo nizej juz jest ciezko (cos o tym wiem) ja mam teraz -30 , -35 i jest bardzo dobrze, a jak sie prowadzi to bajka. Mysle ze grzes1150 nie za bardzo wie jak jezdzi a4 na takim zawieszeniu, jak wyglada eksploatacja i zachowanie auta. Pomijajac aspekty wygody ( ktora zmniejsze sie,ale i tak malo) wygladu ( ktory jest duzo lepszy :evil: ) to nizsze zawieszenie i sprawny kierowca = bezpieczniej !! :chytry: :>.

Mam nadzieje ze to srebrne audi bedzie kolejnym fajnym na tym forum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...