airot Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 Cześć! Spotkał ktoś się z was szanownych forumowiczów z następującym przypadkiem: przy ostrym skręcaniu albo ruszaniu ostrym ze skręconą kierownicą tj. wymuszaniu działania esp migają mi światła.. wygląda to dosłownie tak jakby ESP zabierało im prąd czy napięcie malało i musiały się chwilowo (na czas działania) wyłączać. Czy to normalne zachowanie czy gdzieś tam leży ukryty problem? Pozdrawiam
Cuber Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 a normalnie jak jdziesz nic się nie dzieje ? byc moze padają Ci żarniki
airot Opublikowano 26 Października 2008 Autor Opublikowano 26 Października 2008 jak normalnie jadę - wszystko w porządku. Teraz najlepsze jest to, że dzieje się to w obu lampach z czego lewa była wymieniana na nówkę kilka dni temu a również tak reaguje.
wnusioiq Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 Witam szanownego kolegę . Posiadam identyczne autko BPW 2006 i identyczny objaw . W moim samochodzie objaw występuje po kilku minutech od odpalenia przy przeciążeniach silnika i zanika po ok 10 min jazdy . Niestety nie ustaliłem jeszcze przyczyny !!!!!!!!!
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Uruchamiający się silnik pompy ABS-u/ESP powoduje dość znaczny chwilowy spadek napięcia w instalacji elektrycznej auta (taki prawie mały rozrusznik).W momencie włączenia xenonów napięcie na lampie wyładowczej wynosi ok 15000 V i spada bodajże o 2/3 gdy się już rozgrzeją. Problem według mnie polega na tym że przetwornice nie są w stanie wytworzyć napięcia 15000v w momencie gdy napięcie w instalacji spada np. o 6V w momencie włączenia się pompy ABS/ESP,a jest ono wystarczające do zasilania przetwornic już rozgrzanych lamp wyładowczych i wtedy problem nie występuje. Ja bym się tym nie przejmował ten typ chyba tak ma.
domjenick Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 ten typ chyba tak ma. ...wytlumacz to komus,kto stracil w nocy swiatla na zakrecie...
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Przyszło mi jeszcze jedno do głowy, czy na FIS-ie po odpaleniu nie pojawia Ci się czerwony wykrzyknik w kółku, miałem coś takiego w starej B-5-ce, zachodziłem w głowę ja i mechanicy co to oznacza, wyjaśniło się to samo o pewnym czasie po prostu padochę zaliczał akumulator, miał przerwę na jednej z cel przez co występował znaczny spadek napięcia w momencie uruchamiania silnika i pewnego dnia już nie odpalił. Wszystko wróciło do normy po wymianie aku na nowe.Ten symbol na FIS-ie może oznaczać też zaśniedziałe klemy lub słaby kontakt przewodu masowego akumulatora do karoserii. [br]Dopisany: 09 Listopad 2008, 18:49_________________________________________________ ten typ chyba tak ma. ...wytlumacz to komus,kto stracil w nocy swiatla na zakrecie... No cóż mogę polecić tylko na początku taki styl jazdy który nie będzie powodował ingerencji ABS/ESP,(co poprawi także szanse jednostki napędowej na długie życie),a jeżeli nie to może gogle noktowizyjne?
Piero Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 Ja nie mam może identycznego problemu co koledzy, nie mniej podłączę się do wątku, bo objawy podobne. Zdarza się, że po odpaleniu auta i włączeniu świateł przez ok. 10 min "mruga" mi czasem lewy żarnik (bixenony). Nie ma znaczenia, czy auto jest po nocy, czy było przed chwilą jeżdżone - czasem jak zapalę światła mruga lampa od strony kierowcy, a czasem nie. Prawdopodobnie pada żarnik... EDIT: Pytanie nieaktualne, poczytałem na forum i już wiem, że na 99% pada żarnik, więc wymieniam oba sam i sprawa powinna się rozwiązać.
Madas Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 żarniki w 2 letnim aucie raczej nie powiny wysiadać więc przyczyna jest inna tym bardziej że dzieję się to tylko przy skręcie..... najlepiej podjechać do dobrego elektryka i niech wybada co i jak a potem opisz jaki finał
airot Opublikowano 11 Listopada 2008 Autor Opublikowano 11 Listopada 2008 też nie uważam, że to żarnik bo miałem ostatnimi czasy zmienioną całą lampę na nówkę.
krotki Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 żarniki w 2 letnim aucie raczej nie powiny wysiadać więc przyczyna jest inna tym bardziej że dzieję się to tylko przy skręcie..... najlepiej podjechać do dobrego elektryka i niech wybada co i jak a potem opisz jaki finał - Adaś...- nie 2 tylko 3 letnim aucie , poza tym ważne tak naprawdę ile godzin mają wyświecone i też niekoniecznie chodzi o przebieg tylko po prostu jak często były włączone (jak się stoi w korku kilomerów nie przybywa a lampki świecą...-wystarczy dużo jezdzić po mieście) - ja stawiam jednak na żarniki...
Madas Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 w sumie i masz rację można w korku nawet żarnik wyjarać a jak produkcja była 11.2006 to ma 2 lata OT a czy Ty wiesz że ja rodzinke w Zielonej mam
krotki Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 a czy Ty wiesz że ja rodzinke w Zielonej mam -świat jest mały... - pogadamy na spocie w Wolsztynie - bo oczywiście będziesz??? koniec OT.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się