radekrp90 Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 Na wieczór mogę zrobić zrzut z ELSA - chyba, że już nie aktualne. Póki co jednak może to coś da: http://workshop-manuals.com/audi/s4_quattro_wagon/v8-4.2l_(bhf)/engine_cooling_and_exhaust/engine/timing_components/camshaft_gear/sprocket/component_information/specifications/ Wprawdzie dla wersji USA ale raczej w rozrządzie nie było tam różnic.
Kris0109 Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 Jak możesz to wrzuć dane z ELSA bardzo to pomoże jeśli opis ustawiania rozrzadu jest po polsku.
radekrp90 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 (edytowane) Nie odpowiadałeś więc temat odłożyłem - dziś wrzucę. Na 99% będzie w naszym języku EDIT: Poniżej link do pliku gdzie są wszystkie instrukcje dotyczące rozrządu i głowicy. https://drive.google.com/open?id=0B3mTN3N6cxx8MTZPNVVEcTZoSUE Edytowane 9 Lutego 2017 przez radekrp90
Kris0109 Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 Dzięki wielkie Z instrukcji wynika, że wszystko dobrze złożone. Pozdrawiam
jary1982 Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 panowie ile placiliscie za robocizne i za czesci rozrzadu ?
jakubekkk Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 Podłączam się do pytania Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
niebieski708 Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 Cześci coś ponad 2 tyś zł. Chyba że staniały.
pawelosinski83 Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 2 godziny temu, niebieski708 napisał: Cześci coś ponad 2 tyś zł. Chyba że staniały. 2,5tys to za podstawowe części; ślizgi + dolne napinacze + łańcuchy, kupowane po dużych zniżkach w ASO, i SWAG poza ASO, ten sam zestaw bez zniżek w ASO to 3300. Do tego wariatory: tylko ASO: 2200 (1800 po zniżkch) za sztukę (są 2) lub ich regeneracja Dla tych co mają pecha napinacze górne (2 sztuki): tylko ASO, 3000 (2550 po zniżkach) za sztukę, jak są OK to tylko 2 ślizgi po 55 Zestaw śrubek, zaworków, uszczelek itd to kolejne 2000zł w ASO lub 1400 jak się pokombinuje i poszuka po sklepach Napinacz paska wielorowkowego to prawie 5 stówek , pompa wody 650, termostat 380... (tylko w ASO) Pasek, świece, płyny, czujniki, oringi pierdoły to około tysiak... Warto od razu regenerować alternator i rozrusznik ~700 i modlić się, żeby pompa wspomagania i kompresor klimy były dobre, a z ciekawostek: sam blok napędowy kompresora to ~3000 Robota tania też nie jest, u sprawdzonych ludzi rozmowa zaczyna się od 3000 (Wrocław)
Dartmooor Opublikowano 25 Marca 2017 Opublikowano 25 Marca 2017 Witam, czy ktoś uprzejmy bedzie miał dane z jaką siłą dokręcać sruby wału, korbowodowe i od głowic? dzieki
niebieski708 Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 A jakie panewki założyłeś (kolory)?
mariuszolek Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Panowie, rozrząd wymieniony, wszystko co się dało. Na blokadach, fazatory po regeneracji. Przesunięty o -4 i -1. Pracuje nierówno. O co tu chodzi?
pawelosinski83 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 -4 -1 to nie ma tragedii, na pewno nie ma wpływu na nierówną pracę... Może być jakaś nieszczelność, cewki, świece, brak kompresji, któryś czujnik, MAF... U mnie było -7 -12 przed rozrządem, potem nawet jak zapalił się check od korelacji rozrządu (przesunięcie większe niż -15), 2 ślizgi połamane to auto pracowało bardzo ładnie poza dźwiękiem przy odpalaniu Jakieś błędy są?
mariuszolek Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 (edytowane) Wskazania się zmieniają, dzisiaj na pierwszym wariatorze brak odczytu, na drugim -8. Potem -2 i -6. Silnik nie ma mocy od dołu, szarpie przy wchodzeniu na obroty. Wywala położenie wałka, wypadanie zapłonów na 6 cylindrach, oprocz tego dziś także czujnik G40 i G28. Wczoraj odebrałem auto po rozrządzie, dziś odatawiłem nazad :/ Edytowane 2 Czerwca 2017 przez mariuszolek
pawelosinski83 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Zajrzyj do mojego tematu (w podpisie). U mnie było to samo... Okazało się, że źle zregenerowane były wariatory... 3x wyjmowany silnik... Czas, nerwy... Gdzie je robiłeś? Wysłane z Tapatalka
mariuszolek Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 (edytowane) Wariatory były u kolegi z forum, pawel00s4. Jutro przeczytam Twój temat, dzięki Edytowane 2 Czerwca 2017 przez mariuszolek
mariuszolek Opublikowano 3 Czerwca 2017 Opublikowano 3 Czerwca 2017 No dobrze, powiedz czy przy tych Twoich wadliwie zregenerowanych wariatorach też skakało Ci przesunięcie rozrządu? Miałeś objawy podobne do moich jeśli chodzi o moc i szarpanie?
pawelosinski83 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Skakały nastawy, klekotało przy rozruchu, rozrząd ustawiony na blokady, po odpaleniu - 2 - 3, po tygodniu - 7 - 5, ponowne ustawienie i po odpaleniu check engine... Potem znów ustawienie z nowymi wariatorami i jest git. Ale jeździło auto ok... Nie szarpało... Trochę słabsze było, ale teraz mam nowe cewki więc może to to... Wysłane z Tapatalka
mariuszolek Opublikowano 3 Czerwca 2017 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Paweł przekonuje, że to nie wina fazatorów po jego regeneracji. Twierdzi, że może być to kwestia napinaczy
pawelosinski83 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Opublikowano 3 Czerwca 2017 No też tak może być... Ale to by musieli bardzo sp***dolić robotę i nie ponapinać łańcuchów albo napinacz któryś uszkodzony albo w końcu cewki sterujące wariatorami... Ja nie twierdzę, że u Ciebie to wariatory... Mówię o moim przypadku...A klekotało przy rozruchu? Wysłane z Tapatalka
mariuszolek Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Nie był to klekot taki jak przy pękniętym ślizgu, ale coś wydało niepokojący dźwięk przez jakąś sekundę...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się