Heiduk Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 Witam Sprawa wygląda w ten sposób. Jechałem z prędkością 120km/h. I auto zrobiło mi niespodziankę. Mianowicie auto straciło moc, i zaczęło MOCNO kopcić na czarno. Stanąłem, odpaliłem autko nie idzie. Po 10 minutach odpalam, samochód jedzie ale jakiś słaby. po Kilku dziesięciu minutach autko jedzie i nawet sie wkręca na obroty, ale zdarza mi sie ze komputer odlacza silnik i auto nie jedzie. Trzeba przekrecic zapłon i wraca wszystko do normy. jednak zauważyłem kolejny problem kiedy computer go odłączy kopci na niebiesko, czy tam biało. Co za tym idzie pali olej silnikowy ale znikome ilości, bo kontroluje poziom oleju. I stan jest ciągle ten sam. aha zauwazylem ze jest słabsze. Myslicie ze turbo jest do wymiany?? albo przepływomierz, albo katalizator. Moze pompa wtryskowa??? Wymieniłem filtr paliwa, bo to mogło być przyczyna odłączania silnika, muszę jeszcze bledy pokasować. tylko ten dym;/// Chyba silnik mi nie pada;/// help!!! Autko 2.5TDI 2000r z chipowany na 190ps * nazywaj, prosze, watki zgodnie z regulaminem [Musashi]
YATES Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 Najprawdopodobniej turbina się skończyła.
Heiduk Opublikowano 26 Października 2008 Autor Opublikowano 26 Października 2008 czyli nowe turbo?? :mysli:ale auto nie muli mi aż tak żeby 100km/h nie osiagła, zapierdziela, ale nie jest takie mocne jak wcześniej..aha podajcie mi ceny jeszcze cześci:rolleyes:
AndyN Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 (...) Autko 2.5TDI 2000r z chipowany na 190ps Masz możliwość podłączenia Vaga? Odczytania błędów zapisanych w pamięci komputera auta? Zrobienie logów pozwoli więcej powiedzieć o kondycji silnika http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
Heiduk Opublikowano 26 Października 2008 Autor Opublikowano 26 Października 2008 Myślę ze w tym tygodniu(jak znajdę czas) mechanik podłączy mi komputer do auta, zobaczymy co będzie.
Flyer Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 Czyli jezdzisz taka lokomotywa caly czas? Kto robil Ci program na te 190PS? W jaki sposob sprawdzasz olej, ze niby nie ubywa?
letallec Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 Jeśli dym nie jest biały, to niekoniecznie turbo padło. Czarny dym wskazuje na nieszczelnosć dolotu ake male cisnienie w dolocie. Bardzo przydałyby się logi
bartek213 Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 mojego wujak 2.5tdi tak sie zachowywało jak nastawink w papie siadł pompa poszla do naprawy i jak by reka odjoł jezeli bedzie blad nastawinika w papie to wiadomo o co chodzi
Heiduk Opublikowano 27 Października 2008 Autor Opublikowano 27 Października 2008 To juz było robione na zachodzie. Kopa ma bardzo fajnego. każde 2.5TDi póki co nie dawało mi rady. W sumie do dziś, bo mi problemy stwarza. A o jaka Ci pompę chodzi? wtryskowa? Ja sie na wszystkim nie znam wiec pytam. A olej sprawdzam na bagnecie.
Flyer Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 A olej sprawdzam na bagnecie. Godzine od zgaszenia silnika? Bo jesli nie, to malo miarodajny pomiar.
Gość Trzeniu Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 bla,bla,bla ... wróżenie z fusów. musisz zrobić logi inaczej nie dojdziesz co się stało..
Heiduk Opublikowano 27 Października 2008 Autor Opublikowano 27 Października 2008 Postaram sie z kompem na sobotę. A olej sprawdzam na zimnym silniku, a cały tydzień kontroluje.
Flyer Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 Rozgrzej silnik > zgas > odczekaj godzine i sprawdz bagnet. Wtedy dokladnie widzisz ile jest oleju.
spike Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 Witam, podłącze się pod temat bo mam chyba podobny problem tylko w mniejszej skali. Mowa o A4 2,5 TDi, 190ps po chipie. Autko jeździ, pali bez zarzutów, niby niczego nie można się przyczepić ale... - w najmniej odpowiednim momencie potrafi zgasnąć podczas jazdy (niezależnie od obrotów silnika). Wystarczy wtedy kilka/kilkanaście razy przekręcić zapłon i przeważnie odpala. - zdarzyło się kilka razy, że po zagrzaniu silnika miałem problem z jego ponownym uruchomieniem, trzeba było czekać do ostygnięcia wtedy odpalił. Wyżej wymienione usterki nie wyłączają zupełnie auta z użytku ale bardzo mnie wkurzają. Przykładowo 3 dni wszystko jest OK a 4 dnia pojawiają się "przygody". Byłem już u mechanika na vag teście i jedynym błędem jaki wykrył był "błąd obwodu poziomu paliwa" (zastrzeżeń odnośnie wskazań poziomu paliwa na desce nie mam żadnych)
Heiduk Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Opublikowano 4 Listopada 2008 Hejka Byłem podpiąć pod komputer ot to: Adres 01: Silnik Plik etykiet: 059-907-401-AKE.lbl Nr seryjny: 8D0 907 401 Q Komponent: 2.5l/4VTEDC G000SG D66 Kodowanie: 02012 Kod serwisu: WSC 15381 Znaleziono 1 błąd: 00553 - Miernik masy powietrza (G70) 27-10 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny Kody gotowości: B/D ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 8E0-614-111-ASR.lbl Nr seryjny: 8E0 614 111 AH Komponent: ABS/ASR 5.3 FRONT D10 Kodowanie: 00012 Kod serwisu: WSC 06435 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: Przekier.nieudane! Nr seryjny: 8D0 820 043 P Komponent: A4 KLIMAAUTOMAT D57 Kodowanie: 00063 Kod serwisu: WSC 06325 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 15: Airbag Plik etykiet: 8D0-959-655-AI8.lbl Nr seryjny: 8D0 959 655 J Komponent: Airbag Front+Seite 1001 Kodowanie: 00106 Kod serwisu: WSC 06325 Znaleziono 1 błąd: 01217 - Zapalnik bocznej poduszki powietrznej; strona kierowcy (N199) 32-10 - Za duża wartość rezystancji - Sporadyczny ------------------------------------------------------------------------------- Adres 17: Zest.wskaźników Plik etykiet: AKP\8D0-920-xxx-17.lbl Nr seryjny: 8D0 920 900 Komponent: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D14 Kodowanie: 00060 Kod serwisu: WSC 00000 Nr seryjny: Ident Komponent: Nr. Wegfahrs.:AUZ5Z0Y1114083 Ident.-Nr. Wegfahrs.:AUZ5Z0Y1114083 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 35: Centralny zamek Plik etykiet: 8D0-862-257.lbl Nr seryjny: 8D0 862 257 B Komponent: ZV-Pumpe, Funk D12 Kodowanie: 12865 Kod serwisu: WSC 06325 6 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01367 - Przekroczony czas pracy pompy zamka centralnego (możliwa nieszczelność) 35-00 - - 01366 - Otwarty na skutek sygnału wypadku - zderzenia 35-00 - - 01360 - Przełącznik alarmu samochodowego otwarty 29-00 - Zwarcie z masą 01365 - Lock/Unlock przełącznik/przycisk ryglowania wewnątrz 29-00 - Zwarcie z masą 01389 - Przełącznik otwierania tylnej klapy (F124) 29-00 - Zwarcie z masą 00955 - Kluczyk 1 09-00 - Wartość skrajna adaptacji przekroczona ------------------------------------------------------------------------------- Adres 37: Nawigacja Plik etykiet: Przekier.nieudane! Nr seryjny: 8E0 035 192 Komponent: RNS 4.1 H06 BNO 0102 3 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01317 - Sterownik zestawu wskaźników (J285) 49-00 - Brak komunikacji 00867 - Połączenie do komputera sterującego systemu ABS 03-10 - Brak sygnału - Sporadyczny 65535 - Błąd pamięci sterownika 00-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Adres 55: Zasięg xenonów Plik etykiet: 4B0-907-357-AUT.lbl Nr seryjny: 4B0 907 357 Komponent: LEUCHTWEITEREGLER D004 Kodowanie: 00011 Kod serwisu: WSC 06325 Znaleziono 1 błąd: 00776 - Czujnik regulacji poziomu samochodu przedni lewy (G78) 31-00 - Przerwa / zwarcie z masą ------------------------------------------------------------------------------- Adres 56: Radio Plik etykiet: Przekier.nieudane! Nr seryjny: 8E0 035 192 Komponent: Radio BNO 0001 Kodowanie: 00205 Kod serwisu: WSC 01769 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01317 - Sterownik zestawu wskaźników (J285) 49-00 - Brak komunikacji 65535 - Błąd pamięci sterownika 00-00 - -
AndyN Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 Znaleziono 1 błąd: 00553 - Miernik masy powietrza (G70) 27-10 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny Kody gotowości: B/D Zacznij od tego: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=85084 --- Jeśli chodzi o zrobienie logów, które mogą pomóc w ocenie kondycji silniku i 'okolic': http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
mrt Opublikowano 7 Listopada 2008 Opublikowano 7 Listopada 2008 Witam Sprawa wygląda w ten sposób. Jechałem z prędkością 120km/h. I auto zrobiło mi niespodziankę. Mianowicie auto straciło moc, i zaczęło MOCNO kopcić na czarno. Stanąłem, odpaliłem autko nie idzie. Po 10 minutach odpalam, samochód jedzie ale jakiś słaby. po Kilku dziesięciu minutach autko jedzie i nawet sie wkręca na obroty, ale zdarza mi sie ze komputer odlacza silnik i auto nie jedzie. Trzeba przekrecic zapłon i wraca wszystko do normy. jednak zauważyłem kolejny problem kiedy computer go odłączy kopci na niebiesko, czy tam biało. Co za tym idzie pali olej silnikowy ale znikome ilości, bo kontroluje poziom oleju. I stan jest ciągle ten sam. aha zauwazylem ze jest słabsze. Myslicie ze turbo jest do wymiany?? albo przepływomierz, albo katalizator. Moze pompa wtryskowa??? Wymieniłem filtr paliwa, bo to mogło być przyczyna odłączania silnika, muszę jeszcze bledy pokasować. tylko ten dym;/// Chyba silnik mi nie pada;/// help!!! Autko 2.5TDI 2000r z chipowany na 190ps Miałem coś podobnego w VW 1.9 TDI 110 KM i okazało się, że to czujnik masy powietrza - tak stwierdzono w serwisie, ale pół roku później pękła obudowa turbiny i już nie było co regenerować wina złego oleju - opinia z serwisu szkoda, że wcześniej nie zauważyli problemów z turbinką...
Musashi Opublikowano 7 Listopada 2008 Opublikowano 7 Listopada 2008 no to masz odpowiedz prawdopodobna miernik masy powietrza. nalezy skasowac blad i gdy pojawi sie problem ponownie sprawdzic czy wyskoczylo to samo. jezeli sie powtorzy to G70 do wymiany. pozniej warto pomyslec o logach[br]Dopisany: 07 Listopad 2008, 15:12_________________________________________________dosyc czesto bywa mylony kolor spalin bialy z niebieskim. jezeli nieubywa oleju niby co sie pali na niebiesko?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się