tonis21 Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 Witam, mam ten sam wozek i the same motor i na gazie pali ok 17l, cztery łapy pracują w automacie... Chyba tyle musi siorbnac
Gość oskaritto Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 A to na zdjęciu to co to jest i za co jest odpowiedzialne?? Bo dosyć głośno to cyka/turkocze, jak odłącze wtyczke od "tego" to przestaje. W morde troszke mam załamke z tym spalaniem bo pewnie jak podjade do mechanika to zanim on dojdzie do tego dlaczego tyle pali to wydam fortune Wracając do tego czujnika to jesli nie jest w pelni sprawny to może mieć wpływ na spalanie? Gdzie on sie dokładnie znajduje? czujnik jak mowilem za silnikiem patrzac w strone scianki do gory,to od czego wtyczke wyciagasz to odpowietrznik baku jak cyka to dobrze jakby nie cykal to odkrecajac korek wlewu slyszalbys syczenie.pozdro
Dev Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 w tym silniku czesto jest problem nadmiernego spalania. Podstawa to stan sond i samego kata. Nie dawno jak miesiac temu cwiczylem AMB. Przebieg 270tkm, wymiana czujnika wody, sondy regulacyjnej i katalizatora niestety na nowy z ASO spowodowala spadęk zuzycia z 20 na 11.7l/100km. Pani przyjechala po tygodniu ze lzami w oczach ze wszystko chodzi jak nalezy
symek88 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Panowie wiec wymienilem czujnik temp silnikia G62 ale niestety spalanie nadal jest na wysokim poziomie Mam takie pytanko apropo pompy paliwowej, czy to normalne ze wydaje ona takie ciche syczenie?? Ostatnio wlasnie zauwazylem ze troche syczy, jak dodaje gazu to głosniej syczy. Kurcze szukam juz wszystkiego co moze powodowac takie spalanie:(
Dev Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 pozostaje Ci sprawdzenie pracy sond i katalizatora, czy w ogóle on tam jest
symek88 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 pozostaje Ci sprawdzenie pracy sond i katalizatora, czy w ogóle on tam jest Jak sprawdzic ich prace? bo na vagu zadnych błedów nie ma z nimi. A co z ta pompą? Normalnie sie zachowuje?
Dev Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 prace sond sprawdzisz w blokach pomiarowych, musza szybko oscylowac miedzy 0.1 a 0.9V. Co do pompy to nic madrego Ci nie napisze, trzeba sprawdzic to organoleptycznie. Podjedz tez na jakas stacje diagnostyczna i zrob analize spalin. Niech dadza Ci wydruk, wrzuc wszystkie dane na forum
symek88 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Ok w tym tyg zajme sie tym i zdam relacje
udy Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 musza szybko oscylowac miedzy 0.1 a 0.9V chyba od 0-5 z tego co pamiętam, podstawa, masz nieszczelność w dolocie, wyeliminuj nieszczelność, sprawdź stan katalizatora, po takim przebiegu jest do wyrzucenia raczej, albo wyrzuć go i wstaw test pipe po czym jedź do tunera żeby wyłączył drugą sondę, czujnik temp do wymiany, zawór o który pytasz to n80 evap, musi cykać, to oznacza że pracuje....
Dev Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 tam jest 5V sonda ???? wydawało mi sie ze 1V :mysli: :mysli:
Nosfer Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 musza szybko oscylowac miedzy 0.1 a 0.9V chyba od 0-5 z tego co pamiętam, podstawa, masz nieszczelność w dolocie, wyeliminuj nieszczelność, sprawdź stan katalizatora, po takim przebiegu jest do wyrzucenia raczej, albo wyrzuć go i wstaw test pipe po czym jedź do tunera żeby wyłączył drugą sondę, czujnik temp do wymiany, zawór o który pytasz to n80 evap, musi cykać, to oznacza że pracuje.... Drugiej sondy nie trzeba usuwać.. Wystarczy ją przesunąć na takim siusiaku :gwizdanie: Zaraz poszukam fotki.. Jest.. Symek - tak w ogóle, to jesteś z Warszawy, twoim "obowiązkiem" byłoby podjechanie na spot. Ps. udy i czemu czujnik temp do wymiany ? G62 ? - dlaczego ?
udy Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 bo jest jego błąd, koszt niewielki a wpływ na spalanie ma
symek88 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Drugiej sondy nie trzeba usuwać.. Wystarczy ją przesunąć na takim siusiaku Zaraz poszukam fotki.. Jest.. Symek - tak w ogóle, to jesteś z Warszawy, twoim "obowiązkiem" byłoby podjechanie na spot. Ps. udy i czemu czujnik temp do wymiany ? G62 ? - dlaczego ? Wiem wiem napewno sie wybiore na jakis spocik:) chetnie was poznam Tutaj co zaznaczylem ma byc druga sonda?? I nie bedzie generowala błedów? Udy- Czujnik wymieniony jednak spalanie bez zmian; wysokie. Po czym wnioskujesz ze mam nieszczelność w dolocie? Faktycznie ta plastikowa "harmonijka" w dolocie co idzie od zdezaka do filtra jest peknieta ale czy to moze miec wplywa na spalanie?? O ta na zdjeciu P.S dzisiaj wymieniam świece
Nosfer Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 bo jest jego błąd, koszt niewielki a wpływ na spalanie ma No właśnie zastanawiam się jakie.. O ile, temperatura silnika nie spada, rośnie w dziwny sposób.. – to nie. Może zdarzyć się falowanie obrotów – ok. wtedy może wzrosnąć spalanie, ale nie o tyle.. Na rozgrzanym silniku może być włączone ssanie – wyższe obroty, większe spalanie.. No ale nie o 5-7 litrów. Dla mnie to wpływ na spalanie ma nie duże, jeśli w ogóle ma, bo objawy nie zawsze są takie jak w/w. No, ale mniejsza o to – skoro padł, to i tak jest do wymiany.. _________________________________________________ Tutaj co zaznaczylem ma byc druga sonda?? I nie bedzie generowala błedów? Nie będzie.
symek88 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Witam ponownie. Wymienilem swiece, jak je wymienilem to padła mi odrazu jedna cewka i auto wpadlo w tryb awaryjny chodzilo na 3 garach. Po wymianie cewki na orginalna z ASO Autko zaczelo normalnie pracowac. Fis po wymianie cewki i swiec zaczoł pokazywać ludzkie spalanie czyli 11,4L. ALE nijak to sie przełożyło na rzeczywistos bo spalanie z obliczen wychodzi 17,4L!! Podjechalem dzisiaj na st. diagnostyczna zeby sprawdzili mi spaliny wogole buraki mi odmowily, powiedzieli ze samego badania spalin nie zrobia tylko caly przeglad. Chamstwo!! Podsumowując: W walce ze spalaniem zostaly wymienione: wszystkie filtry (powietrza, kabiny, paliwa), Olej+filtr, Czujnik temp G62, wszystkie swiece na ngk platinium, padnieta cewka zapłonowa, pasek klinowy.. Poprawy: Tylko wskazania na fisie Czyli co pozstaje jeszzce sprawdzenie katalizatora i sond lamba?? Czy cos jeszcze moze generwoac takie spalanie?? [br]Dopisany: 18 Grudzień 2010, 14:24_________________________________________________ prace sond sprawdzisz w blokach pomiarowych, musza szybko oscylowac miedzy 0.1 a 0.9V. Co do pompy to nic madrego Ci nie napisze, trzeba sprawdzic to organoleptycznie. Podjedz tez na jakas stacje diagnostyczna i zrob analize spalin. Niech dadza Ci wydruk, wrzuc wszystkie dane na forum W jakim bloku sa te parametry?
Dev Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 nie pamietam na ktorym bloku AMB ma sondy musisz poszukac co z analiza spalin ????
symek88 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 nie pamietam na ktorym bloku AMB ma sondy musisz poszukac co z analiza spalin ???? Tak jak pisalem wczoraj olali mnie i nie chcieli mi samych spalin zrobic. Ok bede sprawdzal po wszystkich blokach w silniku. Jutro tez podjade gdzie indziej zeby mi zbadali te spaliny I powtorze pytanie czy pekniecie na tej harmonijce co idzie do filtra powietrza moze miec jakis wplyw na spalanie? wydaje mi sie ze nie ale wole sie zaapytac....
Gość oskaritto Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 nie pamietam na ktorym bloku AMB ma sondy musisz poszukac co z analiza spalin ???? Tak jak pisalem wczoraj olali mnie i nie chcieli mi samych spalin zrobic. Ok bede sprawdzal po wszystkich blokach w silniku. Jutro tez podjade gdzie indziej zeby mi zbadali te spaliny I powtorze pytanie czy pekniecie na tej harmonijce co idzie do filtra powietrza moze miec jakis wplyw na spalanie? wydaje mi sie ze nie ale wole sie zaapytac.... siema pekniecie na tej harminijce nie powinno miec wplywu na spalanie bardziej jakies rurki podcisnieniowe powietrza idace do zaworkow itp (to jest dziura w dolocie) dla wlasnego spokoju ta harmonijke mozesz zakleic tasma (ja zakleilem szeroka tasma firmy 3m) dla wlasnego spokoju oczywiscie bo nie uwazam zeby to cos polepszylo poza tym to dziwne ze tez mam z usa i tez peknieta harmonijke...bagnet tez miales pekniety (urwany przy gorze?) moze tacy serwisanci w usa sa
udy Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 po prostu tak jest z tymi elementami, jak się szarpie za puchę filtra to zawsze ta harmonijka spadnie pęknie itp, a bagnet od wyjmowania i wkładania również sie w końcu sypnie czy to USA czy Europa, na spalanie wpływu mieć to nie będzie, sprawdź w końcu ten katalizator, możesz również zrobić logi dynamiczne żeby zobaczyć czy wszystko git, jeżeli nie ma błędu sondy to raczej jest dobra, jak chcesz mogę ci podesłać sondę bo chyba gdzieś mam używaną ale dobrą, alllleeee sprawdź ten katalizator, jak turbo po ostrej jeździe, mocno czerwone ???
symek88 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Witam ponownie:) Mam już analizę spalin, tak to wygląda: Co o tym powiecie? Diagnosta w stacji powiedział że wszystko jest w porządku i katalizator tez jest ok- tak stwierdził po tym wydruczku.... Co wy o tym powiecie? Bo już miałem tak naprawde wymieniać ten katalizator ale teraz to mam rozkmine ;/ ak turbo po ostrej jeździe, mocno czerwone ??? Ostanio ostro pocisnołem audiolke i turbo było czerwone
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się