peresik20071 Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 Witam kolejny raz.Postanowiłem wymienić płyn w układzie wspomagania tylko nie wiem jak sie do tego zabrać może ktos by mi podpowiedział jak to zrobić.
Dev Opublikowano 30 Października 2008 Opublikowano 30 Października 2008 wszystko zalezy od tego jak dokłądnie chcesz przeprowadzic te całą operacje jezeli b.dokładnie to trzeba wymontowac magiel i wszystkie przewody ze zbiornikiem włacznie do tego potrzeba benzynę ekstrakcyjna i spręzarkę wszystko umyc i zalać nowym płynem roboty jest do zajeb.... duzo
M3I Opublikowano 1 Listopada 2008 Opublikowano 1 Listopada 2008 Chyba takie czyszczenie to przesada. Chłop pół samochodu rozbierze. Wyciagnij strzykawką płyn ze zbiorniczka . Najlepiej jakbyś podniósł na lewarku przednie koła. Następnie na wyłączonym silniku kręć kierownicą od lewej max do prawej max . Płyn powinien napływać do zbiorniczka. Nastepnie znowu wyciągnij strzykawką. Nastepnie zdejmij gruby wąż ze zbiorniczka , zleci resztka płynu ze zbiorniczka. Przy odkręconym wężu kręć kierą od lewej do prawej ( silnik wyłączony!) , powinno wyrzucić resztę płynu z magla. Następnie założyć wąż , zalać płynu na bagnecie na MAX . Kręcić dalej kierą , jeśli ubyło płynu to dolać znowu do poziomu. Jeśli się poziom nie zmienia , można zapalić silnik , obserwować poziom płynu w zbiorniczku. Jeśli wessało , natychmiast dolać. Jeśli wszystko jest ok. Pozostaje tylko odpowietrzyć ( kilkukrotne kręcenie na przemian kierownicą od oporu do oporu ). To by było wszystko. Jeśli nadal jesteś nie zadowolony z koloru płynu , powtórz operację . Płynu wchodzi około 0,9 l ( 30-44 zł za litr) więc nie jest to straszny koszt. pozdr
Dev Opublikowano 1 Listopada 2008 Opublikowano 1 Listopada 2008 to nie jest przesada zważywszy ile syfu tam siedzi mozna tez przepłukac układ jest specjalny płyn nazywa sie HYDRAUGINGAGE
NYNA Opublikowano 3 Listopada 2008 Opublikowano 3 Listopada 2008 Płyn:najlepiej na ORI G004000112 bo G002000 juz nie produkują. Wymiany możesz dokonać sam bez wiekszych problemów. Wyciągasz strzykawką stary płyn ze zbiorniczka. Odpinasz wężyki. Na zgaszonym silniku kręcisz kier. w prawo i w lewo aż zleci stary płyn. Podpinasz wszystko i zalewam nowym płynem. Odpalasz kręcisz w prawo i w lewo kilka razy żeby odpowietrzyć. Sprawdzasz stan w zbiorniczku,uzupełniasz do MAX Możesz to wszystko zrobić dwa razy żeby przepłukać układ. Jeżeli mi pompa nie wyje i nigdzie nie cieknie to raczej nic mi się nie uszkodziło.
peresik20071 Opublikowano 3 Listopada 2008 Autor Opublikowano 3 Listopada 2008 Dzięki za informacje koledzy biore sie za robote a co do płynu to mam go naprawde brudny (brązowy) pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się