Rincew Opublikowano 16 Lipca 2015 Autor Opublikowano 16 Lipca 2015 dziwna sprawa: zawór n75 został podmieniony. Bez rezultatów. na innym zaworze to samo. samochód faluje podczas przyśpieszania.. założyłem z powrotem swój nowy n75. przejechałem sie i o dziwno wszystko elegancko ? jak to możliwe. nie robiłem nic wiecej prócz sprawdzenia tego zaworu pod 12v (cykał tak jak powinien). teraz samochód zbiera sie tak jak powinien. zastanawia mnie tylko co sie stało co pomogło ? sam jestem zdziwiony.
mroziu22 Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 Jeśli chodzi o sprawdzenie szczelności to najlepiej: wyciągnać filtr wraz z obudową, wstawić korek PCV 75mm z wkręconym wentylem, podpiąć kompresor i dmuch. Popsik wodą z mydłem (mydlinami) na rurki powietrza, jak pokazują sie banki lub bomble to usunąć nieszczelność będzie tylko lepiej jako zrobimy to na ciśnienie 2bar 1
sebool12 Opublikowano 6 Lipca 2020 Opublikowano 6 Lipca 2020 Sorry, że odkopuje, ale też chciałbym się upewnić co do sprawdzania szczelności dolotu, żeby jakiś szkód nie narobić Z tego co widziałem na filmie na przykładzie B5 to trzeba zaślepić odme - wyjąć rurke z rury, która wchodzi do filtra powietrza lub wypiąć przy separatorze oleju i zaślepić Ale co zrobić z rurką idącą do kombi zaworu? Też wyciągnąć i zaślepić otwór po nim?
Łukasz13 Opublikowano 6 Lipca 2020 Opublikowano 6 Lipca 2020 Rurka idącą do kombizaworu nie jest podłączona do dolotu więc nic z nią nie musisz robić.
sebool12 Opublikowano 6 Lipca 2020 Opublikowano 6 Lipca 2020 (edytowane) @Łukasz13 Coś mi się popieprzyło Widzę, że drugi idzie do układu podciśnienia (zaworki, ezektor itd) Rozumiem, że tego nie ściągam? Edytowane 7 Lipca 2020 przez sebool12
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się