damian19886 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 (edytowane) Witam czy jest ktos w stanie mi pomoc z tym problemem? ten dzwiek dreczy mnie od 2mies i nie umiem sobie z nim poradzic.Dodam ze powyzej 1800obr nie slychac go i np jak jade czy na 1 lub 2 biegu bez gazu auto cale drży.Na poczatku myslalem ze wina moze byc zatarta sprezarka klimy ale wymienilem ja i ten dzwiek nadal jest nasluchajac to dzwiek wydobywa sie jakby od strony kierowcy u dolu.Co moge sprawdzic bo irytuje mnie on i wstyd jak ludzie sie ogladaja slyszac ten dzwiek, aha chcialbym wyczyscic egr i klape gaszaca ale nigdzie nie moge dostac uszczelek czy te uszczelki mozna kupic tylko w ASO? https://youtu.be/wAbs0Uw226k Edytowane 28 Czerwca 2015 przez damian19886
SotoM Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 niestety 2 uszczelki - oring na klape i pod egr tylko ASO ,owal na rurke spalin do egr'u- zamiennik dostępny
piotrsob1 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Wygląda na dwumas. Sprawdź na kanale , czy te odgłosy pochodzą miejsca w którym silnik łączy się ze skrzynią biegów (sprzęgło)
damian19886 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2015 Juz sprawdzalem powiem ze wlasnie w okolicach polaczenia silnika i skrzyni slychac ten tyrkot ale nawet po wcisnieciu sprzegla i dania na luz lekka przygazowka i nadal slychac ten odglos.Pedal sprzegla bierze mi ponizej polowy bardziej przy samym dole.Jak kupowalem auto to przy ruszaniu byl dzwiek taki stukot jakby moze lozysko? i nadal on jest i doszlo to tyrkanie.Tydz temu wracajac z trasy na jakis czas byl spokuj dzwiek ustapil a po ponownym uruchomienu silnika powrocil.
Musashi Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 slychac jakby poczatek konca dwumasa.
damian19886 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2015 Mam takie pytanie czy dwumase musze juz wymienic czy mozna jeszcze chwile pojezdzic? beda jakies powiklania?
piotrsob1 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Długo klekoczący dwumas może spowodować zmęczeniowe ukręcenie wału korbowego, a także doprowadzić do awarii skrzyni biegów
Musashi Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 ponadto 1. luzy koła pływającego będą się przenosiły na sprzegło, docisk łożysko wyciskowe, powodując ich wcześniejsze zużycie. 2. może się zdarzyć sytuacja, że nie będziesz w stanie włączyć żadnego biegu.
damian19886 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2015 Kolejny wydatek ale trudno trzeba zamowic kpl dwumasa i sprzeglo.
Musashi Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 taki jest urok zakupu używanych pojazdów. a im tańsze w stosunku do średniej, tym tego typu wydatków może być więcej... na pocieszenie, w przypadku zakupu nowego, masz co prawda gwarancję ale tracisz 10% po wyjechaniu z salonu czyli jakieś 12 kpln, i następnie co rok kolejne 10% aktualnej wartości. dodatkowo trzeba ponosić koszty przeglądów, AC.... wszystko się zużywa... inne marki psują się również...
damian19886 Opublikowano 1 Lipca 2015 Autor Opublikowano 1 Lipca 2015 Tak to normalne wyekspatowalo sie tymbardziej ze auto ma przebieg 207tys.Caly kpl juz zamowiony wiec tylko zostalo czekac.Nawet nowe samochody juz sie psuja czym nowsze tym mniej wytrzymalsze sa.Przypuszczam ze tez nowy soft przyspieszyl zepsucie sie dwumasy.
Musashi Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 nie tyle soft, co technika jazdy. dwumas przestaje spełniać swoją role powyżej 1300-1400 rpm. Przyspieszanie poniżej tej prędkości obrotowej, dobija koło dwumasowe. a tutaj przykładowy skutek skrajnego zaniedbania wymiany koła dwumasowego. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/324997-nie-mozna-uruchomic-silnika-rozrusznik-nie-dziala/
piotrsob1 Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Z moich spostrzeżeń to dwumas ma co robić do 2k RPM, i jak ktoś chce dynamicznie przyspieszyć i jednocześnie go oszczędzić, to powinien zredukować bieg do takiego, by obroty były wyższe od 2k
damian19886 Opublikowano 1 Lipca 2015 Autor Opublikowano 1 Lipca 2015 Mialem wczesniej b6 z 1.9tdi i sprzeglo bralo sama gora i tak zrobilem nia 40tys i bez zadnego problemu choc calosc dwumasa i sprzeglo nadawalo sie do wymiany.Moja narzeczona czesto od nie wielkich obrotow przyspiesza i to tez napewno w jakims sensie pomoglo dwumasie,ale jak kupowalem auto to juz mi cos nie pasowalo bo cos huczalo na zimnym silniku myslalem ze moze rolka napinajaca.Kupilem auto w miare okazyjnie wiec jak doloze do niego teraz to mysle ze posluzy bezawaryjnoscia w przyszlosci:)
Musashi Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Z moich spostrzeżeń to dwumas ma co robić do 2k RPM, i jak ktoś chce dynamicznie przyspieszyć i jednocześnie go oszczędzić, to powinien zredukować bieg do takiego, by obroty były wyższe od 2k oczywiście, im wyższe obroty tym lepiej kołu zamachowemu, konstrukcyjnie zaś dwumas jest przystosowany do przenoszenia użytkowego momentu obrotowego, zwłaszcza maksymalnego. problem to specjaliści dający w palnik od 1000-1200 rpm.
damian19886 Opublikowano 10 Lipca 2015 Autor Opublikowano 10 Lipca 2015 Dwumasa wymieniona.Powiem tak jezeli ktos uslyszy jakies nie pozadane odglosy dobiegajace od skrzyni biegow to od razu wymieniac dwumase bo moze ona narobic duzych szkód.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się