Zenion7 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 (edytowane) Witam, przegrzebałem cały internet(być może robię to źle) ale nigdzie nie znalazłem informacji jak dokładnie sprawdzić gruszkę i samo ciśnienie trubawki. Silniczek 2.5 tdi AKE, działał bym na Vag'u. Jest w ogóle możliwość sprawdzenia tego ? Zaciekawił mnie ten temat ponieważ kiedy dokręcę silnik na biegu jałowym (podczas jazdy też ale przy otwartym oknie) do 3.5k w górę (obrotów) słychać dziwne zbyrkanie z okolic turbiny a sztanga gruszki zaczyna mocno się ruszać, trzepać, drgać nie wiem jak to określić. To jest normalne ? Czy przyczyna może leżeć w zatkanym katalizatorze ? Śmie też twierdzić że nie czuć tych 180km może dlatego że to diesel Edytowane 29 Czerwca 2015 przez Zenion7
lukaszooo Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 poczytaj jak zrobić logi dynamiczne, jak juz ogarniesz co i jak to wstaw loga 11 dynamicznie i zobaczymy ile dmucha turbina
Zenion7 Opublikowano 2 Lipca 2015 Autor Opublikowano 2 Lipca 2015 poczytaj jak zrobić logi dynamiczne, jak juz ogarniesz co i jak to wstaw loga 11 dynamicznie i zobaczymy ile dmucha turbina Logi dynamiczne wykonujemy od 1.500rpm do 4.500rpm ? na 3 biegu (niestety różnie piszą)
elmer80 Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 Najlepiej na 4 ale do tego trzeba mieć kawałek szerokiej pustej drogi. Na 3 też może być. wysłane z Commodore 64
lukaszooo Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 Ja robie na 3 i jest git jesli logi robi sie pojedynczo, zaczynasz od 1500 pedał w podłoge i trzymasz do 4500 rpm.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się