Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Montaż xenonów


przepalek

Rekomendowane odpowiedzi

Po mojemu po stronie słupka (tzn w tym zielonym obszarze) nie ma ząbka więc prawdopodobnie jest po przeciwnej stronie tylko kiepsko go widać w tej perspektywie. Zdaje się że w B6 montujemy żarówkę ząbkiem do dołu więc słupek będzie w tym wypadku na górze i będzie przesłaniał jakąś część światła które powinno być odbite.

budowa_zarnika.jpg

czyli lipka ;( sytuacja jak poniżej

http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/15153.Xenon.H7.vs.Halogen.H7.bulb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba rozumiem... Kurcze wcześniej nie zwracałem na to uwagi. Nawet nie wiedziałem, że to ważne... Pozostaje mieć nadzieje, że, albo to nieta żarówka, albo uda się ją zamontować odwrotnie. :gwizdanie: Dzięki :notworthy:[br]Dopisany: 14 Grudzień 2010, 00:05_________________________________________________Xenon zamontowany. Przekodowany i sieje jak jasna cholera !! W radiu śnieży, kontrolki się zapalają (50% włączeń zimnych światełek). Ogólnie nie polecam!! Jutro zajmę się oddawaniem tego badziewia ! ;/ A tak zapewniał, że testowane w b6 i brak jakichkolwiek błędów... Ech ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

majkel_majki,To jest DIY dotyczący montażu xenonów DO LAMPY, jak jesteś taki kozak to dołóż samopoziomowanie i spryskiwacze, a następnie opisz to na forum, na pewno ktoś z tego skorzysta i wszystko będzie zgodnie z konstytucją i twoim sumieniem. Przejeżdżanie na "późnym żółtym" też jest nielegalne i karalne i z pewnością nigdy tego nie robiłeś...Więc jeśli nie masz pytań odnośnie montażu to proszę nie dorzucaj do pieca, a odnośnie legalności załóż temat i wypowiedz się tam. Dziękuję za uwagę i pozdrawiam czytających

majkel_majki,ma rację - jego, mnie i pewnie wszystkich na tym forum wkurzają światła "HIDowców" i takich DIY jadących z naprzeciwka. Poza tym same xenony bez całej reszty to popelina, taki zabieg dobry ale do Poloneza a nie w OOOO. Co do legalności - kolega zamontował coś takiego w Golfie, patrol drogówki wyłuskał go na drodze /poznali po światłach jak kolejarza po czapce/po paru dniach jazdy i dali mu dzień na wymontowanie.I mu się odechciało robienia wiochy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego to jest forum techniczne, warsztat nie omawiamy tu wątku moralności instalacji HIDów, jak Ci się nie podoba to nie odwiedzaj tego tematu albo nie podejmuj dyskusji jeżeli nie masz nic konstruktywnego do dodania bo po prostu zaśmiecasz wątek

To ci napiszę konstruktywnie: bronę albo pług se zamontuj na masce, no i oczywiście xenony/HIDY do kompletu. Chyba konstruktywnie się wyrażam :hi:.

warnwarn.gifOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka pytań do autora tematu:

Na czym opiera się stabilizacja żarnika d2s ? Obecnie mam lampy pod zwykłe żarówki H7 a widzę, że D2S są okrągłe ?

Czy przetwornicę można dobrać tylko po modelu ?

Znalazłem coś takiego:

http://allegro.pl/przetwornica-xenon-valeo-chrysler-300c-lad5gl-4pin-i1403824102.html

Model jest taki sam, ale niby pod inny samochód.

Czy są jakieś sklepy gdzie można zakupić samo okablowanie do przetwornicy ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przetwornica jaką kolega wrzucił jest identyczna jak ta która stosowałem, oprócz chryslera z aukcji są stosowane jeszcze w renault lagunie no i w a4-kach. okablowanie można dostać allegro jako kable pod d1s,

coś takiego http://allegro.pl/d1s-przewod-lacznik-xenon-i1380466327.html.

Odnośnie "stabilizacji"( rozumiem to jako sposób mocowania ) ja wymieniałem soczewki h7 na soczewki xenonowe valeo z mocowaniem na żarnik d2s. I wtedy masz stosowny uchwyt do żarnika d2s zamiast kombinować z hidami d2s/h7.

Pozwole sobie wrzucić link, tu akurat z mocowaniem pod d1s, które są bardziej dostępne i świeższe:

http://allegro.pl/soczewki-ksenon-xenon-valeo-audi-a4-d1s-i1409600624.html

Gdyby kolega jednak zakupił soczewki pod d2s i przetwornice z aukcji to potrzebujesz jeszcze okablowanie pod d1s oraz "przejściówkę" d1s=>d2s która na aukcji z przetwornicą jest na zdjęciu po prawej stronie żarnika d2s. Przejściówka nie jest potrzebna w przypadku stosowania d1s'ów. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziekuje za pomoc.

Mam jeszcze pytanie co do przewodu który doprowadza prąd do przetwornicy (jak się domyślam, wpinam go pod wtyczke do żarówek h7).

Szukałem na allegro ale nic nie widzę.

Zdecydowałbym się na te soczewki pod d1s skoro jest mniej "bawienia sie".

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa pytanka .

1 Czy do całej operacji należy odłączyć akumulator ?

Jezeli tak to czy potrzebuje wcześniej zdobyć jakies kody np do radia itp...

2 Czy obwinięcie przetwornic folią aluminiową i odizolowanie ich od jakich kolwiek części metalowych nadwozia pomoże uniknąc ewentualnych zakłuceń, siania błędów, negatywnego wpływu na elektronikę, i nie spowoduje przegrzewania się aluminium chyba calkiem dobrze oddaje ciepło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Wg wszelkiego rodzaju poradników przy zabawach z kablami ZALECA się odłączenie akumulatora, wiec warto wyposażyć sie w pin do radia

2. nie słyszałem jeszcze o takich zabiegach z folią, jeśli zakładasz (firmową!)przetwornice w oryginalne miejsce nie będzie żadnych zakłóceń

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem zestaw na www.xenonowe.pl nie był tani bo wyszło 450zł na tych niby lepszych (cyfrowych) cienkich przetwornicach. Zdaje sobie sprawę jakie jaja potrafia wyjść po HIDach dlatego pytam o to dodatkowe odizolowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo powiem Ci, że próbowałem już różnych zestawów z takim samym skutkiem :)

Teraz czekam na oryg. przetwornice valeo audi i bede je montował do mojej audi.

Nowe przetwornice po 270zl sztuka na allegro.

Używane od 130. Mysle, ze to lepszy wybor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie w 100% że lepiej to zrobić na ori gratach. Ja się zdecydowałem na HIDa bo nie wiedziałem jak skompletować cały zestaw a dokładniej balem sie że nie dobiorę odpowiednio okablowania i żarników o czymś zapomnę albo źle podepnę i narobię kłopotów. Na allegro widziałem wszystko osobno ale pojęcia nie mam jak sie to kompletuje. A ze jestem na wygnaniu to raczej ciężko kogoś znaleźć kto sie na tym zna wśród naszych bo hiszpańczyka to bym nigdy w życiu nie zapytał oni oczywiście wszystko wiedzą i potrafią nawet jak nie mają o tym zielonego pojęcia a wtedy efekty są nieciekawe.

Kupiłem już więc nie mam wyjścia spróbuję podłączyć jak wyjdzie lipa spakuje zestaw i odeślę mam nadzieję że sprzedawca odda kasę. I na pewno będę prosił o pomoc w skompletowaniu zestawu na ori podzespołach.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam czytam i nigdzie nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi na moje pytanie; Zamierzam kupić do swojej przyszłej A4 B6 ori lampy bi-ksenonowe ( te z czarnym wkładem ). W związku z tym pojawia się kilka pytań:

1. Czy wejście do lamp bi-ksenonowych jest takie same jak do zwykłych? Chodzi mi o kostkę którą wpina się do lamp.

2. Czy po montażu oryginalnych lamp bi-ksenonowych z przetwórnicami VALEO i żarnikami Philipsa należy dłubać coś w VAG-u?

3. Samo poziomowanie jest w lampie, czy jest to osobny moduł? Co należy zrobić aby działało?

z góry dzięki za pomoc :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam czytam i nigdzie nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi na moje pytanie; Zamierzam kupić do swojej przyszłej A4 B6 ori lampy bi-ksenonowe ( te z czarnym wkładem ). W związku z tym pojawia się kilka pytań:

1. Czy wejście do lamp bi-ksenonowych jest takie same jak do zwykłych? Chodzi mi o kostkę którą wpina się do lamp.

2. Czy po montażu oryginalnych lamp bi-ksenonowych z przetwórnicami VALEO i żarnikami Philipsa należy dłubać coś w VAG-u?

3. Samo poziomowanie jest w lampie, czy jest to osobny moduł? Co należy zrobić aby działało?

z góry dzięki za pomoc :hi:

1.Kostki są takie same

2.Po montażu trzeba przeprogramować vagiem sterownik na xenon : elektryka09/recode07/wpisujemy 00011

3.Samopoziomowanie to nie same silniczki i jak nie było wcześniej to i nie będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minął tydzień jak jeżdżę na HiD zestawie H7 na "SLIM" przetwornicach z www.xenonowe.pl i wszystko w najlepszym porządku.

Koszt 460zł ale warto było, radyjko gra czysto żadnych dziwnych objawów :) . Jak będą zainteresowani wrzucę fotki.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam aktualnie zestaw hid, ale chyba go wywale, bo same z nim problemy...Chcialbym zrobic xenon na ori gratach tylko teraz jak:

1.przetwornice hella lub valeo d2s + zarnik hid h7 + takie adaptery--------> http://allegro.pl/d2s-d2r-adapter-gniazdo-przewod-kabel-ksenon-xeno-i1417482959.html

2.ori przetwornice + zarniki tez osram albo philips i rzezba na mocowanie w soczewce h7 - cos jak tu ----------> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=16972.180

- ktos wie jak to sie ma do zwyklej lampy h7 w b6 ? tez da rade wyciac,zeby sie trzymalo, czy sa na allegro jakies adaptery mocowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam cały zestaw do sprzedania (przetwornice valeo nowe, przewody do D1S, żarniki ori philips i soczewki pod te żarniki).

1200zł :)

Zestaw jest nowy, chciałem to założyć do mojej audi ale niestety uległa wypadkowi, nic nie było zakładane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...