Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Black Avant S-line Plus Quattro Engine Porsche Macan 3.0 V6 S Diesel


DanielMod

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Po prostu zdjęcia zniknęły z serwera na którym były ...

Dodaje zdjęcia z modyfikacji mechanicznych które robiłem :-)

Zakładanie FMIC

14633267_1293769497363400_64383888102296

 

Edytowane przez danielstol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety zdjęć jak jest przykrecony nie mam ale wytłumacze to tak że wyciąlem dwa płaskowniki z duralu długości około 100 mm i grubości chyba 10 mm. W każdym zrobiłem po dwa otwory na końcach .Jedne otwory służą do przykrecenia ich do FMIC a przez drugie przechodzą długie śruby na wylot przez belkę. Zrobiłem tak aby Fmic był jak najbliżej chłodnicy aby zderzak o nic nie wadził:-)Silikonu owszem sporo mogło być inaczej ale przy BRD i doładowaniu 1.7 bar wszystko śmiga i węże nie spadają ;-)Wymiary rdzenia to 550x140x65mm. Temperatura w dolocie znacząco spadła po montażu. Niestety nie wiem ile byłoby na turbo BRD na ori SMIC gdyż odrazu po założeniu dmuchawy wpadł FMIC i dopiero na hamownie i program :-)Ale na seryjnym GT1749VA na SMIC w gorące dni węże były bardzo ciepłe.Na tym Fmic dotykając z jednej strony są ciepłe z drugiej zimne mówię tu o tem jak były powyżej 25 stopni bo teraz to wiadomo chłodzenie lepsze :-)

Przepraszam że post pod postem :-) Jak wcześniej pisałem mam założonego Downpipe z nierdzewki więc resztę też pasuje tak zrobić :-) Właśnie odebrałem paczuszkę z tłumikami dedykowanymi do B6/B7 z nierdzewiejki robionymi przez Bastuck.de :-) Tłumiki lekko używane ale wyglądają bardzo dobrze ,środek myslę że też nie wypalony przekonam się po założeniu oczywiście . Końcówki 90 mm więc idealne , całość teraz będzie na 2,5 cala tylko z tymi dwoma końcowymi ,myślę że bardzo głośno nie będzie :D15355690_1343040129103003_40847309564683

15380757_1343040082436341_20297109690864

15338644_1343040052436344_10503127124353

Edytowane przez danielstol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz coś wiecej powiedzieć o tym downpipe ? jakie koszta i czy jak usuwam dpf ' a to koniecznie trzeba go zakładać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Downpipe zakłada się w miejsce usuwanego DPFa.Nie jest to konieczne bo możesz wybić środek ze swojego dpfa i założyć sama puszkę i usunąć oczywiście go ze sterownika. Jeśli jednak planujesz podnieś znacznie moc to lepiej dać downpipe.W moich przypadku dpf działał bez zarzutu ale wiedziałem że będę podnosił moc dlatego wyciągnąłem go i leży sobie cały sprawny w garażu. :-) Koszt downpipe do 1.9/2.0 tdi jest uzależniony od tego z czego jest wykonany. Mój wykonany w całości z nierdzewki kosztował gdzieś około 500 zł plus musiałem sobie jeszcze wspawać tulejke na lambde oraz czujnik temperatury. Poszukaj na forum jest dużo na temat downpipe:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny mod zrobiony. Wydech cały przelot 2.5 cala na dwóch tłumikach przelotowych Bastuck Germany. Turbo BRD które mam włożone teraz trochę szybciej budzi się do życia po zmianie wydechu jednak cudów dalej nie ma więc pewnie wpadnie GTB1756vk.

Edytowane przez danielstol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :-) Z racji tego że na dwóch tłumikach końcowych jak dla mnie było to trochę za cicho wpadł full przelot 2.5 cala nierdzewka na końcu wpadły tylko końcówki ULTER - N1-60 - fi 100 jest teraz głośniej tak jak chciałem :-) 

17807695_1516172075123140_46121739594534

Edytowane przez danielstol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda nieźle ale w dieslu takie rzeczy... co byś nie robił to i tak dźwięk będzie dziwny, a przynajmniej nie porównywalny z benzyną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt felga mogła być 19 10 J..Co do dźwięku silnika to wiadomo że to tylko stary ropodmuch :-D i nie da się uzyskać w żaden sposób ładnego dźwięku, chociaż na poprzednich tłumikach Bastuck dźwięk powyżej 3 tys robił się przyjemny ale dla mnie jednak jak pisałem było trochę cicho. Niestety nie brałem pod uwagę benzyny gdyż na PB za dużo bym płacił, LPG nie chce, a 3.0 Tdi to dla mnie nieznajoma jednostka. 8 zaworowe TDI na pompowtrysku dobrze znam a wszystkie modyfikacje i naprawy w moim b7 i b5 robię sam. Postaram się nagrać jakiś film w niedługim czasie jak znajdę wolną chwilę :-) 

Edytowane przez danielstol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie to wygląda :) te tłumiki z dokładeczką
19x10 fajnie wygląda, ale na co dzień jazda na wiecznym stresie :banan::kox:

Edytowane przez Sop ek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...