DanielMod Opublikowano 4 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2016 (edytowane) Witam. Po prostu zdjęcia zniknęły z serwera na którym były ... Dodaje zdjęcia z modyfikacji mechanicznych które robiłem :-) Zakładanie FMIC Edytowane 29 Września 2017 przez danielstol
Pawel88ST Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 JAki rozmiar fmica ? jakie dał rezultaty ?
tomekhxc Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 IC zmiescil ci sie pod zderzakiem bez zadnej przeróbki? czy trzeba bylo coś ciąć ?
MAT1000 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Co tam tak dużo silikonu jak u Pameli ???Masz zdjęcia jak został przykręcony FMIC do belki ?
DanielMod Opublikowano 7 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2016 (edytowane) Niestety zdjęć jak jest przykrecony nie mam ale wytłumacze to tak że wyciąlem dwa płaskowniki z duralu długości około 100 mm i grubości chyba 10 mm. W każdym zrobiłem po dwa otwory na końcach .Jedne otwory służą do przykrecenia ich do FMIC a przez drugie przechodzą długie śruby na wylot przez belkę. Zrobiłem tak aby Fmic był jak najbliżej chłodnicy aby zderzak o nic nie wadził:-)Silikonu owszem sporo mogło być inaczej ale przy BRD i doładowaniu 1.7 bar wszystko śmiga i węże nie spadają ;-)Wymiary rdzenia to 550x140x65mm. Temperatura w dolocie znacząco spadła po montażu. Niestety nie wiem ile byłoby na turbo BRD na ori SMIC gdyż odrazu po założeniu dmuchawy wpadł FMIC i dopiero na hamownie i program :-)Ale na seryjnym GT1749VA na SMIC w gorące dni węże były bardzo ciepłe.Na tym Fmic dotykając z jednej strony są ciepłe z drugiej zimne mówię tu o tem jak były powyżej 25 stopni bo teraz to wiadomo chłodzenie lepsze :-) Przepraszam że post pod postem :-) Jak wcześniej pisałem mam założonego Downpipe z nierdzewki więc resztę też pasuje tak zrobić :-) Właśnie odebrałem paczuszkę z tłumikami dedykowanymi do B6/B7 z nierdzewiejki robionymi przez Bastuck.de :-) Tłumiki lekko używane ale wyglądają bardzo dobrze ,środek myslę że też nie wypalony przekonam się po założeniu oczywiście . Końcówki 90 mm więc idealne , całość teraz będzie na 2,5 cala tylko z tymi dwoma końcowymi ,myślę że bardzo głośno nie będzie Edytowane 6 Grudnia 2016 przez danielstol
Eddie92 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Możesz coś wiecej powiedzieć o tym downpipe ? jakie koszta i czy jak usuwam dpf ' a to koniecznie trzeba go zakładać ?
DanielMod Opublikowano 7 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2016 Downpipe zakłada się w miejsce usuwanego DPFa.Nie jest to konieczne bo możesz wybić środek ze swojego dpfa i założyć sama puszkę i usunąć oczywiście go ze sterownika. Jeśli jednak planujesz podnieś znacznie moc to lepiej dać downpipe.W moich przypadku dpf działał bez zarzutu ale wiedziałem że będę podnosił moc dlatego wyciągnąłem go i leży sobie cały sprawny w garażu. :-) Koszt downpipe do 1.9/2.0 tdi jest uzależniony od tego z czego jest wykonany. Mój wykonany w całości z nierdzewki kosztował gdzieś około 500 zł plus musiałem sobie jeszcze wspawać tulejke na lambde oraz czujnik temperatury. Poszukaj na forum jest dużo na temat downpipe:-)
Eddie92 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Opublikowano 8 Grudnia 2016 dzięki bardzo, na wiosnę plany są na wirusa więc pewnie będę szukać
DanielMod Opublikowano 19 Lutego 2017 Autor Opublikowano 19 Lutego 2017 (edytowane) Kolejny mod zrobiony. Wydech cały przelot 2.5 cala na dwóch tłumikach przelotowych Bastuck Germany. Turbo BRD które mam włożone teraz trochę szybciej budzi się do życia po zmianie wydechu jednak cudów dalej nie ma więc pewnie wpadnie GTB1756vk. Edytowane 29 Września 2017 przez danielstol
DanielMod Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam :-) Z racji tego że na dwóch tłumikach końcowych jak dla mnie było to trochę za cicho wpadł full przelot 2.5 cala nierdzewka na końcu wpadły tylko końcówki ULTER - N1-60 - fi 100 jest teraz głośniej tak jak chciałem :-) Edytowane 29 Września 2017 przez danielstol
m-nokian Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Wygląda nieźle ale w dieslu takie rzeczy... co byś nie robił to i tak dźwięk będzie dziwny, a przynajmniej nie porównywalny z benzyną.
KoJ@K Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Szkoda, ze ta felga nie jest o 1' wieksiejsza
Baarteek95 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Przelot w dieslu też daje fajne efekty. Chętnie posłucham- nagraj jakiś filmik
DanielMod Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2017 (edytowane) Fakt felga mogła być 19 10 J..Co do dźwięku silnika to wiadomo że to tylko stary ropodmuch :-D i nie da się uzyskać w żaden sposób ładnego dźwięku, chociaż na poprzednich tłumikach Bastuck dźwięk powyżej 3 tys robił się przyjemny ale dla mnie jednak jak pisałem było trochę cicho. Niestety nie brałem pod uwagę benzyny gdyż na PB za dużo bym płacił, LPG nie chce, a 3.0 Tdi to dla mnie nieznajoma jednostka. 8 zaworowe TDI na pompowtrysku dobrze znam a wszystkie modyfikacje i naprawy w moim b7 i b5 robię sam. Postaram się nagrać jakiś film w niedługim czasie jak znajdę wolną chwilę :-) Edytowane 7 Kwietnia 2017 przez danielstol
Sop ek Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 (edytowane) Fajnie to wygląda te tłumiki z dokładeczką 19x10 fajnie wygląda, ale na co dzień jazda na wiecznym stresie Edytowane 20 Kwietnia 2017 przez Sop ek
DanielMod Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2017 (edytowane) Ustrzeliłem jeszcze jedno zdjęcie tyłka :-D Edytowane 29 Września 2017 przez danielstol
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się