Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Black Avant S-line Plus Quattro Engine Porsche Macan 3.0 V6 S Diesel


DanielMod

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, golden87 napisał:

Od razu szedł bym w HF80.... ;-) Moze na obecna suszarke bede miały zapasu, ale gdyby Cie naszło na jednak cos jeszcze mocniejszego.... :-)

W sumie racja, Hf80 można zrobić na krótkich czasach wtrysku i też będzie ok z moją dmuchawą. Jakbym miał quattro szedłbym w Vklr albo GTD, przy ośce nie wiem czy jest sens. No chyba że dołożyć Q ale jednak jest sporo roboty..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest sens, miałem w passacie 250/540nm, mimo że oska było naprawdę fajnie, fakt faktem trzeba było się trochę nauczyć ruszać lekko na mokrym, żeby kóła nie złapaly uslizgu. Powyżej 100tki bajka, na każdym biegu ogień! Ja po przesiadce z ośki powiem tyle, w quattro jest fajnie do 100, potem czuć już ze ten napęd hamuje, i tutaj trzeba że 300 do normalnego przemieszczenia się ;)

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, golden87 napisał:

Jest sens, miałem w passacie 250/540nm, mimo że oska było naprawdę fajnie, fakt faktem trzeba było się trochę nauczyć ruszać lekko na mokrym, żeby kóła nie złapaly uslizgu. Powyżej 100tki bajka, na każdym biegu ogień! Ja po przesiadce z ośki powiem tyle, w quattro jest fajnie do 100, potem czuć już ze ten napęd hamuje, i tutaj trzeba że 300 do normalnego przemieszczenia się ;)

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
 

Jako że praktycznie nie ma różnicy w cenie pomiędzy HF50 a HF80 trzeba myśleć o 80 siatkach :-D Dmuchnie się  z 2.1 bar i jakoś będzie jeździć a pomału będę myślał nad Vklr. Co tu dużo pisać, chyba mnie przekonałeś że jest sens ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, danielstol napisał:

Jako że praktycznie nie ma różnicy w cenie pomiędzy HF50 a HF80 trzeba myśleć o 80 siatkach :-D Dmuchnie się  z 2.1 bar i jakoś będzie jeździć a pomału będę myślał nad Vklr. Co tu dużo pisać, chyba mnie przekonałeś że jest sens ? 

 

Tutaj było 2.5 Bara na GTB2260VK :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz ci dawno o tym mowiłm [emoji14]dawaj 80tki
Teraz jak bym to robił to dał bym 100[emoji849]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, golden87 napisał:

 

Tutaj było 2.5 Bara na GTB2260VK :-)

No pięknie pięknie ;-) ? 

 

20 minut temu, rrrudy25 napisał:

Juz ci dawno o tym mowiłm emoji14.pngdawaj 80tki
Teraz jak bym to robił to dał bym 100emoji849.png

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

Ha ha no Ty już ostatni mnie namawiałes i na jakieś GTD i Firady ;-) pompacze to muszą wleciec na 100 procent jak będzie wolna kasa :-D Bo gdzie to żeby mieć w tych czasach niecałe 210 kunia ? Dawniej to na forum jak było turbo BRD pod maską to było coś ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha no dokładnie sam je miałem[emoji16]w b pinć
Czasy sie zmieniły teraz ta trza 300 miec w turbo gnojku[emoji23]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, danielstol napisał:

No pięknie pięknie ;-) ? 

 

Ha ha no Ty już ostatni mnie namawiałes i na jakieś GTD i Firady ;-) pompacze to muszą wleciec na 100 procent jak będzie wolna kasa :-D Bo gdzie to żeby mieć w tych czasach niecałe 210 kunia ? Dawniej to na forum jak było turbo BRD pod maską to było coś ? 

No to przy takim setupie GTB2260VKLR lub GTD i Firad 80/100 konieczny będzie docisk Sachs Perforamnce (1400) + Kevlar. (250) [ Jesli chcesz mieć mocny dół, bo tak można zdjąć niuta i na BRD + Kevlar tez jakotako obleci, ale to pólsrodki, przerabiałem to, teraz bym poszedł w Sahcs Peforamnce od razu, bo tak 2 razy skrzynie wyciągłem. ]
Do tego zeby nad tym dobrze panować przydałby sie Vfiz + EGT/Boost/OilTemp.

 

PS. 300 to bez portingu bym nie próbował przekraczać. ale taki 280-290 KM i 550+nm to już jest fajnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, golden87 napisał:

No to przy takim setupie GTB2260VKLR lub GTD i Firad 80/100 konieczny będzie docisk Sachs Perforamnce (1400) + Kevlar. (250) [ Jesli chcesz mieć mocny dół, bo tak można zdjąć niuta i na BRD + Kevlar tez jakotako obleci, ale to pólsrodki, przerabiałem to, teraz bym poszedł w Sahcs Peforamnce od razu, bo tak 2 razy skrzynie wyciągłem. ]
Do tego zeby nad tym dobrze panować przydałby sie Vfiz + EGT/Boost/OilTemp.

 

PS. 300 to bez portingu bym nie próbował przekraczać. ale taki 280-290 KM i 550+nm to już jest fajnie

No te 280-290 to coś pięknego ? ale koszta wysokie jeszcze taka moc 210-230 km to nie jest źle. Dlatego też zastanawiałem się czy nie jeździć na tym co jest tylko dołożyć H50 i sprzęgło BRD + Kevlar a potem za rok czy 2 lata to już iść w 3.0 dyszla albo może 3.0 tfsi ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No te 280-290 to coś pięknego [emoji16] ale koszta wysokie jeszcze taka moc 210-230 km to nie jest źle. Dlatego też zastanawiałem się czy nie jeździć na tym co jest tylko dołożyć H50 i sprzęgło BRD + Kevlar a potem za rok czy 2 lata to już iść w 3.0 dyszla albo może 3.0 tfsi [emoji16] 
To jak masz brać hf50 daj znać, oddam swoje doloze trochę i wezmę hf80 :)

Powiem tak, jak zrobisz to wszystko to i 3.0v6 objezdziesz. Passatem dostawałem baty na starcie od takiej w quattro , przy 100 ja miałem a potem już się tylko oddalala,z tyłu, ale warunek jest ze będzie sucho. W a4 ten komfort że jak zrobisz już taka moc to quattro można dołożyć w passacie takiej opcji nie było, i to był główny powód zmiany auta.

3.0 to nie jest idealny silnik i dość drogi w utrzymaniu, ja tam wolę rzezbic 2.0 :)

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, golden87 napisał:

To jak masz brać hf50 daj znać, oddam swoje doloze trochę i wezmę hf80 :)

Powiem tak, jak zrobisz to wszystko to i 3.0v6 objezdziesz. Passatem dostawałem baty na starcie od takiej w quattro , przy 100 ja miałem a potem już się tylko oddalala,z tyłu, ale warunek jest ze będzie sucho. W a4 ten komfort że jak zrobisz już taka moc to quattro można dołożyć w passacie takiej opcji nie było, i to był główny powód zmiany auta.

3.0 to nie jest idealny silnik i dość drogi w utrzymaniu, ja tam wolę rzezbic 2.0 :)

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
 

Właśnie co do 3.0 tdi miałem takie same zdanie jak kupowałem b7, widziałem jakie miał przejścia znajomy z tym motorem dlatego zdecydowałem się na 8 zaworowke, zresztą ten silnik bardzo dobrze znam i wszystkie rzeczy ogarniam sam. Na razie na zmianę się nie ma raczej i rezamy dalej ? 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile razy mu to mozna mowic [emoji27]
Fela typowo pod mega glebe albo luft a tu seria 1be czy bv[emoji33]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu chyba Sportline siedzi z tego co pamietam ale 18 cali i szerokości felgi robią swoje, dużo nizej by trzeba to fakt bo kiszka jest :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby dopelnilo calosci to kola by musialy byc wieksze o jednego cala ! No i lampy z przodu - czarne ramki powinny wjechac :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, FroS-t napisał:

Tu chyba Sportline siedzi z tego co pamietam ale 18 cali i szerokości felgi robią swoje, dużo nizej by trzeba to fakt bo kiszka jest :kwasny:

Dokładnie Sportline :-)Na zimowych 17 już praktycznie palca nie wcisne pomiędzy oponę a nadkole. Tutaj naciąg to wiadomo trzeba zjechać będzie nisko ;-) Jak w tym roku ogarnę sprawy mocowe to na wiosnę wpadnie gwint AP ? Na lampy też oczywiście są plany :-)

Edytowane przez danielstol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha ? co do gwintu to jak ogarnę firady i sprzęgło to już pewnie następny w kolejce będzie gwint i wtedy będę potrzebował Twojej pomocy ? i oferty :-) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...