Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słabnie powyżej 3-4 tys obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam następujący problem, otóż miałem regenerowaną turbinę, bo dawała praktycznie zerowe ciśnienie. Po pierwszej jeździe zauważyłem, że auto rwie do przodu od mniej więcej 1800-2000 obrotów, ale od 3 tys słabnie i im dalej tym gorzej. Próbowałem się trochę rozpędzić to na 5 biegu to powyżej 120kmh jest tragedia, do 160 dobiłem w ślimaczym tempie. Sprawdzałem na szybko błędy, dokładnie nie pamiętam nr, ale było coś o przeładowaniu turbo i coś z przepływomierzem. Gdzie szukać problemu? Mechanik który składał turbo twierdził, że może to być zawór N75, ale pewności nie ma.

Opublikowano

Kabel + laptop + VAG COM --> logi dynamiczne, z tego co opisujesz zwlaszcza z blokow 002, 115 i 118 ;)

Opublikowano (edytowane)

Zrobiłem logi na 3 biegu http://vaglog.pl/log_223800.html

Błędy jakie mi wyskoczyły:

17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded
16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High

Edytowane przez krzychoos92
Opublikowano

Wygląda na konkretne przeładowanie. Sprawdź zawór WG czy działa prawidłowo, n75, i wszystkie przewody.

Opublikowano

Cos jest grubo nie tak. Przyplyw powietrza za maly. Przeladowanie ogromne. Zawor N75 praktycznie nie dziala...

Zacznij od tego co najtansze czyli N75 / szczelnosc dolotu, a potem jak to nic nie da ta 'regenerowana' turbine pewnie...

Opublikowano (edytowane)

Turbina przed regeneracja nie dawała praktycznie w ogóle ciśnienia i żadne błędy się nie pojawiały. Zamówiłem nowy n75 jutro podmienie i zrobię logi.

Edit: Pomogła wymiana n75. Teraz jeździ tak jak powinien :)

Edytowane przez krzychoos92

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...