adoks1 Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 Witam , ktoś powiedział ,, kto pyta nie błądzi ,, mam takie pytanie, dlaczego w skrzyni biegów tiptronik sprawdzamy poziom oleju na pracującym silniku ? byłbym wdzięczny z odpowiedz na moje pytanie
Robero321 Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 a ktoś inny napisał "szukajcie a znajdziecie" na forum wszystko masz opisane łącznie z zakresem temp. w jakim się to robi i gdzie chodzi przede wszystkim o temp. i o to żeby olej nie spłynął cały do miski bo będzie nie prawidłowe wskazanie
alex3p Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 W misce jest korek, po odkreceniu zleci jakas tam ilosc ATFu, potem wkladasz maly imbusik i wykrecasz rurkę, wowczas zleci calosc z miski. po zdjeciu miski i wymianie filtra wkrecasz rurke i duza strzykawka wlewasz ATF az aie przeleje, zapalasz silnik, podpinasz VAGa i czekasz az oliwa w skrzyni osiagnie 55-60stopni. I dopiero teraz ponownie wlewasz Atf do przelania. Cała robota.
adoks1 Opublikowano 5 Lipca 2015 Autor Opublikowano 5 Lipca 2015 Mnie konkretnie interesowała kwestia sprawdzenia oleju na pracującym silniku, zrozumiałem że gdy silnik pracuje olej jest tłoczony do ,, wnętrza skrzyni ,, i wtedy jest go mniej w misce , dlatego wtedy sprawdzamy poziom oleju i ewentualnie go dolewamy . Chciałem trochę poczytać na ten temat lecz niestety linki które znalazłem są nie są nieaktualne . dzięki za informacje
alex3p Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 Odkrec spust i troszeczke zlej oleju. zobacz czy jest czysty, jak nie to czeka Cie wymiana.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się