Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów dynamicznych afn


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o analizę logów 03, 08, 11

Samochód dobrze przyspiesza na pierwszych trzech biegach lecz czówrka i piątka trochę muli. vmax 160-170km\h

Dodam że wężyki podciśnienia wymienione, kat pusty, egr zaślepiony, sztanga na vagu w teście ładnie się porusza (ruch ok. 1-1.5cm)

kolektor dolotowy czysty, rury od ic szczelne (dawka 2.8-3.0mg) kąt wtrysku 51, filtr paliwa wymieniony trzy miesiące temu, filtr powietrza czyszczony

grupa 003

http://www.directupload.net/file/d/4042/az5lkbui_png.htm

grupa 008

http://www.directupload.net/file/d/4042/rxlo7vj8_png.htm

grupa 011

http://www.directupload.net/file/d/4042/jsxrgof7_png.htm

Opublikowano

wrzuć to na http://vaglog.pl/bo na obrazkach plików CSV to g...o widać....

Opublikowano

Ok wrzucam z vag log

grupa 011-http://vaglog.pl/log_224311.html

grupa 003-http://vaglog.pl/log_224309.html

grupa 008-http://vaglog.pl/log_224310.html


Podpowie ktoś coś? :-)
Z tego co sam myślę to chyba przepływka nie za bardzo a turbo w miare ok ale chciałbym poznać opinię bardziej doświadczonych i znających temat Szanownych Forumowiczów którzy by potwierdzili lub zdementowali moje domysły i naprowadzili co jest nie tak. Za wszelkie sugestie i rady będe bardzo wdzięczny
Opublikowano

przepływka sporo zaniża ( ~600 zamiast ~900) i komp tnie moc.

sprawdź jeszcze czy przypadkiem niema dziury na odcinku między przepływką a turbo

Opublikowano

Dziękuje kolego za odpowiedź :) , wąż do turbo jest ok, a turbina dobrze działa?

Można coś z tym przepływomierzem samemu pokombinować?

Opublikowano

turbina ok. ma lekkie przeładowanie przy 2000, ale każda troche ma. byle nie za dużo :)

jeszcze mała szansa że styki przepływki słabo łączą.

a to jest takie delikatne ustrojstwo, że za bardzo niema jak pokombinować. najlepiej podmienić od kogos na chwile i zobaczyć co się dzieje

Opublikowano

Za bardzo nie mam od kogo podmienić, a jakby spróbować zrobić dziurkę w przepływomierzu dało by to coś? ;)

A jeszcze mam sprawę z innej beczki a nie chcę zakładać nowego tematu, może wiesz jak rozpoznać kod lakieru po numerze vin, jakbyś wiedział to byłbym bardzo wdzięczny

moj vin WAUZZZ8DZWA111851 kolor to lekko ciemny fiolet

Opublikowano

kolor lakieru zobacz na naklejce przy kole zapasowym......

Opublikowano

No to to wiem, zapomniałem dopisać że po naklejce w bagażniku nie ma śladu


Kurde zrobiłem tą nieszczęsną dziurkę o średnicy ok 4.5mm i auto ma kompletnego muła szczególnie po przekroczeniu 2tyś obrotów :( zdjąłem wtyczkę zrobiło się lepiej ale nie tak jak przed wierceniem.

Potem w domu zakleiłem tą dziurę taśmą i zrobiłem malutką dziurkę ma może mniej jak 1mm i co się okazało... auto znowu kiepsko jedzie co to może oznaczać i co z tym robić?

Opublikowano

hmm a co ta dziurka miałąby zrobić ? wg mnie to bez sensu.

przepływka mierzy ilość przepływanego powietrza, i jak za mało wykazuje to komp tnie moc. i żadna dziura go nie zwiększy.

jak druciarstwo, to prędziej jakoś zmodyfikować sygnał elektryczny, albo wizyta u tunera który obniży mape ogranicznika dymienia

Opublikowano

No tylko że zrobiło się gorzej jak przed wywierceniem, przed chwilą powróciłem do stanu wyjściowego tzn całkowicie zakleiłem dziurkę ale wraz to nie jest to co przed przewierceniem w tygodniu jak mi się uda to porobie nowe logi i zobaczymy co się dzieje


Robiłem wczoraj logi..i nie ma wcale co patrzeć, przepływka pokazuje ciągle 550 na wymagane 850 a co dziwniejsze to pod 4tyś obrotów wymagane spada do 250

turbina pokazuje podobnie jak wtedy ale pod 4tyś obr wymagane spada też sporo (ok. 1000mbar)

dodatkowo jest bład mas air flow sensor g70 27-10-Implausible signal-Intermitted

Chyba nie pozostało nic jak szukać innej przepływki

Opublikowano

A nie masz nikogo aby podmienić ?

Opublikowano

No o tym myślałem w tygodniu może uda się zobaczyć i pozyskać przepływkę

Opublikowano

małe pytanko jak zrobić takie logi ? Sam jestem ciekawy jak u mnie by bylo

Opublikowano

Wchodzisz w engine, dalej measuring blocks wybierasz grupę (003 to przepływka, 008 to dawka, 011 to turbo) wciskasz log, na trzecim biegu rozpędzasz się do 1.5tyś obr stabilizujesz obroty i jednocześnie wciskasz gaz do dechy i start w programie. Rozpędzasz się z butem w podłodze do ok 4400obr i gdy osiągniesz te obroty wciskasz stop log. Logi należy robić pojedynczo w celu uzyskania jak najdokładniejszych wyników oraz we dwie osoby (jedna jedzie a druga obsługuje laptopa) wyniki zapisują się w folderze logs który jest w głównym folderze programu vag com

Opublikowano

Aha okej dzieki wielkie jeszcze zem patrzal na youtuba jak to zrobic a czy wystarczy program za 170zl z allegro zeby to zrobic ??

Opublikowano

Aha okej dzieki wielkie jeszcze zem patrzal na youtuba jak to zrobic a czy wystarczy program za 170zl z allegro zeby to zrobic ??

do twojego wystarczy vag kkl usb

http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2-niebieski.html

za 27 zł

+ darmowy vcds LITE 1.2 czy tam 1.2

Opublikowano

Ogolnie tez mi chodzi o 2.4 zeby vagowac bo moja mama ma takie i czesto sa jakies usterki i co chwila musi jezdzic na kompa zeby bledy dniagnozowac a szukalem na allego i takie sensowne w polskim programie znalazlem za 169 zl plyta z kablem

Opublikowano

No ja właśnie używam kabla vag kkl z alegro za 30zł i programu vag com 311 z neta który odblokowałem do pełnej wersji

No chyba w ogłoszeniu powinno być jakie samochody obsługuje?


Witam po długawej przerwie w moim temacie, przepływkę zmieniłem trochę wcześniej ale logi udało mi się zrobić dopiero wczoraj. Przepływka używana za 70zł

logi

grupa 011

:http://vaglog.pl/log_229984.html

grupa 003

http://vaglog.pl/log_229985.html

Przyspieszenie mierzyliśmy stoperem i wyszło no 11,4s

Ale ciekawi mnie jedna rzecz. Otóż przepływomierz który kupiłem jest od 1.9 tdi ale puszka miała większą średnicę a sam spód przepływki był trochę inny(nie miał fabrycznych dziurek) (też bosh) więc od jakiego innego silnika on jest bo chyba nie od afn-a?

Opublikowano (edytowane)

No dlatego najlepiej kupować po numerze części. Teraz jest już ok jeżeli chodzi o przepływke. Teraz licznikowo na vmaxie powinno być około 200 km/h.

Jeżeli chodzi o turbo to dopuszczalne są takie wahania ciśnienia. Jest tak jak być powinno.

Edytowane przez tomasz102

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...