kubass025 Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 Proszę o analizę logów 03, 08, 11 Samochód dobrze przyspiesza na pierwszych trzech biegach lecz czówrka i piątka trochę muli. vmax 160-170km\h Dodam że wężyki podciśnienia wymienione, kat pusty, egr zaślepiony, sztanga na vagu w teście ładnie się porusza (ruch ok. 1-1.5cm) kolektor dolotowy czysty, rury od ic szczelne (dawka 2.8-3.0mg) kąt wtrysku 51, filtr paliwa wymieniony trzy miesiące temu, filtr powietrza czyszczony grupa 003 http://www.directupload.net/file/d/4042/az5lkbui_png.htm grupa 008 http://www.directupload.net/file/d/4042/rxlo7vj8_png.htm grupa 011 http://www.directupload.net/file/d/4042/jsxrgof7_png.htm
Homiczek Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 wrzuć to na http://vaglog.pl/bo na obrazkach plików CSV to g...o widać....
kubass025 Opublikowano 9 Lipca 2015 Autor Opublikowano 9 Lipca 2015 Ok wrzucam z vag log grupa 011-http://vaglog.pl/log_224311.html grupa 003-http://vaglog.pl/log_224309.html grupa 008-http://vaglog.pl/log_224310.html Podpowie ktoś coś? :-)Z tego co sam myślę to chyba przepływka nie za bardzo a turbo w miare ok ale chciałbym poznać opinię bardziej doświadczonych i znających temat Szanownych Forumowiczów którzy by potwierdzili lub zdementowali moje domysły i naprowadzili co jest nie tak. Za wszelkie sugestie i rady będe bardzo wdzięczny
Homiczek Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 przepływka sporo zaniża ( ~600 zamiast ~900) i komp tnie moc. sprawdź jeszcze czy przypadkiem niema dziury na odcinku między przepływką a turbo
kubass025 Opublikowano 9 Lipca 2015 Autor Opublikowano 9 Lipca 2015 Dziękuje kolego za odpowiedź , wąż do turbo jest ok, a turbina dobrze działa? Można coś z tym przepływomierzem samemu pokombinować?
Homiczek Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 turbina ok. ma lekkie przeładowanie przy 2000, ale każda troche ma. byle nie za dużo jeszcze mała szansa że styki przepływki słabo łączą. a to jest takie delikatne ustrojstwo, że za bardzo niema jak pokombinować. najlepiej podmienić od kogos na chwile i zobaczyć co się dzieje
kubass025 Opublikowano 11 Lipca 2015 Autor Opublikowano 11 Lipca 2015 Za bardzo nie mam od kogo podmienić, a jakby spróbować zrobić dziurkę w przepływomierzu dało by to coś? A jeszcze mam sprawę z innej beczki a nie chcę zakładać nowego tematu, może wiesz jak rozpoznać kod lakieru po numerze vin, jakbyś wiedział to byłbym bardzo wdzięczny moj vin WAUZZZ8DZWA111851 kolor to lekko ciemny fiolet
zib0l Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 kolor lakieru zobacz na naklejce przy kole zapasowym......
kubass025 Opublikowano 12 Lipca 2015 Autor Opublikowano 12 Lipca 2015 No to to wiem, zapomniałem dopisać że po naklejce w bagażniku nie ma śladu Kurde zrobiłem tą nieszczęsną dziurkę o średnicy ok 4.5mm i auto ma kompletnego muła szczególnie po przekroczeniu 2tyś obrotów zdjąłem wtyczkę zrobiło się lepiej ale nie tak jak przed wierceniem. Potem w domu zakleiłem tą dziurę taśmą i zrobiłem malutką dziurkę ma może mniej jak 1mm i co się okazało... auto znowu kiepsko jedzie co to może oznaczać i co z tym robić?
Homiczek Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 hmm a co ta dziurka miałąby zrobić ? wg mnie to bez sensu. przepływka mierzy ilość przepływanego powietrza, i jak za mało wykazuje to komp tnie moc. i żadna dziura go nie zwiększy. jak druciarstwo, to prędziej jakoś zmodyfikować sygnał elektryczny, albo wizyta u tunera który obniży mape ogranicznika dymienia
kubass025 Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Opublikowano 14 Lipca 2015 No tylko że zrobiło się gorzej jak przed wywierceniem, przed chwilą powróciłem do stanu wyjściowego tzn całkowicie zakleiłem dziurkę ale wraz to nie jest to co przed przewierceniem w tygodniu jak mi się uda to porobie nowe logi i zobaczymy co się dzieje Robiłem wczoraj logi..i nie ma wcale co patrzeć, przepływka pokazuje ciągle 550 na wymagane 850 a co dziwniejsze to pod 4tyś obrotów wymagane spada do 250 turbina pokazuje podobnie jak wtedy ale pod 4tyś obr wymagane spada też sporo (ok. 1000mbar) dodatkowo jest bład mas air flow sensor g70 27-10-Implausible signal-Intermitted Chyba nie pozostało nic jak szukać innej przepływki
kubass025 Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Opublikowano 14 Lipca 2015 No o tym myślałem w tygodniu może uda się zobaczyć i pozyskać przepływkę
bartek1561 Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 małe pytanko jak zrobić takie logi ? Sam jestem ciekawy jak u mnie by bylo
kubass025 Opublikowano 16 Lipca 2015 Autor Opublikowano 16 Lipca 2015 Wchodzisz w engine, dalej measuring blocks wybierasz grupę (003 to przepływka, 008 to dawka, 011 to turbo) wciskasz log, na trzecim biegu rozpędzasz się do 1.5tyś obr stabilizujesz obroty i jednocześnie wciskasz gaz do dechy i start w programie. Rozpędzasz się z butem w podłodze do ok 4400obr i gdy osiągniesz te obroty wciskasz stop log. Logi należy robić pojedynczo w celu uzyskania jak najdokładniejszych wyników oraz we dwie osoby (jedna jedzie a druga obsługuje laptopa) wyniki zapisują się w folderze logs który jest w głównym folderze programu vag com
bartek1561 Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 Aha okej dzieki wielkie jeszcze zem patrzal na youtuba jak to zrobic a czy wystarczy program za 170zl z allegro zeby to zrobic ??
Homiczek Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 Aha okej dzieki wielkie jeszcze zem patrzal na youtuba jak to zrobic a czy wystarczy program za 170zl z allegro zeby to zrobic ?? do twojego wystarczy vag kkl usb http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2-niebieski.html za 27 zł + darmowy vcds LITE 1.2 czy tam 1.2
bartek1561 Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 Ogolnie tez mi chodzi o 2.4 zeby vagowac bo moja mama ma takie i czesto sa jakies usterki i co chwila musi jezdzic na kompa zeby bledy dniagnozowac a szukalem na allego i takie sensowne w polskim programie znalazlem za 169 zl plyta z kablem
kubass025 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2015 No ja właśnie używam kabla vag kkl z alegro za 30zł i programu vag com 311 z neta który odblokowałem do pełnej wersji No chyba w ogłoszeniu powinno być jakie samochody obsługuje? Witam po długawej przerwie w moim temacie, przepływkę zmieniłem trochę wcześniej ale logi udało mi się zrobić dopiero wczoraj. Przepływka używana za 70zł logi grupa 011 :http://vaglog.pl/log_229984.html grupa 003 http://vaglog.pl/log_229985.html Przyspieszenie mierzyliśmy stoperem i wyszło no 11,4s Ale ciekawi mnie jedna rzecz. Otóż przepływomierz który kupiłem jest od 1.9 tdi ale puszka miała większą średnicę a sam spód przepływki był trochę inny(nie miał fabrycznych dziurek) (też bosh) więc od jakiego innego silnika on jest bo chyba nie od afn-a?
tomasz102 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) No dlatego najlepiej kupować po numerze części. Teraz jest już ok jeżeli chodzi o przepływke. Teraz licznikowo na vmaxie powinno być około 200 km/h. Jeżeli chodzi o turbo to dopuszczalne są takie wahania ciśnienia. Jest tak jak być powinno. Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez tomasz102
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się