Reggi Opublikowano 29 Października 2008 Autor Opublikowano 29 Października 2008 A i Tosik ..wcozraj dopatrzył sie jakichś niebotycznych luzów na wirnikach mojej nowej turbiny .. i jakoś nie do końca mu wierzę .. Luz musi być czy wirnik ma być kompletnie sztywny ? Nie może być luzu wzdłużnego, poprzeczny delikatny musi być. Wczoraj delikatnie sprawdzałem wirnik w tej Twojej nowej turbinie i nie ma żadnych luzów, poza tymi, które musi mieć. No to mnie uspokoiłeś ..
SebMis Opublikowano 29 Października 2008 Opublikowano 29 Października 2008 miał być tylko log turbiny po wała miałem robić resztę, tym bardziej że redżi 20m przed rondem miał 100kmh więc lekko dygałem już i krzyczałem hamuj hamuj jak trzeba zrobić komplecik to najlepiej wpadnij do mnie wieczorkiem po 21szej to na spokojnego leszcza zrobimy na modlińskiej, bez aut i na komfortowych 3 pasach daleko nie masz [br]Dopisany: 29-10-2008, 21:00:46_________________________________________________turbina pompuje ładnie, poza tym przepływka też dobrze mierzy, korekcje spore ale jeszcze w normie
taktuś Opublikowano 29 Października 2008 Opublikowano 29 Października 2008 Logi robione między rondami kiela Arkadii??? I nie zamknęliście obrotomierza??? Cieniaki Ja ostatnio robiłem wzorcowe dynamiczne na... parkingu przy Praktikerze... panie mdlały normalnie
spanky Opublikowano 30 Października 2008 Opublikowano 30 Października 2008 korekcje spore ale jeszcze w normie wymieni wtryski i furmanka ozyje ...
Reggi Opublikowano 30 Października 2008 Autor Opublikowano 30 Października 2008 miał być tylko log turbiny Zgadza sie ..suszara i wytryski jak trzeba zrobić komplecik to najlepiej wpadnij do mnie wieczorkiem po 21szej to na spokojnego leszcza zrobimy na modlińskiej, bez aut i na komfortowych 3 pasach daleko nie masz Zrobimy na spocie..albo bede sie kontaktował z Toba jutro po 21 jak możesz korekcje spore ale jeszcze w normie wymieni wtryski i furmanka ozyje ... Kupić nowe wtryski ? Czy te co mam uzbroić w końcówki 216 ?
SebMis Opublikowano 30 Października 2008 Opublikowano 30 Października 2008 Zrobimy na spocie..albo bede sie kontaktował z Toba jutro po 21 jak możesz :wink4 śmiało, ok. 20 kładę łobuza spać i mam już wolne
Reggi Opublikowano 30 Października 2008 Autor Opublikowano 30 Października 2008 Zrobimy na spocie..albo bede sie kontaktował z Toba jutro po 21 jak możesz :wink4 śmiało, ok. 20 kładę łobuza spać i mam już wolne
Korzeń Opublikowano 30 Października 2008 Opublikowano 30 Października 2008 Logi robione między rondami kiela Arkadii??? I nie zamknęliście obrotomierza??? Cieniaki Ja ostatnio robiłem wzorcowe dynamiczne na... parkingu przy Praktikerze... panie mdlały normalnie Straz miejska, policja weź rób logi
SebMis Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 mam już (mam nadzieje wszystkie) logi redżiego niestety na pierwszy rzut oczka było wszystko OK, ale po dokładnym przyjrzeniu się nie jest już tak wesoło: 1. termostat raczej do wymiany: 2. najbardziej nurtujący mnie problem, dlaczego tnie dawki, chyba przepływka nie mierzy tak źle: 3. turbawka po zmianie pompuje OK 4. wtryski jakoś dziwnie, wszystkie na plus, więc ten wzorcowy jest mocno na minus
Reggi Opublikowano 1 Listopada 2008 Autor Opublikowano 1 Listopada 2008 Do wymiany lecą końcówi wtrysków i termostat.. co jeszcze ?
spanky Opublikowano 1 Listopada 2008 Opublikowano 1 Listopada 2008 Do wymiany lecą końcówi wtrysków i termostat.. co jeszcze ? wróć ... termostat potem wymienic filtr powietrza [jak byl wymieniany to zastosuja ta operacje : http://www.a4-klub.pl/smf/25tdi_czyszczenie_przeplywomierza_masowego-t50468.0.html] jezeli to nie pomoze [oczywiscie musisz po tej operacji zrobic 008 dynamiczne] to niestety czeka sie zakup nowego przeplywomierza ... p.s i to [wysrany lmm] na 99% jest powodem niskiej predkosci maksymalnej o ktorej kiedys tam mowiles ... wtryski zostaw w spokoju [chyba ze chcesz zmienic koncowki w celu podniesienia mocy w innym przypadku nie widze sensu]
Reggi Opublikowano 1 Listopada 2008 Autor Opublikowano 1 Listopada 2008 o [wysrany lmm] Bede czyścił ..zobaczymy co z tego wyjdzie . Na filtry faktycznie juz pora ..także najpier wymienie filtr powietrza , a później bede sie bawił z przepływką. Czyli na tych wtyrskach można jeździć ?
SebMis Opublikowano 1 Listopada 2008 Opublikowano 1 Listopada 2008 mówiłem że ok, chyba że tak jak zasugerowałem "coś większego" jak wymienisz filtry to wpadaj do mnie, sprawdzimy czy pomogło chyba że jakieś myszy Ci się zalęgły w filtrze
Reggi Opublikowano 1 Listopada 2008 Autor Opublikowano 1 Listopada 2008 mówiłem że ok, chyba że tak jak zasugerowałem "coś większego" Przydało by sie ..ale wydaje mi sie ze lepiej zrobić te sprawy które nie mogą zwlekać jak wymienisz filtry to wpadaj do mnie, sprawdzimy czy pomogło chyba że jakieś myszy Ci się zalęgły w filtrze :decayed Surykatki pospolite
spanky Opublikowano 1 Listopada 2008 Opublikowano 1 Listopada 2008 ja tam filtr powietrza wymieniam co 5000 km ...
Reggi Opublikowano 1 Listopada 2008 Autor Opublikowano 1 Listopada 2008 Zlokalizowałem wycieki płynu chłodniczego z "kominków" od głowicy .. Pytanie czy wahania temperatury moga być spowodowane własnie tymi wyciekami , a nie termostatem ? Pomoże mi ktoś znaleźć w Etce uszczelniacze do tego ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się