wojteqwit Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Witam wszystkich! Mam kilka pytan odnosnie wskaznika temperatury silnika od razu powiem, ze autko jezdzi normalnie i wszystko jest w jak najlepszym porzadku, uklad chlodzenia byl plukany rok temu, zalany nowy plyn i pompa wody tez w miare swieza. Gdy auto przestoi sobie nawet kilka dni, a ja wlacze zaplon, to wskaznik temperatury odrazu pokazuje prawie 70 stopni. Tak jest przed wlaczeniem zaplonu: http://www.directupload.net/file/d/4048/tvhqxgt2_jpg.htm A tak po wlaczeniu zaplonu, ale przed odpaleniem auta: http://www.directupload.net/file/d/4048/mamsis3o_jpg.htm Po odpaleniu i rozgrzaniu silnika wskazowka wyraznie przekracza wartosc 90 stopni idealnie o odchyl od 60 stopni przed odpaleniem: http://www.directupload.net/file/d/4048/b4rdo3u4_jpg.htm W ukrytym menu na klimatroniku kanal 49 pokazuje wartosc pomiedzy 55, a 66 stopni: http://www.directupload.net/file/d/4048/pkjbhses_jpg.htm Na kanale 51 wartosc po rozgrzaniu nie przekracza 90 stopni: http://www.directupload.net/file/d/4048/iave73yh_jpg.htm Rano zauwazylem, ze po wlaczeniu zaplonu wartosc na kanale 51 wzrasta niezaleznie czy auto chodzi, czy nie. Wzrosla z 23 do 90 stopni na zgaszonym silniku. Pytanie co to moze byc i jak sie z tym uporac. Nie mam VAG'a, wiec ciezko mi jest sprawdzic rzeczywiste wartosci. POZDRAWIAM!!
Gość Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 (edytowane) czujnik temp. cieczy chlodzacej g62 finalnie zapial bym vaga, sprawdzil czy jest ten blad, wymiana czujnika, kasowanie bledu i po sprawie Edytowane 14 Lipca 2015 przez uszolek
wojteqwit Opublikowano 17 Lipca 2015 Autor Opublikowano 17 Lipca 2015 Dziekuje za konkretna odpowiedz. Bede z tym waczyl niedlugo.
mirek s Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 Ja miałem ten czujnik wymieniany w warsztacie przez mechanika, co mi się opłaciło bo założony przez niego ori czujnik dalej pokazywał głupoty i po kilku dniach pojechałem z reklamacją, którą mi uznano. Teraz stoi na 90, tak jak trzeba
wojteqwit Opublikowano 26 Lipca 2015 Autor Opublikowano 26 Lipca 2015 Jeszcze powroce do tematu, bo mam kilka pytan. Gdzie moge kupic ten czujnik (na allegro go nie widzialem), ile on moze kosztowa i jakiej firmy wziac najlepiej. No i oczywiscie gdzie na silniku go znajde ?? z gory dzieki!
Gość Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 z tego co kojarze ten czujnik jest gdzieś pod przepustnica, musisz go wyciagnac i isc z nim do sklepu zeby ci dobrali na podstawie starego, bo tam szły 4-pinowe i 2-pinowe
wojteqwit Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Powraca temat temperatury... Czujnik wymieniony na nowy, taki jaki był - zielony i z 4 pinami. Wszystkie błędy usuniete. Czujnik nie wiem jakiej firmy, bo mechanik mi wymieniał i nie widziałem pudełka. Sytuacja dalej ta sama...tak jak w opisie na górze . Co jeszcze to może być? Zadnych błędów nie pokazuje na kompie. Zegary, ?..,
ja74687 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 zobacz na VAG-u w blokach pomiarowych jakie ma wartości czujnik, jeżeli będzie miał prawidłowe, to zapewne zegary poszły
wojteqwit Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Jeszcze dodam, ze cale auto bylo sprawdzane komputerem i zadnych bledow nie wykazal. Modul komfortu, klima, silnik - wszystko ok. Po odpieciu tego nowego czujnika, wyskoczyl blad czujnika temperatury cieczy chlodzacej. Czyli chyba wszystko ok z tym czujnikiem powinno byc.
ja74687 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 To nie reguła, czasami błąd nie wyskoczy a czujnik ma kosmiczne wartości Musisz zobaczyć jego wartości w blokach pomiarowych, jak będzie ok to pewnie zegary padły Widzę że VAG-a kolega nie posiada, polecam zaopatrzyć się w kabelek na allegro koszt ok 30 - 40 zł
wojteqwit Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Bede musial sie zaopatrzec ale z samego kabla chyba nic, trzeba miec jeszcze jakies oprogramowanie gdzie je dopasc? Masakra jakas...Drugi czujnik ( tym razem orginalny Febi) i dalej to samo!!! :/ ma ktoś pomysl....?
Gość Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 ori, febi? hehe dobre ile zaplaciles za niego?
wojteqwit Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2015 (edytowane) A Febi nie robi ori czujników? 40 zł. Edytowane 10 Sierpnia 2015 przez wojteqwit
Gość Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 nie ;-), ori kosztuje 120-130zł, febi to tak moze dzialac i moze nie dzialac, ja akurat trafilem i dziala, jak nie chcesz bawic sie w loterie kup ori i po sprawie
wojteqwit Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2015 (edytowane) Trochę słabo , jak kupie ori za 130 zł , a sytuacja będzie ta sama... W czwartek lece za granicę na kilka dni, to wezme się za to dopiero, jak wroce. Kupie tego VAG-a i wszystko sobie dokładnie poogarniam...może przerzuce liczniki z auta szwagra ( identyczne autko). Byłe odjechała na lotnisko... Edytowane 10 Sierpnia 2015 przez wojteqwit
Gość Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 (edytowane) a co ci sie tam dokladnie dzieje ze wskazowka? u mnie na tym zamienniku czasem po zgaszeniu i ponownym odpaleniu na rozgrzanym silniku, wskazowka wchodzi leciutko na 90 na pare sekund po czym wraca do normy, sprawdzalem temp na kanale 51 albo 49 nie pamietam(gdzies tu na forum jest opisane, który kanal podaje temp. cieczy chlodzacej) w climatronicu trzyma 90 wiec sie tym nie przejmuje i jezdze Edytowane 10 Sierpnia 2015 przez uszolek
ja74687 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Bede musial sie zaopatrzec ale z samego kabla chyba nic, trzeba miec jeszcze jakies oprogramowanie gdzie je dopasc? Masakra jakas...Drugi czujnik ( tym razem orginalny Febi) i dalej to samo!!! :/ ma ktoś pomysl....? Nie kupuj narazie żadnych części dopóki VAG-a nie podłączysz W sprawie oprogramowania napisz pw
wojteqwit Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opisalem na początku tematu dokładnie co dzieje się że wskazówką. A co do kanału 49 to pokazuje na rozgrzanym silniku około 57-66 stopni. Kanał 51 to też jakąś dziwna historia. Nie odpale autka, a wlacze zapłon i kanal 51, a temperatura na tym kanale z około tej która jest na dworze sama rosnie do 90 stopni....
Gość Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 kolego, kanał 49 to inna bajka sugeruje sie kanałem 51 on pokazuje temp. cieczy chlodzacej w danym momencie, skoro dzieje sie tak ze temp nagle rosnie to czujnik musi byc uwalony, nic innego... kup ori i po sprawie
wojteqwit Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Mam rozumiec, że producenci zamienników produkują zepsute czujniki ? ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się