Patryk1533 Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Siema od 2 dni cis dziwnie chalasuje po lewej stronie silnika koło filtra powietrza. Dźwięk jakby coś się zacieralo. Pojęcia nie mam co to może być. Dźwięk jest dosyć głośny gdy auto stoi na wolnych najgłośniej na zimnym silniku jak ja dosyć mocno przygazuje to chalasuje ustaje gdzieś na ok minutę potem znowu. Jak silnik jest ciepły to cicho chalasuje. Natomiast w trakcie jazdy jest cisza. Pomocy!!
mariusz-jagi Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Może rolka napinacza paska? Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
niebieski708 Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Tam masz rolkę paska lub alternator. Nic innego tam nie ma.
mariusz-jagi Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 A jeśli włączyć duże obciążenie prądu typu grzane stołki, szybę tylną, dmuchane na max to zmienia ton hałasu? Może alternator się kończy znaczy łożysko
Patryk1533 Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Opublikowano 15 Lipca 2015 Problem zlokalizowany. Rolka po której chodzi pasek się skończyła, chodzi na lewo i prawo jakby miała zaraz odpaść. Wiec teraz nie zostaje mi nic innego jak ściągnąć cały pas przedni i to ogarnąć bo chyba inaczej tego nie zrobię
mariusz-jagi Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) Wystarczy lekko odchylić przedni pas chłodnic i można to wymienić. Niestety zderzak trzeba i tak zdjąć. Edytowane 15 Lipca 2015 przez mariusz-jagi
PrzemoS4 Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Patryk, poradziłeś już sobie z problemem???
Patryk1533 Opublikowano 25 Lipca 2015 Autor Opublikowano 25 Lipca 2015 Patryk, poradziłeś już sobie z problemem??? Padł alternator ale już ogarnięte zatarły sie łożyska. Ciężko było go wydostać ale dałem rade. Pod koniec sierpnia oddaje auto do mechanika który mi ma wyciągnąć silnik i przynieść do mnie do warsztatu i zaczynam juz konkretną zabawę z silnikiem mierze w 400KM ciekawe czy się uda bez turbo i kompresora
niebieski708 Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 Teraz co wybrać :-( latanie bokiem po śniegu czy dłubanie auta :-P
Mortiis Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 Ja poczekam na efekty dłubania i czekam na śnieg
Patryk1533 Opublikowano 25 Lipca 2015 Autor Opublikowano 25 Lipca 2015 Ja dlatego teraz zaczynam walkę z silnikiem
PrzemoS4 Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 Ja dlatego teraz zaczynam walkę z silnikiem Tak z ciekawości, byłeś na hamowni sprawdzic przed wyjściem silnika ile pokaże????
Patryk1533 Opublikowano 25 Lipca 2015 Autor Opublikowano 25 Lipca 2015 Ja dlatego teraz zaczynam walkę z silnikiem Tak z ciekawości, byłeś na hamowni sprawdzic przed wyjściem silnika ile pokaże???? Pojadę dzień przed oddaniem do mechanika
Patryk1533 Opublikowano 25 Lipca 2015 Autor Opublikowano 25 Lipca 2015 A mam jeszcze pytanie do właścicieli BBK jak u was ze sprzęgłem? Bo mi coś zaczyna brać przy końcu ale nie ślizga się ani nic, jedzie normalnie
niebieski708 Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 Nie ma co gdybać :-) wyjmiesz skrzynie to zobaczysz... ;-) u mnie było zmasakrowane a normalnie pracowało...
Mortiis Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 Nie koniecznie musi to być sprzęgło, może to być docisk zrzucisz skrzynię zobaczysz.
PrzemoS4 Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 Dokładnie, trzeba rozebrać i zobaczyć co go boli....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się