PagonA4B7 Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 Witam. W ostatnim czasie zdecydowałem się na zagazowanie AUDI. Z tego co usłyszałem pytając w zakładach zajmujących się instalacjami wynika, że najlepszą proporcję ceny do jakości przedstawia KME. Zaproponowali mi założenie instalacji KME NEVO na pojedynczych wtryskiwaczach BARRACUDA z butlą 55 albo 62 (jeżeli wejdzie w koło) za 2000zł. Nie wiem tylko jaki parownik bo do wyboru jest silver z iglicą lub TUR z klapkowym zaworem. ceny podobne (10-20 zł różnicy) Czy ktoś korzystał może z takiej instalacji, albo ma lepszą propozycję w tej cenie? Czy błąd kata robi jakiś problem w przypadku instalacji LPG? Czy zmieniać olej z Long Life'a i na jaki ewentualnie? Jakie świece do gazu?
artur100g Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 Instalacja jak najbardziej na plus.Obydwa reduktory sa ok,ale bierz tura,wtryskiwacz b.dobre.Najważniejszy i tak dobry montaż.
PagonA4B7 Opublikowano 19 Lipca 2015 Autor Opublikowano 19 Lipca 2015 Instalacja jak najbardziej na plus.Obydwa reduktory sa ok,ale bierz tura,wtryskiwacz b.dobre.Najważniejszy i tak dobry montaż. Dzięki za odpowiedź. Co do montażu, Zakład mam sprawdzony przez wielu znajomych pod kątem montażu jak i strojenia instalacji więc tu nie mam się raczej o co martwić. A jeszcze dodam, że to autoryzowany zakład KME i wystawiają gwarancję na 3 lata bez limitu kilometrów.
rade Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 Mam Nevo i jestem bardzo zadowolony Wtryskiwacze mam zielone Hany bo chciałem, i tak samo reduktor KME Silver. Spalanie poniżej 10l przy w miarę spokojnej jeździe ( 2.0 ALT a nie 1.6) . Cena bardzo dobra, a butlę ładuj ile się zmieści, 55 z palcem w D wchodzi, 72 nawet powinna Jak Ci będzie chodził na gazie tak jak na benzynie to na siłę nie zmieniaj świec.
PagonA4B7 Opublikowano 19 Lipca 2015 Autor Opublikowano 19 Lipca 2015 Mam Nevo i jestem bardzo zadowolony Wtryskiwacze mam zielone Hany bo chciałem, i tak samo reduktor KME Silver. Spalanie poniżej 10l przy w miarę spokojnej jeździe ( 2.0 ALT a nie 1.6) . Cena bardzo dobra, a butlę ładuj ile się zmieści, 55 z palcem w D wchodzi, 72 nawet powinna Jak Ci będzie chodził na gazie tak jak na benzynie to na siłę nie zmieniaj świec. Gazownik mówił o butli 62 l. Wyjdzie w praniu. Przed chwilą sprawdzałem w katalogu NGK i wychodzi na to że te same świece powinny współpracować z LPG. (3- elektrodowe) Teraz jeżdżąc tylko w mieście, na krótkich odcinkach wychodzi mi 8,4l/100km. Liczyłem, że przy spalaniu gazu w granicach 9,5l/100km instalacja zwraca się po przejechaniu ok. 8500km. W moim przypadku pół roku,
karolas123321 Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 Za 2000zł to musi byc wysypanie pod maske z pudełka, bo za tą kase kupi dobre graty ale chyba nie chce pieniedzy za montaz i strojenie.
PagonA4B7 Opublikowano 19 Lipca 2015 Autor Opublikowano 19 Lipca 2015 Za 2000zł to musi byc wysypanie pod maske z pudełka, bo za tą kase kupi dobre graty ale chyba nie chce pieniedzy za montaz i strojenie. Graty jak pisałem na początku. W cenę montażu nie wnikałem. Widziałem kilka instalacji montowanych i nie ma się do czego przyczepić.
karolas123321 Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 Pokaz bo ciekawe jakim kryterium to oceniasz. Wejdz na stronę hurtowni i dodaj Te graty do koszyka zobaczysz że wyjdzie prawie 2k
PagonA4B7 Opublikowano 30 Lipca 2015 Autor Opublikowano 30 Lipca 2015 (edytowane) Pokaz bo ciekawe jakim kryterium to oceniasz. Wejdz na stronę hurtowni i dodaj Te graty do koszyka zobaczysz że wyjdzie praw Zdjęć nie mam bo to samochody klientów, Ale w instalacjach, które widziałem zwracałem głównie uwagę na ingerencje w pozostałe elementy pojazdu, czyli czy po montażu nie zostały pogubione/pourywane spinki śrubki osłony czy przewody. Wydaje się niby logiczne, że elementów zostać nie powinno. Spotkałem się już ze zbiornikami montowanymi na plastikowe opaski, albo reduktor wiszący na przewodach cieczy chłodzącej. Jednostka sterująca powinna być tak umieszczona, żeby nie była narażona na zamoczenie. kostki diagnostyczne w łatwo dostępnym miejscu. Filtry wymienne, tak samo. Duże znaczenie ma też długość przewodów między listwą wtryskową/pojedynczymi wtryskami, a miejscem wejścia w dolot powietrza (różnica w długości powinna być jak najmniejsza). Ważne jest, aby kolektor wydechowy był zdemontowany do wiercenia otworów (głównie przy metalowych kolektorach), ale tego nie sprawdzisz, można tylko wierzyć na słowo, albo pilnować jak pozwolą. Sama estetyka też jest istotna. nie chciałbym przyglądać się centralce od gazu przyklejonej taśmą albo wetkniętej w otwór wycięty nożem, albo słuchać trzeszczących elementów, które nie są odpowiednio spasowane. Fajnie gdy instalacja ukryta jest pod osłoną silnika, a wlew (w większości za dopłatą) jest tam gdzie wlew paliwa, nie tylko dlatego, że nie szpeci zderzaka, ale odpada problem zanieczyszczeń. A co do ceny. Jest tak jak mówisz. Zadzwoniłem, żeby upewnić się czy na pewno mówimy o wspomnianych na początku gratach. Potwierdził i powiedział, że teraz ma promocje na KME i same graty kosztują 1600 zł + 400 zł montaż. I oczywiście, żebym nie mógł spokojnie zasnąć polecił mi jako inną opcję zestaw STAG 300 ISA2 z całym osprzętem STAG'a. (tu cena z montażem 2400zł). ISA2 ma już auto adaptacje i sama stroi gaz pod parametry uzyskane na benzynie. Warto się nad tym zastanawiać? Czy jest sens ładować w ten silnik taką instalację? <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Instalacja gotowa. Audi odebrane. Pali jeździ. Teraz trzeba tylko wyjeździć kilka zbiorników i zobaczyć jak spalanie. Ostatecznie wybór padł na STAGA 300 z komputerem Qnext, aluminiowa listwa, wtryski standard, centralka STAG LED 400, bańka 55 l, korek w czarnej dokładce od spodu. Dorzucam parę zdjęć jak to wygląda u mnie po zagazowaniu. (chętnie kupię brakującą osłonę aku, której brak na powyższym zdjęciu) Edytowane 30 Lipca 2015 przez PagonA4B7
rade Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 korek w czarnej dokładce od spodu. Masz leniwego gazownika ...
PagonA4B7 Opublikowano 31 Lipca 2015 Autor Opublikowano 31 Lipca 2015 Nie naciskałem. . Ale fakt mógł się postarać.
bulcek Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Pozwoliłbym sobie odświeżyć temat. Jestem zainteresowany zagazowaniem mojego 1.6. Czy PagonA4B7 mógłbyś opisać jak się sprawuje zagazowany silnik po roku użytkowania? Ewentualnie inne osoby użytkujące LPG.
donalex Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 jak się sprawuje zagazowany silnik po roku użytkowania Co masz na myśli ?
bulcek Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 jak się sprawuje zagazowany silnik po roku użytkowania Co masz na myśli ? Jakie wychodzi średnie spalanie LPG, jak wygląda np. wyprzedzanie na trasie, czy jest odczuwalny spadek mocy. Czy nie ma żadnych problemów z samym silnikiem. Nie miałem nigdy gazu i jestem laikiem w tych sprawach stąd moje pytania.
kt65c453 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) na twoje pytanie są 2 skrajne odpowiedzi, czyli albo wszystko działa jak na pb i nie czujesz ze masz nawet gaz albo wszystko źle działa przerywa psuje silnik, od czego zależne ?? Od osoby co zakłada gaz i serwisuje . I kolejna sugestia, Na instalacji sie nie oszczędza bo to z czasem się zemści i po oszczędnościach . Spalanie około 15 % więcej niż pb a moc czasem nawet jest większa na lpg niż pb Edytowane 26 Października 2016 przez kt65c453
bulcek Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 na twoje pytanie są 2 skrajne odpowiedzi, czyli albo wszystko działa jak na pb i nie czujesz ze masz nawet gaz albo wszystko źle działa przerywa psuje silnik, od czego zależne ?? Od osoby co zakłada gaz i serwisuje . I kolejna sugestia, Na instalacji sie nie oszczędza bo to z czasem się zemści i po oszczędnościach . Spalanie około 15 % więcej niż pb a moc czasem nawet jest większa na lpg niż pb Większa moc na LPG? To mnie zaskoczyłeś. Zawsze przekonany byłem, że na gazie auto jest choć o te 10% słabsze. A jaki jest orientacyjny koszt dobrej instalacji do tego silnika i ile kosztuje robocizna? chciałbym mieć jakąś podstawę przed rozmową z gazerem.
prezesik18 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 na twoje pytanie są 2 skrajne odpowiedzi, czyli albo wszystko działa jak na pb i nie czujesz ze masz nawet gaz albo wszystko źle działa przerywa psuje silnik, od czego zależne ?? Od osoby co zakłada gaz i serwisuje . I kolejna sugestia, Na instalacji sie nie oszczędza bo to z czasem się zemści i po oszczędnościach . Spalanie około 15 % więcej niż pb a moc czasem nawet jest większa na lpg niż pb Większa moc na LPG? To mnie zaskoczyłeś. Zawsze przekonany byłem, że na gazie auto jest choć o te 10% słabsze. A jaki jest orientacyjny koszt dobrej instalacji do tego silnika i ile kosztuje robocizna? chciałbym mieć jakąś podstawę przed rozmową z gazerem. Jeśli chcesz zrobić rozeznanie jak to u nas w rejonie jest możesz podjechać do Kołobrzegu do zakładu Auto-gaz Kożuszek, słyszałem od kilku osób dobre opinie o nim. Z kolei ja Ci polecę Neptun Elpigaz z Koszalina, znają się na robocie. Wejdź na lpg forum, mają tam konto i się czynnie udzielają. Z pewnością nie pozostaniesz bez odpowiedzi.
kt65c453 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 weź pod uwagę ze wiele silników już nie ma seryjnej mocy i wtedy czasem tak się zdarza , widziałem pare wykresów z hamowni ale to raczej marginalne przypadki, ceny ci nie podam bo sie instalacją nie zajmuje,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się