Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi AHH 66kW


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Logi Statyczne:

http://vaglog.pl/log_226421.html

http://vaglog.pl/log_226422.html

http://vaglog.pl/log_226423.html

http://vaglog.pl/log_226424.html

http://vaglog.pl/log_226425.html

http://vaglog.pl/log_226426.html

http://vaglog.pl/log_226427.html

na tygodniu dorzucę dynamiczne, proszę osoby które coś kumają z tych cyferek o opinie czy jest oki czy coś jest nie tak.

Robiłem to pierwszy raz wiec jak coś nie gra to dajcie znać co robiłem nie tak. Pozdrawiam

Edytowane przez robercik123
Opublikowano

zrób jeszcze 000bs , kąt wtrysku do poprawy i dawka

Opublikowano (edytowane)

zrób jeszcze 000bs , kąt wtrysku do poprawy i dawka

Jeszcze raz 000bs:

http://vaglog.pl/log_226446.html

logi są na tej samej stronie wczorajsze i nizej dzisiejsze,

i dodatkowo zrobiłem 011bs, bo wczoraj zapomniałem:

http://vaglog.pl/log_226445.html

A z tym kątem wtrysku i dawką poradze sobie sam, jak to dokładnie zrobić?

Edytowane przez robercik123
Opublikowano (edytowane)

pompa jest na fasolkach wiec luzujesz śruby i ustawiasz kąt , dawke nastawnikiem, kąt ustaw na 49-51 dawke na 3mg w ahu nie robisz 11bs bo nie ma zmiennej geometrii

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/6270-wszystkie-r4-tdi-oprocz-pd-ustawienie-kata-wtrysku/

dawka luzujesz 4 śruby i ustawiasz

https://www.google.pl/search?q=ustawienie+dawki+paliwa+nastawnikiem&espv=2&biw=1777&bih=872&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIofuu86j7xgIVwZFyCh1YNgVB&dpr=0.9#imgrc=mlyXPb8EIyqQTM%3A

w prawym dolnym rogu śrubke odkręcasz tą co jest niżej nie ta co jest pokazana

zrób jeszcze dynamiczne

Edytowane przez baca2309
Opublikowano (edytowane)

"w ahu nie robisz 11bs bo nie ma zmiennej geometrii"

Nie wiem czy przez pomyłkę napisałeś AHU? Mój silnik to AHH, i wydaje mi się ze jest zmienna geometria :huh: Nie wiem jestem laikiem a propo silnika mechaniki itp, ale większość napraw i wymian robie sam. Popraw mnie jeśli się myle co do tej zmiennej.

Edytowane przez robercik123
Opublikowano

sorka to ja sie pomyliłem :P w ahh jest zmienna geometria:) tak jak i bardzo wydajna pompa 107j 11mm:D

Opublikowano

Witam. Jutro będą logi dynamiczne, trwa to trochę bo nie zabardzo mam odpowiedni sprzęt. Mój lapek na baterii wytrzymuje jakieś 10min :facepalm: Musiałem kołować drugi.

Opublikowano

miałem to samo logowałem 2 dni az pożyczyłem przetwornice samochodowa:D

Opublikowano

Jeszcze tylko jedno pytanie, logi dynamiczne mam zrobic dla ( 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011)

czy tylko bloku ( 003, 011)?

Opublikowano

001, 003, 004, 008, 010, 011

Opublikowano

Witam. Mam nadzieje ze wyszły dobrze i nie bede musial niczego poprawiac, z kątem wtrysku i dawką paliwa nie robiłem jeszcze nic.

To moje logi dynamiczne blok:

001 - http://vaglog.pl/log_226805.html

003 - http://vaglog.pl/log_226806.html

004 - http://vaglog.pl/log_226804.html

008 - http://vaglog.pl/log_226808.html

010 - http://vaglog.pl/log_226807.html

011 - http://vaglog.pl/log_226803.html


Logi robiłem na 4 biegu.

Opublikowano

gdzieś ty sie tak rozpędził:D logi robimy na 3 biegu od 1500rpm do 4000:) popraw kat wtrysku to dosłownie 20min (4 śruby) :)

Opublikowano

Czytałem ten temat - http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-silnikow-tdi-logowanie/

cytuje -

"b. próba dynamiczna
warunki konieczne: samochód jedzie; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rodzielczej]; III bieg [choć lepiej IV - należy wziąć pod uwagę względy bezpieczeństwa w ruchu ulicznym], przy 1500rpm należy całkowicie wcisnąć pedał gazu [100%]* i trwać aż silnik uzyska 4200rpm; w tym czasie należy dokonać odczyty i zrobić log."

Poleciałem z kuzynem na pewien odcinek drogi i tam robiłem logi, bujałem go na 4 biegu bo ponoć lepiej. Dzisiaj poprawie kąt i dawkę. Rozumiem że muszę zrobić logi jeszcze raz na 3 biegu i cisnąć tylko do 4000rpm?


jeszcze tylko czy dawke moge ustawic na uruchomionym silniku?

Opublikowano

kąt wtrysku jak i dawke ustawiasz na właczonym i rozgrzanym silniku, luzujesz śruby na nastawniku tak by nie były moco skrecone ale też zeby nie tryskała ropa i pukasz delikatnie w nastawnik

Opublikowano (edytowane)

Witam ponownie, kąt wtrysku i dawka poprawione, chyba jest oki? to logi po

http://vaglog.pl/log_227060.html

http://vaglog.pl/log_227059.html

Kąt nie ustawiałem jak [Wszystkie R4 TDI oprócz PD] Ustawienie kąta wtrysku - 1.9TDI - Audi A4 Klub Polska,

na kole zębatym poluzowałem 3 śruby i wtedy centralną przesuwałem, wyczytałem ze w AHH jest własnie troche inaczej.

Kąta lepiej juz nie dam rady ustawic. Dynamiczne zrobic jeszcze raz?

Edytowane przez robercik123
Opublikowano (edytowane)

jest gitara:) zrob jeszcze dyn i zobaczymy

czujesz mala roznice w dynamice?

Edytowane przez baca2309
Opublikowano

Wydaje mi sie ze jest różnica, napewno szybciej reaguje na gaz. Pozniej wrzuce dynamiczne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...