robercik123 Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 (edytowane) Logi Statyczne: http://vaglog.pl/log_226421.html http://vaglog.pl/log_226422.html http://vaglog.pl/log_226423.html http://vaglog.pl/log_226424.html http://vaglog.pl/log_226425.html http://vaglog.pl/log_226426.html http://vaglog.pl/log_226427.html na tygodniu dorzucę dynamiczne, proszę osoby które coś kumają z tych cyferek o opinie czy jest oki czy coś jest nie tak. Robiłem to pierwszy raz wiec jak coś nie gra to dajcie znać co robiłem nie tak. Pozdrawiam Edytowane 26 Lipca 2015 przez robercik123
baca2309 Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 zrób jeszcze 000bs , kąt wtrysku do poprawy i dawka
robercik123 Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Opublikowano 27 Lipca 2015 (edytowane) zrób jeszcze 000bs , kąt wtrysku do poprawy i dawka Jeszcze raz 000bs: http://vaglog.pl/log_226446.html logi są na tej samej stronie wczorajsze i nizej dzisiejsze, i dodatkowo zrobiłem 011bs, bo wczoraj zapomniałem: http://vaglog.pl/log_226445.html A z tym kątem wtrysku i dawką poradze sobie sam, jak to dokładnie zrobić? Edytowane 27 Lipca 2015 przez robercik123
baca2309 Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 (edytowane) pompa jest na fasolkach wiec luzujesz śruby i ustawiasz kąt , dawke nastawnikiem, kąt ustaw na 49-51 dawke na 3mg w ahu nie robisz 11bs bo nie ma zmiennej geometrii http://a4-klub.pl/index.php?/topic/6270-wszystkie-r4-tdi-oprocz-pd-ustawienie-kata-wtrysku/ dawka luzujesz 4 śruby i ustawiasz https://www.google.pl/search?q=ustawienie+dawki+paliwa+nastawnikiem&espv=2&biw=1777&bih=872&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIofuu86j7xgIVwZFyCh1YNgVB&dpr=0.9#imgrc=mlyXPb8EIyqQTM%3A w prawym dolnym rogu śrubke odkręcasz tą co jest niżej nie ta co jest pokazana zrób jeszcze dynamiczne Edytowane 27 Lipca 2015 przez baca2309
robercik123 Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Opublikowano 27 Lipca 2015 (edytowane) "w ahu nie robisz 11bs bo nie ma zmiennej geometrii" Nie wiem czy przez pomyłkę napisałeś AHU? Mój silnik to AHH, i wydaje mi się ze jest zmienna geometria Nie wiem jestem laikiem a propo silnika mechaniki itp, ale większość napraw i wymian robie sam. Popraw mnie jeśli się myle co do tej zmiennej. Edytowane 27 Lipca 2015 przez robercik123
baca2309 Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 sorka to ja sie pomyliłem w ahh jest zmienna geometria:) tak jak i bardzo wydajna pompa 107j 11mm:D
robercik123 Opublikowano 28 Lipca 2015 Autor Opublikowano 28 Lipca 2015 Witam. Jutro będą logi dynamiczne, trwa to trochę bo nie zabardzo mam odpowiedni sprzęt. Mój lapek na baterii wytrzymuje jakieś 10min Musiałem kołować drugi.
baca2309 Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 miałem to samo logowałem 2 dni az pożyczyłem przetwornice samochodowa:D
robercik123 Opublikowano 29 Lipca 2015 Autor Opublikowano 29 Lipca 2015 Jeszcze tylko jedno pytanie, logi dynamiczne mam zrobic dla ( 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011) czy tylko bloku ( 003, 011)?
robercik123 Opublikowano 29 Lipca 2015 Autor Opublikowano 29 Lipca 2015 Witam. Mam nadzieje ze wyszły dobrze i nie bede musial niczego poprawiac, z kątem wtrysku i dawką paliwa nie robiłem jeszcze nic. To moje logi dynamiczne blok: 001 - http://vaglog.pl/log_226805.html 003 - http://vaglog.pl/log_226806.html 004 - http://vaglog.pl/log_226804.html 008 - http://vaglog.pl/log_226808.html 010 - http://vaglog.pl/log_226807.html 011 - http://vaglog.pl/log_226803.html Logi robiłem na 4 biegu.
baca2309 Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 gdzieś ty sie tak rozpędził logi robimy na 3 biegu od 1500rpm do 4000:) popraw kat wtrysku to dosłownie 20min (4 śruby)
robercik123 Opublikowano 30 Lipca 2015 Autor Opublikowano 30 Lipca 2015 Czytałem ten temat - http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-silnikow-tdi-logowanie/ cytuje - "b. próba dynamicznawarunki konieczne: samochód jedzie; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rodzielczej]; III bieg [choć lepiej IV - należy wziąć pod uwagę względy bezpieczeństwa w ruchu ulicznym], przy 1500rpm należy całkowicie wcisnąć pedał gazu [100%]* i trwać aż silnik uzyska 4200rpm; w tym czasie należy dokonać odczyty i zrobić log." Poleciałem z kuzynem na pewien odcinek drogi i tam robiłem logi, bujałem go na 4 biegu bo ponoć lepiej. Dzisiaj poprawie kąt i dawkę. Rozumiem że muszę zrobić logi jeszcze raz na 3 biegu i cisnąć tylko do 4000rpm? jeszcze tylko czy dawke moge ustawic na uruchomionym silniku?
baca2309 Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 kąt wtrysku jak i dawke ustawiasz na właczonym i rozgrzanym silniku, luzujesz śruby na nastawniku tak by nie były moco skrecone ale też zeby nie tryskała ropa i pukasz delikatnie w nastawnik
robercik123 Opublikowano 31 Lipca 2015 Autor Opublikowano 31 Lipca 2015 (edytowane) Witam ponownie, kąt wtrysku i dawka poprawione, chyba jest oki? to logi po http://vaglog.pl/log_227060.html http://vaglog.pl/log_227059.html Kąt nie ustawiałem jak [Wszystkie R4 TDI oprócz PD] Ustawienie kąta wtrysku - 1.9TDI - Audi A4 Klub Polska, na kole zębatym poluzowałem 3 śruby i wtedy centralną przesuwałem, wyczytałem ze w AHH jest własnie troche inaczej. Kąta lepiej juz nie dam rady ustawic. Dynamiczne zrobic jeszcze raz? Edytowane 31 Lipca 2015 przez robercik123
baca2309 Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 (edytowane) jest gitara:) zrob jeszcze dyn i zobaczymy czujesz mala roznice w dynamice? Edytowane 31 Lipca 2015 przez baca2309
robercik123 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Wydaje mi sie ze jest różnica, napewno szybciej reaguje na gaz. Pozniej wrzuce dynamiczne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się