Mar333 Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 Bledy silnika. Falowanie obrotow na jalowym biegu.. Nierowna praca silnika. Bledy 17705, 17887 17544. ktos ? Cos ?
Łukasz13 Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/132945-b6-bfb-blad-17705-wypadanie-zaplonow-rzucanie-silnikiemrozwiazany/page-3
Mar333 Opublikowano 26 Lipca 2015 Autor Opublikowano 26 Lipca 2015 A jak rozpoznam ,ze ten zaworek jest zly ? Pozdrawiam !
ziomal-84 Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 wyjmij go 10 minut roboty sam zobaczysz w jakim jest stanie
Mar333 Opublikowano 26 Lipca 2015 Autor Opublikowano 26 Lipca 2015 Nie za bardzo wiem gdzie on jest... Moze w Wawie jest osoba ktora miala podobny problem ?
kawowy19 Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 pod kolektorem ssącym. poszukaj na forum było często.
tomekb7 Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 jezeli jest ten zaworek uszkodzony to robi sie podcisnienie w silniku i podczas pracy silnika jak odkrecisz korek wlewu oleju to go zasyssa mocno
Mar333 Opublikowano 30 Lipca 2015 Autor Opublikowano 30 Lipca 2015 Wymienilem ten zaworek.. zrobilem okolo 50km. Wszystko ok. I nagle ponownie pojawila sie kontrolka..
jacek70 Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Jeśli zaworek jest zły to puszcza powietrze w obie strony. Jeśli dobry to tylko w jedną.
Mar333 Opublikowano 31 Lipca 2015 Autor Opublikowano 31 Lipca 2015 I gdzie dalej szukac problemu ? Juz chcociaz nie rzuca obrotow.. i chodzi w miare rowno
Mar333 Opublikowano 31 Lipca 2015 Autor Opublikowano 31 Lipca 2015 Tak.. te same.. ale praca silnika ustabilizowala sie i myslalem ,ze to koniec problemu Tak.. te same.. ale praca silnika ustabilizowala sie i myslalem ,ze to koniec problemu
tomekb7 Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 sprawdz szczelnosc dolotu. zrob logi z kanalu 115 i 118 na 3 od 1500 tys obr do odciecia i zobacz jakie sa korekty na 32 kanale. no i sprawdz swiece w jakim sa stanie przepatrz tez instalacje od cewek zaplonowych bo izolacja na kablach moze byc juz pokruszona lub cewki wypadanie zaplonow mozesz zobaczyc na 15i 16 kanale ale jesli bledy te same to moze fajka od odmy sie pokruszyla ktora wchdzi do podstawy filtra powietrza.
Mar333 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Moze ktos poleci dobrego mechanika w Warszawie ktory pomoze mi rozstac z tymi bledami raz na zawsze ?
tomekb7 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 jezli posiadasz vcds luib vag to zrob logi tak jak mowie i moze znajdzie sie rozwiazanie.
Mar333 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udalo mi sie usunac blad 17705 ! Ale dwa inne zostaly..17887 17544.. i moze doradzicie co dalej robic i gdzie szukac ?
tomekb7 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 pierwszy to jest od wypadania zaplonow wiec sprawdz swiece lub cewki lub instalacje do cewek:D a drugi od mieszanki paliwowej ze jest zbyt uboga MIESZANKA PALIWOWA wiec przydaly by sie logi z kanalu 33 i 33 i 2 i 1i115 i 118 bo pierwszy blad moze byc spowodowany drugim bledem . lpg jest??
Mar333 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Nie ma lpg. Ale wymienilem zaworek. A dalej zasysa korek od oleju..
tomekb7 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 to sprawdz to w ten sposob ze odepnij przewod wchodzocy do koletora saacego pod ktory podpiety jest ten magiczny zaworek i zostaw ten przewod luzno a krociec w kolektorze szczelnie zaslep i odpal silnik i sprawdz czy nadal ssie jezeli nie to kupiles wadliwy zaworek a jak ssie to masz dalej nieszczelnosc i trzeba szukac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się