Kruk_89 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 czyli teoretycznie jeżeli tuner by mi to wyłaczył z ECU znaczy sie zrobił tak że nie bedzie wywalać cheka nie zaszkodzić silnikowi?
dżejki Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 tak jest, ważne by pamiętał aby wyłączyć również grzałki sondy. Jestem po takim zabiegu i auto śmiga jak ta lala
BeyerBrown Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Ale błędów wałka bym nie ignorował bo to świadczy o problemach z rozrządem moim zdaniem... może spalanie jest przez to większe albo mieszanka jest niedopalona? Szybko się może okazać, że problemów z tego powodu będzie więcej niż palenie się checka... i osmolone świece to byłby tylko czubek góry lodowej
Kruk_89 Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 a jak do tego sie zabrac by zdiagnozowac co moze byc przycznya ze walek nie wraca czasem do punktu 0
BeyerBrown Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Może jeden z fazatorów ma przytkane kanały olejowe? A zmienne fazy rozrządu przechodzą chociaż test w VCDS-ie?
Envin Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 A jak wg się robi test tych zmiennych faz??? Tylko w vcds da się to zrobić czy vagiem też??
BeyerBrown Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 jeśli VAG ma skrypt/bibliotekę z konfiguracją dla ASN-a to tak Test robi się poprzez nastawy podstawowe.
BeyerBrown Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Basic settings -> Camshaft Adjustments
Kruk_89 Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 i co to nam pokaze? i co powinno byc ? w piatek sprobuje cos ogarnac z vcds
BeyerBrown Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 Konkretnie to masz do sprawdzenia grupę 094 i 096 czyli wałki wlotowe i wylotowe. Jak wszystko masz sprawne (tj. mieszczące się w normie) to po teście dostaniesz informację System OK na każdym wałku (3 i 4 okno w w/w grupach). Jak wejść w tryb testu to chyba tłumaczyć nie muszę...
Kruk_89 Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 dałem aby rade sprawdzić błedy jakie mam oto kody VW 16399 i 17927 macie pojecie co i jak?
dżejki Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 http://sprawdz.auto.pl/wp-content/uploads/2012/11/Kody-usterek-VAG.pdf 16399- czujnik pozycji walu rozrządu. Pod tym linkiem znajdziesz wszystkie kody błędów. 17927- Czujnik położenia wału korbowego CMP bank 1- uszkodzony
Kruk_89 Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 (edytowane) da sie z tego wysnuć jakoś diagnoze? grupa 93 ostatnio sprawdzana 3;0;4;4 Edytowane 11 Października 2015 przez Kruk_89
dżejki Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 Jeśli błąd się ponawia to można wywnioskować że masz uszkodzone te czujniki i od nich bym zaczął
Kruk_89 Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 tak caly czas ten sam po kasowaniu. o tych pierwszych czujnikach słyszałem i wiem że są 4 od strony grodzi ale te drugie ni mam pojecia o co kaman
lmarrio Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 (edytowane) 17927 - regulacja wałek rozrządu Bank 1: Awaria (nastawnik rozrządu, bank 1 - błędne działanie) 16395 - Bank 1 wałek wydechowy - opóźnienie nie zostało osiągnięte Opis obydwu błędów wskazuje na problem z zaworem N205 (nastawnik faz rozrządu) lub jego podłączeniem elektrycznym . A tu opis sposobu diagnozy: Possible Solutions Check Fuse(s) Check/Replace Camshaft Adjustment Valve Bank 1 (N205)Perform Output Test/Basic Setting Check Wiring and/or Connector(s) from/to Camshaft Adjustment Valve Bank 1 (N205) Check chain guides of Camshaft Adjuster Unit (N205) for wear Possible Solutions Check Camshaft Adjustment Valve 1 (N205) Check Fuel Pump Relay (J17) Check Mechanical Timing Edytowane 11 Października 2015 przez lmarrio
Kruk_89 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 dz wielkie ziomek Imariio dużo mi to mówi musze teraz poszukać jakiegoś mechaniora co by chciał sie z tym pobawić panowie tylnie sądy sa przed katalizatorami głównymi czy za?
BeyerBrown Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Przed. Pomiędzy wstępnym a głównym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się