Matejus_93 1 Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 (edytowane) Witam wszystkich.Jestem juz trochę na forum, ale dopiero dzisiaj kupiłem autko, które podobało mi się od dawna. Jest to Audi a4 b5 z silnikiem 1.9tdi 90KM AHH. Rok 2000. Z wyposażenia to nie za bogato. Jest klimatronik, przednie szyby w prądzie, radio audi chours, światła przeciw mgielne przednie i tylne oraz lampy soczewkowe.Zdjęcia dodam jutro.Ale mam już takie pytanko. Wiadomo że nie kupi się auta w tym wieku w które nie włoży się nic na początku bo zawsze jest coś do zrobienia. Mianowicie, jak włączę klimatronik to coś pod maską zaczyna piszczeć i nie wiem teraz czy to sprężarka czy jakaś rolka. Jak juz chodzi to przestaje piszczec co jakiś czas na kilka sekund i z powrotem piszczy. Czy miał już ktoś u siebie taki problem?Pozdrawiam, Mateusz. rl=http://postimage.org/][/url]gif image hosting uploading pictures Oraz bardziej przyjemna rzecz Audiczka zawitała na witaminki do Tune-Up Oto co z tego wyszło image hosting over 5mb Edytowane 20 Lutego 2016 przez Matejus_93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekaudia4 0 Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 Witamtemat który może się tobie przydać wymiana łożyska sprzęgła kompresora klimy http://a4-klub.pl/index.php?/topic/112048-all-b5-wymiana-lozyska-sprzegla-kompresora-klimy-firmy-zexel/obecnie mam takie same objawy po włączeniu klimy piszczy pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 5 Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 zobacz czy masz pasek dobrze naciagniety a potem rolke jak nie to targaj lozysko w sumie fajna robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matejus_93 1 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Dzisiaj uporałem się z zatkanym odpływem pod akumulatorem. Jadąc ze sklepu chciałem włączyć tylną wycieraczkę, nie dość, że nie działa to płyn do szyb wypływa mi przy lewej nodze spod nakładki na stopę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekaudia4 0 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 częsta przypadłość w b5 wężyki są rozłączone spróbuj naprawić silniczek nowy ok 150 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OficeR 1 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Jak cos mam na sell sprawny silniczek wyciagniety z mojej b5. http://olx.pl/oferta/silniczek-tylnej-wycieraczki-a4-b5-CID5-IDaD6Bt.html send by GT-I9505 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matejus_93 1 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Musze na razie pamiętać, aby nie używać tylnego spryskiwacza Dzisiaj A4 dostała: - kpl. rozrząd INA z pompą wody, - filtr powietrza, kabinowy, paliwa oraz oleju, - płukankę + oliwa Motul 5w40, - rolka napinacza plus pasek, - rolka napinacza klimy + pasek, - termostat + nowy płyn chłodniczy, Jeździ elegancko, choć trochę mało mocy, ale jeżeli się nie mylę to mam pompę 11? Także jeszcze przez jakiś czas się pomęczę, a potem się zobaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Jesli zmieniłeś pompe na 107J to masz, jeśli nic nie robiłeś to nie masz takiej pompy była tylko w poliftowej 90tce o kodzie AHH z turbiną ze zmienną geometrią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matejus_93 1 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Jesli zmieniłeś pompe na 107J to masz, jeśli nic nie robiłeś to nie masz takiej pompy była tylko w poliftowej 90tce o kodzie AHH z turbiną ze zmienną geometrią No i właśnie mam taki silniczek Jak to mam napisane w 1 poście. Dzisiaj się upewniałem i jest oznaczona 038 130 107 J Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Jesli zmieniłeś pompe na 107J to masz, jeśli nic nie robiłeś to nie masz takiej pompy była tylko w poliftowej 90tce o kodzie AHH z turbiną ze zmienną geometrią No i właśnie mam taki silniczek Jak to mam napisane w 1 poście. Dzisiaj się upewniałem i jest oznaczona 038 130 107 J profil mnie zmylił, masz tam 97r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matejus_93 1 Opublikowano 21 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 (edytowane) Opłaca się kupić 0,216 z tej aukcji? http://allegro.pl/0-216-sportowe-wtryski-tdi-216stki-pozytywne-100-i5668722306.html Edytowane 21 Września 2015 przez Matejus_93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz233 2 Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Kupowałem swego czasu od niego te 216-tki. Sprzedawca w porządku. Wtryski elegancko pyliły. Ja założyłem je do A3 ALH już po programie. Auto chodziło o wiele głośniej na nich i na wyższych biegach chciało mi koło dwumasowe rozszarpać Dlatego obowiązkowo musi być korekta po zmianie wtrysków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 http://allegro.pl/nowy-komplet-wtryskow-0-216-mm-na-moce-170-180-km-i5682060027.html tu masz z nadarzyna, to samo źródło co długoletni sprzedawca Cowboy na forum golfa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 (edytowane) Ten z aukcji Matejusa do też użytkownik forum golfa - Muszka.d. https://www.facebook.com/ProfiTurboWroclaw?ref=hl Numery telefonu takie same ;-) Edytowane 22 Września 2015 przez trepek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matejus_93 1 Opublikowano 25 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 http://allegro.pl/nowy-komplet-wtryskow-0-216-mm-na-moce-170-180-km-i5682060027.html tu masz z nadarzyna, to samo źródło co długoletni sprzedawca Cowboy na forum golfa Będę miał problem, aby sam je zamontować? Kupuje i montuje? Czy coś jeszcze będzie mi do tego potrzebne? I jeszcze pytanko, czy będzie konieczna korekta softu, czy moge jeździć na standardowym programie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Zamontujeszsamemu, korekta była by wskazana, na standardowym sofcie będziesz musiał mocno na dawce paliwa zjechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matejus_93 1 Opublikowano 30 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Zamontujeszsamemu, korekta była by wskazana, na standardowym sofcie będziesz musiał mocno na dawce paliwa zjechać Ok, dzieki Czyli trzeba teraz zebrać +/- 2000zł na wtryski + program Trochę odświeżę. Audi jeździ bez większych problemów. Jutro wymiana tylnych łożysk kół oraz tylnych klocków. Zmieniłem ostatno koła na zimówki i od tego czasu mam problem. Przy skręcie w prawo coś z lewej strony mi mocno piszczy. Wczoraj przyglądałem się i trzy stalówki mają ET37 a ta z przodu po lewej stronie ET45. Czy możliwe jest, że śruby są dla tej stalówki za długie i obcierają o coś przy skręcie? Dzięki z góry za wszelkie odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Sruby raczej nie chyba ze sa pod et37. Predzej pissczy przez to ze wlasnie jedna felga ma inne osadzenie Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszhenleys 1 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 http://allegro.pl/nowy-komplet-wtryskow-0-216-mm-na-moce-170-180-km-i5682060027.html tu masz z nadarzyna, to samo źródło co długoletni sprzedawca Cowboy na forum golfa Będę miał problem, aby sam je zamontować? Kupuje i montuje? Czy coś jeszcze będzie mi do tego potrzebne? I jeszcze pytanko, czy będzie konieczna korekta softu, czy moge jeździć na standardowym programie? Dawka paliwa,kat wtrysku do sprawdzenia i ew.ustawienia no i nowe podkladki miedziane pod wtryski. w necie jest duzo filmow jak wyciagnac wtryski zobacz sobie przed ich wyciagnieciem.A softu odrazu nie musisz robic.Koszt 500zl.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matejus_93 1 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Odświeże trochę. Wymienione klocki tył, również łożyska z tyłu. Jutro wymieniam lampy ze względu na ich stan. Także od jutra mam na sprzedaż kpl poliftowych Valeo. Jak ktoś by potrzebował to PW ;-) Koledzy. Jest jakaś możliwość naprawienia regulacji manualnej lampy? Chodzi mi o ta na imbus w prawo i lewo. Bo góra-dół działa. Koledzy, czy mógłby mi ktoś podać numery części dla przewodu odmy? Mam tą wersję z dwiema rurkami z taką bańką pośrodku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się