Skocz do zawartości
IGNOROWANY

logi AEB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Zrób te logi po ludzku do odcinki i z noga w podłodze bo tutaj widać że tylko bawiłeś się gazem.

Masz gdzieś dziure w dolocie.

Do sprawdzenia szczelność, DVka i N75

Edytowane przez Dev
Opublikowano

gaz byl w podlodze. Nie wiem czy uda mi sie zrobic do odcinki bo nie mam za bardzo gdzie, ale zobaczymy, moze cos wymysle.

Czyli jest dziura w tym kolanku odmy czy nie?

Opublikowano

Musisz zdjąć kolektor dolotowy

Opublikowano

Jutro postaram sie zrobic jeszcze raz logi chociaz wydaje mi sie ze robilem je dobrze, bo gaz byl w podlodze... Kolektora sam nie bede wyciagal bo nie za bardzo sie znam na takich rzeczach. Podjade do mechanika, i powiem mu co jest grane. Ciekawe czy bedzie w stanie cos zrobic.

Czyli nieszczelny dolot moze wskazywac na to kolanko odmy czy gdzies indziej dziura tez jest? DV raczej odrzucam bo byla wymieniana na oryginal jakiej poltora roku temu. N75 podmieniony niedawno i takie same rzeczy sie dzieja takze chyba tez odrzucam.

Opublikowano

samo kolanko odmy jak jest rozwalone to nie wplywa na doladowanie, przed kolankiem jest zaworek ktory powienien puszczac tylko w jedna strone, jak zaworek jest niesprawny a nawet kolanko jest ok, to i tak pusci ci doladowania prosto przez trojnik przez metalowa rurke do rury dolotowej przy turbinie

jak kolanko jest wywalone ale zaworek sprawny, to nie wplynie on na samo doladowanie ale na podcisnieniu bedzie ci ssac lewizne i bedzie zly sklad mieszanki, to samo jak masz dziurawą DVke ktora tez na pewno jest do wymiany jesli nigdy nie byla ruszana, a na deser n75

odma, n75 i dv to sa 3 rzeczy ktore trzeba bezwzglednie wymienic przy kupnie starego 1.8t gdzie nie bylo nic nigdy specjalnie ruszane

Opublikowano (edytowane)

ok ok, ale podcisnienie wynosi -0,8b, DV wymieniana nie tak dawno, n75 podmieniany i jest to samo, ze raz ciagnie jak powinien a raz nie. Najbardziej odczuwalne na 1biegu, czasem na 2. Czasem poprostu na 1 biegu turbo nie wstaje a jak wstanie to pozno. czasem 3,4,5 tys obrotow.

Jutro postaram sie zrobic dokladniejsze logi, moze wtedy bedzie cos jasniejsze. Ktory zaworek masz na mysli? Zapodaj fote lub nr jakbys mogl.

Na 3 biegu i wyzej turbo widze ze zawsze wstaje jak powinno i raczej laduje rowno. Mam wskaznik.

Edytowane przez cris1503
Opublikowano

czemu uczepiles sie tego pierwszego biegu, na 1nce nigdy nie bedziesz mial takiego obciazenia jak na wiekszych biegach wiec i turbo nie nadmucha tyle ile na innych

zrob sobie loga na 1 i na 4 biegu od 1000 do 5000 obrotow i zobaczysz ze na 1nce bedziesz mial krotkie czasy wtryskow a na 4 znacznie wieksze

nie ma takiej zaleznosci ze jeka na 4ce turbo dmucha 0.5b przy 3000 to na 1 tez tak musi, bo jest inne obciazenie silnika, opor powietrza tez tu gra role

Opublikowano

ale czemu czasami na 1 biegu jak depne gaz do podlogi to czuje jak wyrywa i widze na wskazniku ze turbo laduje odrazu a czasami do 4 tys obrotow jedzie bez turba i nagle jest jeb****** i turbo dmucha? Czasami widze ze nadmucha 0,1b do 4 tys obrotow i nagle jest znow je******* i bije do 0,5b, czasami 0,3b a czasami idzie rowno ok 2 tys obrotow i sie wlacza do 0,5b? Widze ze jest cos nie tak, bo czasem widze ze jedzie tak jak powinien a czasem zamula. Nie wiem czy to moje zludzenie, ale jak zawsze odpale go jak jest zimny, po nocy i jak depne na 1 biegu do dechy to chyba zawsze rwie do przodu jakby nie ten smaochod, a w miare grzania, jak jest juz cieply coraz czesciej zdarza sie mu to, co napisalem na poczatku tego watku.

Opublikowano

Buty jeszcze na zimnym ?

:kox: :kox: :kox:

Opublikowano

zrob poprawne logi na benzynie w koncu

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

masz dziure w dolocie, wszystkie weze, opaski, rurki pod kolektorem oraz odcinki do serwa do sprawdzenia, no i odma obowiazkowo

stukowe masz rowno na wszystkich garach, a doladowanie patrzac po duty cycle zaworka dosyc małe, bo jak jest mały procent to znaczy że zaworek nie ogranicza ci aż tak cisnienia, a to znaczy że nie osiągasz doładowania, przy 5000ob powinno być z 40-50% a nie 20kilka

Opublikowano

Czyli dziura w dolocie jest przyczyna spalania stukowego i nie osiaganiem zadanego doladowania? Rozumiem ze dziura nie jest az tak duza, wiec troche sie pobawie. Pasowalo by sciagnac kolektor, ale sam raczej sie tego nie podejme. Moze mechanik bedzie miec czas w tym tygodniu to powiem mu o co biega i miejmy nadzieje ze cos znajdzie.


No wiec tak... wyjalem caly dolot. DV wydaje sie sprawna. Zaciaga tloczek do gory i trzyma. N75 wydaje sie tez sprawny, zaciagalem powietrze od najdluzszej koncowki i trzyma. wyjalem tez zawor o nr: 034 129 101A. Jakis zawor regulacji cisnienia. Nie mam pojecia co to jest ale jest przejscie miedzy jednym a drugim koncem tego zaworu. Jedyna dziure ktora znalazlem to przy samym turbo na dolocie pod opaska. Byla schowana pod nia. A reszty chyba nie dam rady sam sprawdzic. A jeszcze "Pioteros" mowiles o jakims zaworze odmy? Gdzie on jest, jak wyglada, jakis numer moglbys podac?

Opublikowano

reszta jest pod kolektorym ssacym,a ten zawor to odma i on jak puszcza w obie strony to nic nie powoduje

Opublikowano

Moze jutro mi sie uda gdzies kupic dolot to zmienie bo i tak trzeba jak dziura i tak... a ta reszta pod kolektorem to sie zajmie mechanik bo kolektora osobiscie zdejmowac nie bede. Takze dzieki wielkie, jak cos sie wyjasni to napisze.

Opublikowano

w teorii mozna to zrobic bez sciagania kolektora, odkrecasz zbiorniczek i wzystko robisz, troche trudniej ale da sie, jak ktos ma sprytniejsze nieco rece to bez problemu ogarnie

poza tym, odme mozna zredukowac, tj nie montowac trojnika i zaworka, dac kawaler prostej rurki do tego plastikowego kolanka co lubi pekac, przewody od kolektora wywalic a krocce w kolektorze zaslepic

Opublikowano (edytowane)

zobacze jutro, wyjme przepustnice i zbiorniczek plynu chlodniczego i zobacze, moze sie jakos do tego dostane... Chyba ze tylko przez ten dolot troche powietrza sie tam dostawalo, ale pod tym kolektorem i tak zobacze.


Mechanik pod koniec tygodnia bedzie sciagal kolektor i posprawdza wszystko. Mowil ze wymieni przy okazji uszczelke pod kolektorem. Zobaczymy co z tego wyjdzie.bo gdzie indziej nieszczelnosci nie widze oprocz tego pekniecie pod opaska na dolocie.

Wymienilem dolot, podokrecalem opaski itd. Logi:

http://vaglog.pl/log_228887.html

http://vaglog.pl/log_228888.html

http://vaglog.pl/log_228889.html

Zmienilo sie cos?

Edytowane przez cris1503
Opublikowano

kat wyprzedzenia zaplonu ci zmalal, i stukowe tez zmalalo czyli na plus

zobacz czy intercooler masz w oleju z zewnatrz, ja swoj mialem i jak go wyjalem widzialem ze sie rozczelnil miedzy plastikiem a rdzeniem

Opublikowano (edytowane)

Ale nadal widze czasami na 3 biegu zamiast byc to 0,6-0,5b to czasami jest 0,4... cos mi caly czas nie pasuje... bo czasami widze ze jest ok a czasami mi cos nie gra... ale i tak jestem umowiony z mechanikiem to i tak zobaczy pod ten kolektor... Ale nadal widac nieszczelnosc? Jeszcze nie jest idealnie? Powiedz mi jeszcze jak czytasz to stukowe i dziure w dolocie? :)

Zeby dojsc do intercoolera trzeba wyciagac zderzak?

Edytowane przez cris1503
Opublikowano

tak trzeba zdjac zderzak, rury i kierownice powietrza

stukowe to sa wystepujace cyferki w kolumnach kanalu 013

co do tego twojego doladowania, może WG ci się zawieszać/niedomagać i też bedzie wariowal boost, stan klapki WG tez by nie bylo zle sprawdzic ale musial bys wymontowac katalizator przynajmniej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...