cris1503 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 No ale turbo praktycznie nowe, i w starej turbinie dzialo sie to samo tylko ze klapka byla luzna no i wymienione zostalo wszystko za jednym razem. Juz sam nie wiem co podmieniac. Myslalem o przpeustnicy ale jak sie zaadoptowala to raczej nie ona. Dziwne jest to ze raz ciagnie super a raz nie. Jakby cos sie blokowalo a raz chodzilo idealnie. Narazie chyba dam sobie z tym spokoj i bede jezdzil tak jak jest bo szkoda kasy i nerwow Takze dzieki za pomoc, jak sie kiedys rozstrzygnie co bylo nie tak, na 100% napisze. Pozdro. Jeszcze jedna rzecz, dzisiaj zdarzyło się tak, że na 1 biegu gaz do podłogi, turbo przy ok. 2500 obr nabiło 0,1b, przy ok. 4tys obrotow bylo 0,2 bara... a przy około 5tys obrotow nagle przeładowało do ok 0,7-0,8 bara i w ułamku sek. zbiło do 0,5bara. Może to wam coś podpowie bo naprawde mnie to irytuje. Wątpie żeby sterownik maczał w tym palce.
pioteros Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 sterownik steruje praca n75 wiec jak moze nie miec wplywu? szukaj sterownika drugiego skoro n75 masz nowy, jak masz slabe doladowanie to znaczy ze n75 otwiera sie na maksa i puszcza cale cisnienie na wg
cris1503 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 To dlaczego przy odłaczonym n75 gdzie turbo tylko z grucha jest polaczona i powinna dawac 0,3 bara tez czasami wogole nie daje? albo daje jakies wlasnie 0,1bara?
cris1503 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Tak, już pytałem. Najdluższy do dolotu, srodkowy do turbo no i 3 do gruszki. Takze w tym wypadku napewno nie jest to wina n75. Czasami nawet jak jade na 2 biegu np. dzisiaj... kawałek jechałem na 2 biegu przy na ok 3-3,5tys obr. nagle dałem gaz do dechy i znow turbo nie pompowało. Jakas magia.
Dev Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Srodkowy idzie do TIPa Soory jeblem sie
cris1503 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Nie znam sie ale wedlug mnie tam juz nie ma elektroniki zeby cos nawalilo. Jak nie ma n75 to ma dawac 0,3 bara a tu nawet tego nie ma czasami. DV nowy, Turbo nowe... juz jestem blady. Dziwne jest to ze czasem jest dobrze a czasem wogole nic. Jakby bylo dziursko to by to cisnienie uciakelo caly czas a nie ze raz jest a raz nie.
cris1503 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 No dolot wymienilem, wszystkie wezyli do n75, mechanik mowi ze odma ok, nawet czyms pryskal i nic nie widzi, poprzegladalem wezyki z kolektora i zaworki od niego tez wydaja sie byc ok. Nawet przeplywke podmienilem i tez nic. Podcisnienie zawsze 0,8b. Jeszcze jak bede miec troche czasu zobacze jak wyglada odcinek turbo-przepustnica, ale dziura jest albo jej nie ma a nie ze raz jest a raz nie.
Dev Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 (edytowane) Kolego, masz problem ze wzrokiem ? Pisałem Ci o sprawdzeniu szczelności a do Ciebie jak grochem o ścianę. Edytowane 28 Sierpnia 2015 przez Dev
pioteros Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 (edytowane) a co mowisz w sensie jak n75 nie ma? jak wypniesz enke z ukladu to wlasnie tak bedzie dmuchalo, cale gowno jak odepniesz jej wtyczke to bedzie tryb awaryjny, tloczek w ence przepusci tylko tyle powietrza aby grucha utrzymala 0.3b a jak masz trefny n75 to moze sie dziac jak w pierwszym przypadku, co raz pusci cale cisnienie na otwarcie wg i nic ci nie bedzie dmuchalo jakbys w ogole nie mial klapki wg zmien ten zaworek i dopiero tu wroc bo jestem na 80% pewien ze to on Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka Edytowane 28 Sierpnia 2015 przez pioteros
cris1503 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2015 zakladane 2 zaworki i czyszczone i to samo? To nie jest tak ze jak odepne wtyczke od n75 to cisnienie idzie na gruche i ma byc zawsze te 0,3? a nie ze raz jest 0,3 a raz wogole nie ma albo jest jakies 0,1b? Ale ok, jak bedize niebawem przyplyw gotowki to kupie nowke zeby miec 100% pewnosci.
cris1503 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2015 No nie mam jak zrobic szczelnosci pod kompresorem... nie posiadam i nie znam kogos kto by to ogarnal.
Dev Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 (edytowane) Kolego od tego się zaczyna robotę, wyłażą dziury i się łata temat, potem reszta. Edytowane 28 Sierpnia 2015 przez Dev
pioteros Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 jesli nie n75 to jego wiazka, a jak nei wiazka to komputer, dla mnei sprawa jasna, sprobuj wpierw znalezc taniego kompa na podmiane
cris1503 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2015 No ale jak nie ma mi kto tego ogarnac no to musze sie zdac sam na siebie niestety... dlatego sprawdzam wezyki, sciagam itd. O kompa troche trudno w przyzwoitej kasie. A czy kodowanie immo sam ogarne?
pioteros Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 ogarniesz bo robisz tylko adaptacje nic nie kodujesz Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
cris1503 Opublikowano 4 Września 2015 Autor Opublikowano 4 Września 2015 No wiec kupilem ori n75 i to chyba bylo przyczyna. Teraz na 1 i 2 biegu idzie jak zły. Nie przypuszczałem że 2 zaworki są tak samo uszkodzone:/ Cisnienie ma sie tak ze boost na chwile podskakuje do 0,6b i odrazu trzyma 0,5b... Depnalem pod gorke na 5 biegu to przez dluzsza chwile trzymal 0,6b wiec chyba wszystko ok. Jak bede mial chwile czasu to wrzuce jeszcze raz logi. Dzieki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się