pioteros Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 no w koncu a ile to trzeba bylo sie natlumaczyc ze to w tym lezal problem ;]
cris1503 Opublikowano 4 Września 2015 Autor Opublikowano 4 Września 2015 No wiem właśnie, ale nie docierało do mnie, że 2 zaworki n75 i taki sam problem, czyszczenie nawet nie pomagało. Jeden rozebrałem to widać było po tłoczku, że powycierany itd. Jeszcze zrobie te logi dla pewnosci czy to stukowe itd jest ok. Szczelnosc pewnie zrobie jak znajde kogos kto mi to ogranie. A z tym ze 0,6b na 5 biegu byłopod górke a np. na 3 jest 0,5b to normalne? Czytałem gdzieś, że wycięcie kata może mieć na to wpływ ponieważ spaliny nie mają zadnego oporu i nie ma ciśnienia po stronie chyba gorącej turbiny... nie wiem czy dobrze, ale tak przeczytałem. Jeszcze dodam, że jak narazie bład o złym składzie mieszanki nie powrócił.
pioteros Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 normalne, zawsze pod gore bedziesz mial wiekszy boost, podczep 1.5t przyczepke to bedzie to samo Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
cris1503 Opublikowano 6 Października 2015 Autor Opublikowano 6 Października 2015 Jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc. Logi zrobie jak bede mial troche czasu choc nie chce mi sie juz szukac dziury w calym ;p No i niestety jednak problem znow powrocil. Myslalem ze mam spokoj a jednak nie. Czasami owszem jest to 0,5, 0,6b ale najczesciej 0,4:/ Zauwazylem ze te 0,4b jest najczesciej na niskich obrotach, czyli np. 2 bieg. do 4 tys 0,4b i pozniej dostaje te 0,5. Ostatnio zapalilem rano samochod a on chodzil jak jakby nie palil na jeden gar, telepało nim, podciśnienie -0,7b. Nastepnie 2 bieg. gaz w podlodze a on wgl jakby nie szedl, podstal kopa na sekunde, pozniej znow zamula i znow idzie, bylo to dosc bardzo odczuwalne. Wiem, ze zaraz napiszecie "szczelnosc" ale nie mam jak zrobic:/ Posprawdzałem jedynie wezyli z kolektora czy nie przepuszczaja, i gumowe rury z IC do przepustnicy, z IC bo belki i z turbo do belki czy jak tam sie to zwie :]
cris1503 Opublikowano 24 Października 2015 Autor Opublikowano 24 Października 2015 (edytowane) błedow brak. Raz znow wyskoczyl 561 -14. Ten co wczesniej. Ale po tym jak chodzil jakby nie palil na jeden gar i jak na 2 biegu, gaz w podlodze a on raz ciagnie raz nie to bledow brak. I nie wiem czy na ssaniu powinno miec tylko 940-980 obrotow? Szczelnośćzrobiona. Nie wiem czy to normalne ale powietrze schodziło takim dziwnym jakby metalicznym dzwiekiem, gdzie indziej nic nie slyszalem. A problem czasem na 1 biegu pozostaje. Zauwazylem ze czesciej zdarza sie gdy np. ruszam na jedynce mam w polowie gaz przez kilka sekund i nagle gaz do konca to cisnienie potrafi sie np. "zawiesic" na 0,2b, 0,1b... roznie. Szczelnośćzrobiona. Nie wiem czy to normalne ale powietrze schodziło takim dziwnym jakby metalicznym dzwiekiem, gdzie indziej nic nie slyszalem. A problem czasem na 1 biegu pozostaje. Zauwazylem ze czesciej zdarza sie gdy np. ruszam na jedynce mam w polowie gaz przez kilka sekund i nagle gaz do konca to cisnienie potrafi sie np. "zawiesic" na 0,2b, 0,1b... roznie. Edytowane 6 Października 2015 przez cris1503
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się