piotrsob1 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Na pewno turbo nie powoduje tego trzęsienia Jak dla mnie jest problem z zasilaniem czwartej pompki w paliwo, spowodowany przedostawaniem się spalin do szyny paliwowej pompek. Do ok . 1800 obr/min problem jest maskowany przez mechanizm korekcji biegu jałowego, powyżej tej prędkości obrotowej przestaje on działać Zamień te pompki i wymień uszczelniacze , tak jak Ci wcześniej napisałem, daję 90% szansy że po tej operacji wszystko wróci do normy
qewqeqw Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Grupa 18 i 23 jest prawidłowa. A to na pewno PD skoro teraz czwarty pompowteyskiwacz ma korekty poniżej 1?
piotrsob1 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 (edytowane) No to teraz już i ja zbaraniałem Zrób dłuższego loga z grup 018, 023 i jeszcze którejś co pokazuje obroty i temperaturę silnika. Zrób go podczas jazdy, wtedy właśnie gdy Ci szarpie / drży Najlepiej jakby to były dwa oddzielne logi, jeden na zimnym, drugi na rozgrzanym silniku. Bez tego to jeszcze długo będziemy gdybać A i błędów żadnych oprócz poduszki w sterowniku silnika nie ma ? Bo już pytałem ale bez echa Edytowane 6 Sierpnia 2015 przez piotrsob1
piotrsob1 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 W profilu masz Baranów, to ten w mazowieckim koło Grodziska Maz. ?
piotrsob1 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Do tego pierwszego jest ode mnie rzut beretem, myślałem że prościej będzie zobaczyć auto w realu....
qewqeqw Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2015 No niestety bardzo daleko. A jak sprawdzić tą pompę o której mówił MichalA4?
piotrsob1 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 (edytowane) Pompa się może trochę różnić wyglądem jeżeli masz Boscha, ale generalnie w miejscu zaznaczonym na zdjęciu jest zaślepiony króciec pomiarowy z gwintem 12X1,5 ( jeżeli dobrze pamiętam ) Jak u siebie mierzyłem to były takie ciśnienia : 880 obr/min - 3,5 Barów 1500 obr/min - 6,0 Barów 2000 obr/min - 7,0 Barów 3000 obr/min - 8,0 Barów 4000 obr/min - 9,0 Barów Zakładam że są prawidłowe , bo autko śmiga bez problemów Do pomiarów potrzebny jest manometr wypełniony gliceryną, w układzie występuje znaczna pulsacja ciśnienia i zwykłym nie idzie odczytać pokazywanej wartości Edytowane 7 Sierpnia 2015 przez piotrsob1
RS Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 A nie jest tak ze gdyby pompa tandemowa była walnięta to korekcje byłyby na wszystkich wtryskach rozjechane?
piotrsob1 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Korekcje pokazują wzajemną zależność korekty dawki paliwa pomiędzy cylindrami, zmniejszone ciśnienie paliwa w szynie głowicy teoretycznie w takim samym stopniu dotyczy wszystkich cylindrów, czyli ich wzajemna korelacja nie powinna się zmienić Pomiar ciśnienia manometrem jest najpewniejszym testem sprawności części paliwowej tandemu. Chociaż przy słabym ciśnieniu na króćcu pomiarowym przyczyną może być też duża nieszczelność na uszczelniaczach pompowtrysków pomiędzy szyną zasilającą a powrotową
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się