Reggi Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 Witam . Właśnie wróciłem z wymiany torbiny AFN-AWX . Wszystko było by ok. gdyby nie to że przy deptaniu jak i polniejszym rozpędzaniu wydobywa sie przeraźliwy skowyt Turbo w bdb.stanie było sprawdzane jest gwarancja .. Po przygazówce razem z mechanikiem doszliśmy do wniosku , że wyje z okolocy EGR.. rozebrał ..coś tam przeczyścił ..złożył na paste..przejachałem sie ..i cisza..zadowolony .. gdy nagle dałem pedał do podłogi ..i znowu zaczeło wyć.. Za duzę ciśnienie czy co ? Pomocy ..mam przed sobą 200 km drogi i nie wiem co robić .
hornet Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 Zaraz posypią posty żebyś logi zrobił Robiłeś ???
Reggi Opublikowano 31 Października 2008 Autor Opublikowano 31 Października 2008 Zaraz posypią posty żebyś logi zrobił Robiłeś ??? Mamy robić tylko o 21 : 00 ...a nie chciałbym żeby mi sie coś zrobiło ( tfu tfu ) podczas jazdy ..mam do zrobienia 400 km.[br]Dopisany: Październik 31, 2008, 12:51:17 _________________________________________________Byłem jeszcze raz w aucie .. Dziwne bo stara turbina zarar po uruchomieniu pracowała ..było słychać świast z rury..jak startujący odrzutowiec ( brak kata i tłumika środkowego) .. teraz uruchamiam auto i nic cisza ..wydech pierdzi , ale jakby nie było już swistu ..dopiero jak przydepcze słychać swist.. Może coś od sterowania tubiną nie działa ?
Aydaho Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 czy N75 przy wiekszej turbawce nie powinien być zmieniony ?
spanky Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 czy N75 przy wiekszej turbawce nie powinien być zmieniony ? nie ...
Reggi Opublikowano 31 Października 2008 Autor Opublikowano 31 Października 2008 Polazłem raz jeszcze.. przewody podłączone.. wszystko siedzi jak w starym turbulum ..momo to nadal jest skowyt przy wdepnieciu pedału gazu - wieksze partie obrotów .. Jeśli przegazuje powiedzmy do 2,5 tys. popuszcze i wdeptne do poru to nie ma tego dzwięku .. Zapiec turbiny nie mogłem bo suszy .. turbina była naoliwiona ..mechanik zakręcił ..ale upomniałem go jeszcze ..i odkręcił przewód i zalał jeszcze trochę dla pewności .. Dziwi mnie to ..dlaczego stara turbina starotwała juz po odpaleniu ..auta ..a nowej nie słychać ? Mądre głowy pomocy ...
Aydaho Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 Polazłem raz jeszcze.. przewody podłączone.. wszystko siedzi jak w starym turbulum ..momo to nadal jest skowyt przy wdepnieciu pedału gazu - wieksze partie obrotów .. Jeśli przegazuje powiedzmy do 2,5 tys. popuszcze i wdeptne do poru to nie ma tego dzwięku .. Zapiec turbiny nie mogłem bo suszy .. turbina była naoliwiona ..mechanik zakręcił ..ale upomniałem go jeszcze ..i odkręcił przewód i zalał jeszcze trochę dla pewności .. Dziwi mnie to ..dlaczego stara turbina starotwała juz po odpaleniu ..auta ..a nowej nie słychać ? Mądre głowy pomocy ... wiesz co chłopaku - mojej też nie słychać po odpaleniu .. świst zaczyna się dopiero w okolicach 2 k-obr. jesteś na Tacho ?
Reggi Opublikowano 31 Października 2008 Autor Opublikowano 31 Października 2008 Moją starą słychać było po odpaleniu ..załączała sie jak silnik odrzutowy ..a ta jest bardzo cicha..słychać tylko świst. Kupiłem uszczelki do EGR i postaram sie je założyć przez logami ..oby to było to ;( Adaś nie jestem na Tacho ..bede po 21
A3 Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 To musi Witek skomentować Ja nie wiem co Ty masz za problem podjechać do najlepszego człowieka w Polsce od diesli, ja mieszkam nie daleko Witka także moge z Tobą...on Ci posłucha silniczka zrobi DobrzE logi itp i będzie wiadomo co jest nie tak, rozumiem że możesz mieć daleko do Witka ale naprawde warto
Reggi Opublikowano 31 Października 2008 Autor Opublikowano 31 Października 2008 To musi Witek skomentować Ja nie wiem co Ty masz za problem podjechać do najlepszego człowieka w Polsce od diesli, ja mieszkam nie daleko Witka także moge z Tobą...on Ci posłucha silniczka zrobi DobrzE logi itp i będzie wiadomo co jest nie tak, rozumiem że możesz mieć daleko do Witka ale naprawde warto Dzwoniłem ,chciałem podjechać ..niestety nie mial czasu .. rozumiem piątek itp.
MRoger Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 Mój awx świszczy mocno jak deptam
A3 Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 Także wszystko będzie wiadomo w piątek nie ma paniki
Reggi Opublikowano 31 Października 2008 Autor Opublikowano 31 Października 2008 Także wszystko będzie wiadomo w piątek nie ma paniki Nie nie nie ..źle zrozumiałeś .. Pan Witek nie miał czasu .. piątek i pewnie duzy ruch .. Nie umawiałem sie .. Mój awx świszczy mocno jak deptam No moje stare turbo to był przy tym istny wariat.. świaszczało , syczało ..nawet jak nie deptałem ( brak kata i wydechu środkowego ) To turbo od AWX jest tak ciche, że praktycznie zero świstu ..i w dodatku ten odgłos .. Ale auto idzie tak samo ..
domjenick Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 poczekamy na logi ,zobaczymy ile ''dmucha'' ,bedzie wiadomo wiecej...
sokolnh Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 ktos chyba miał juz taki problem tu na forum, i też cos wyło z okolic egru zaslep go po prostu, on wiecej przeszkadza niż służy
Aydaho Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 zaslep go po prostu, on wiecej przeszkadza niż służy sugerujesz głupi żart ze strony inżynierów Audi ??? wydaje mi się że w pewnych fazach pracy silnika może go jednak brakować ...a właściwie tego co wpuszcza
sokolnh Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 zaslep go po prostu, on wiecej przeszkadza niż służy sugerujesz głupi żart ze strony inżynierów Audi ??? wydaje mi się że w pewnych fazach pracy silnika może go jednak brakować ...a właściwie tego co wpuszcza moze jak był nowy to służył, teraz wg mnie bedzie przeszkadzał bo przez niego silnik moze miec za mało tlenu - dymienie, które po zaslepieniu sie zmniejsz, a że silnik bedzie miał wiecej tlenu odzyska moc
Aydaho Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 moze jak był nowy to służył, teraz wg mnie bedzie przeszkadzał bo przez niego silnik moze miec za mało tlenu - dymienie, które po zaslepieniu sie zmniejsz, a że silnik bedzie miał wiecej tlenu odzyska moc ale na starej turbinie nie było problemu mapa jest ta sama póki co więc sama suszarka z AWX nie powinna się poddawać dopuszczeniem wtórnym bąka tak myślę ...ale zgodze się że przydałoby sie zaworek przeczyścić
MRoger Opublikowano 1 Listopada 2008 Opublikowano 1 Listopada 2008 ale tu problemem nie jest dymienie, ja też u siebie wkładałem AWX'a - mam egr i sobie chwalę
Rogalotti Opublikowano 1 Listopada 2008 Opublikowano 1 Listopada 2008 Jak turbina jest świeżutka to nie będzie jej słychać w środku, z wydechu itp. Co do Twoich dzwięków to nie stety nawet idealne logi czy sugestie kolegów nie pomogą. To trzeba posłuchać. W poniedziałek od rana jesteśmy w Firmie zapraszam. Jeżeli musisz jeździć to koniecznie sprawdzaj poziom oleju, bądz czujny na wszelkie dzwięki z silnika i jeździj możliwie lekko/wolno. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się