stiwi50 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Ok. Prawdodpobnie będę musiał na wypłatę zainwestować w zawór EGR .. Ciekawe ile taka impreza mnie wyniesie .
piotrsob1 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Używka: http://allegro.pl/zawor-egr-vw-audi-seat-skoda-038-131-501-bf-i5118054763.html Funkiel nówka: https://eautosklep.com.pl/zawor-egr,pierburg/7-00365-06-0,7~900365~906~90,0005,,a0.html Cuś mały wybór nowych
stiwi50 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2015 To ten zawor jest do 2.0tdi to bedzie pasować ? Jak ja mam1.9
piotrsob1 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Jest od ośmiozaworowego 2,0 TDI i na pewno będzie pasować
SotoM Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 pasuje na 100%. nowy pierburg 630zł.(po -....%) detal 836zł
stiwi50 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Duzo troche .. ALe to jest audi Wlasnie :/ dobrze by było miec 100%pewnosc . Moge logi zeobic jakieś czy cos takiego ? Ab wiedział ze egr wadliwy na stowe
SotoM Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 to najtanszy z zamienników... np do 2.0tdi 16V jest tańszy o prawie 100zł (majac na mysli do Audi) egr moze elektrynie funkcjonowac poprawnie lecz fizycznie/mechanicznie moze mic usterke np czasami sie nie domknie a jego czujnik(moduł) widzi ze jest zamknięty...
piotrsob1 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Pierburg szedł na pierwszy montaż, wszystkie inne to zamienniki
stiwi50 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Witam, jutro ponownie zabiore sie za rozebranie i wyczyszczenie egr . Maciie jakies zdjecia co dokladnie mam czysic? bo ostatnio caly ten tłoczek ktory ciezko wychodzi na zewnatrz i wchodzi z powrotem przeczysiclem benzyna , jest jeszcze tam jakas sprezynka tego nie ruszalem. Podeslijcie fotki jakiees, lub chociaz opis czynnosci jak dokladnie to czyscic aby bylo dobrze. ( moze sie uda go odblokowac) .. . czyscilem tak jak na tym filmiku , tylko nie ruszalem sprezynki po za tym zaznaczone miejsce przeze mnie na czerwono na zdjeciu ( nie wiem jak nazwac ten plastik co trzyma te sprezyne) u mnie to nie jest na srodku tylko z boku bardziej i krzywi sie . . . tu zdjecie http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8578accc5018e220.html
piotrsob1 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 (edytowane) Ten plastik na zdjęciu to pokrywa silniczka zaworu, być może pod nim znajduje się jeszcze przekładnia planetarna. W każdym razie , jeżeli w czasie pracy zaworu coś się z tym plastikiem dzieje ( przemieszcza lub odkształca się , jest pęknięty )a śruby trzymające go są dokręcone , to raczej z takiego zaworu pożytku już nie będziesz miał, chyba że zostanie tylko jako zaślepka po wyprogramowaniu jego obsługi z ECU Element w którym pracuje łożysko ośki silniczka jest zgrzany z trzonkiem zaworu i raczej ciężko będzie to rozmontować , żeby coś poprawić Według mnie szukaj drugiego zaworu Edytowane 8 Sierpnia 2015 przez piotrsob1
beny2303 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Weź poprostu zaślep i wyprogramuj w ECU! To najmniejszy koszt bez skutków ubocznych dla silnika!
stiwi50 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Na temat skutków ubocznych zdania sa podzielone . Jedni mówią ze trzepie silnikiem przy zapaleniu i gaszeniu. Temperatura silnika nie wzrasta tak szybko na 90C kiedy nie ma zaworu. I ponoc ogranicza to spalanie kiedy zawrotkę jest na miejscu. Ale jeśli odepne kostkę od zaworu to auto zbiera sie az miło heh ale jeżdzę z wpieta, bo nie wiem czy cos sie moze stać jeśli ja odepne. A zawror wycyscilem do czystego sprężyna nigdzie nie było juz czarnego. I niestety nic . Ciekawy jestem czy jak kupie nowy zawor czy nie bedzie to samo. Bo moze to od elektryki nie działa . . . Nie mam na podmianke zaworu zeby sprawdZic.
piotrsob1 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Ale jeśli odepne kostkę od zaworu to auto zbiera sie az miło heh ale jeżdzę z wpieta, bo nie wiem czy cos sie moze stać jeśli ja odepne. Jak nie masz DPF-a to nic się nie stanie
stiwi50 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Nie mam DPF To ja juz właściwie nie wiem po co ten zawor jest Zakupiłem interfejs moze bedzie w przyszłym tyg to porobie logi czy cos aby sprawdzic stan tego EGr . A swoja droga Ciekawe czy na nowym egr audi zbierało by sie równie dobrze jak bez
piotrsob1 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Nie chce mi się rozpisywać po co on tam jest, to ogólnie dostępna wiedza, wujek google jest wszechwiedzący Do puki nie założysz drugiego to się nie dowiesz
stiwi50 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2015 A powiedzcie mi jeśli wyciśne do środka te sprężyne i ten grzybek na dole wyskoczy to powinno automatycznie wrócić na miejsce ? Czy to dopiero sterownik jakiś steruje tym i decyduje kiedy to wraca, ? Bo u mnie nie kiedy robiło sie raz tak , raz tak.. http://fs2.directupload.net/images/150808/rodu48z5.jpg
piotrsob1 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Tak ma być, zależy to od stopnia otwarcia zaworu i jest związane z konstrukcją jego napędu Stopniem otwarcia steruje komp silnika na podstawie wielu parametrów i mapy
stiwi50 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Narazie wypialem kostkę i tak jeżdzę . Z czasem kupie nowy zawor ... dzis wyskoczyl mi bład zaledwie po 30 km Żółta kontrolka CHECK .. Moge tak jezdzic dalej ? Bo naraize urwało mi sie mocowanie od tej kostki i chocbym chial to nie trzyma sie ta kostka.. Chyba go zaślepie. Bo ciekaw jestem czy kupno nowego da mi takie same osiągi jakie mam w tej chwili przy odlaczonym. Możecie mi powiedziec jak zaślepic? Ktory wężyk , gdzies czytałem ze cos trzeba rozwiercac ale to chyba nie w tym modelu. I powiedzieccie jak wprogramowac to pozniej przez kompa do autka aby było ok dziekuje wszystkiemu za odpowiedzi i zainteresowanie
beny2303 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 (edytowane) Z CHECK można jeździć! Zgaśnie po kilku odpaleniach, a zaślepkę " blaszkę " kupisz na Alledrogo za ok. 30 zł. Później musisz podjechać do tunera na wyprogramowanie! Nic nie trzeba wiercić. Wszystko na aukcji jest opisane i z rycinami. Edytowane 9 Sierpnia 2015 przez beny2303
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się