Bartek85 Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 witam. już k...wa nie mam siły do tego samochodu. całe lato się męczyłem na 17 z tymi wibracjami. dzisiaj założyłem zimówki 205/55 R16, wyważyłem, potem doważyłem na samochodzie (wydałem 120 zł ;( ) i co? trochę lepiej ale cały czas telepie tym samochodem. Koledzy pomózcie. co to może być? co może dawać takie odczucia???? na kierownicy czuć lekkie wibracje, jak hamuję to też je czuć, jak wrzucę na luz i jadę to jakby mi d*pą zarzucało. miało być AUDI i miało być tak pięknie a jest wielka pupa. może ktoś już miał taki problem?
morwa76 Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 tak tylko pomyślałem co by podjechać na szarpaki na stacje 1-sprawdzić ewentualnie luzy 2- sprawdzić tarcze w aucie ,może bije ? -- miałem tak po kupnie nowych opon i pomogło 4-ero krotne wyważenie w okresie jadnego ms pozdrawiam
andrzej_1970 Opublikowano 1 Listopada 2008 Opublikowano 1 Listopada 2008 Zmień warsztat może mają uszkodzoną wyważarkę ja po wyważeniu w serwisie citroena miałem jagbym jechał non stop po bruku.Wizyta w drugim warsztacie pokazała że na wszystkich kołach było źle wyważone o 20 g
marcin j Opublikowano 1 Listopada 2008 Opublikowano 1 Listopada 2008 sprawdź felgi czy nie są krzywe i zawieche czy nie ma luzów , drążki kierownicze itp. .
Bartek85 Opublikowano 1 Listopada 2008 Autor Opublikowano 1 Listopada 2008 a czy problemy ze sprzęgłem lub dwumasem mogą dawać wibracje podczas jazdy?
ognik84 Opublikowano 1 Listopada 2008 Opublikowano 1 Listopada 2008 raczej nie sprzęgło to raczej przy ruszaniu. zmień wulkanizatora lub sprawdź zawieszenie
tomaszu Opublikowano 1 Listopada 2008 Opublikowano 1 Listopada 2008 Felgi zakładasz bezpośrednio na auto czy z tulejkami? Może któraś z nich jest krzywa, a na wyważarce (bez tulejki) pokazuje, że jest dobrze.
Bartek85 Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Opublikowano 2 Listopada 2008 Felgi zakładasz bezpośrednio na auto czy z tulejkami? Może któraś z nich jest krzywa, a na wyważarce (bez tulejki) pokazuje, że jest dobrze. pewnie chodzi Ci o pierscienie centrujące? nie, felgi zakładam bezpośrednio. wyważałem u tego gościa na Puławskiej przy Shellu. potem jeszcze doważyłem na samochodzie. myślicie że mógł spierdzielić robotę?
ognik84 Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 :gwizdanie: wszystko możliwe.może masz gdzieś delikatnie felge krzywą, a colo poprostu sobie z tym nie poradził.
Bartek85 Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Opublikowano 2 Listopada 2008 :gwizdanie: wszystko możliwe.może masz gdzieś delikatnie felge krzywą, a colo poprostu sobie z tym nie poradził. felga jest dobra. a jak sprawdzić czy opona jest dobra?
tomaszu Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 felga jest dobra. a jak sprawdzić czy opona jest dobra? Organoleptycznie..
Bartek85 Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Opublikowano 2 Listopada 2008 czy może mi w takim razie ktoś polecić jakiegoś specjalistę od wyważania kół w Warszawie? takiego który mi wszystko sprawdzi i postawi diagnozę czy to koła są przyczyną tych bić
SSHADOWW5 Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 A ja bym postawił na zwichrowane tarcze hamlcowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się