tomekb7 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 przy normalnej jezdzie nie powinno spadac prawie wogle a przy max bucie powino byc 0.3 bar jak jest wiecej to slaby reduktor
michal008 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Mam jeszcze pytanie odnośnie sygnału obrotów. U mnie pobierany jest od cewki jednak panuje opinia ze auta grupy tag nie lubią takiego rozwiązania. Podobno lepiej brać z czujnika wałka rozrządu. U mnie ma on 3 kable, i pytanie do którego podpiąć. Nie pamiętam kolorów, jedynie to ze środkowy jest zielony. Kod silnika u mnie to avj
tomekb7 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 ja michal mam z cewek impuls i jest okej tu widac ewidentny problem instalacji bo na benzynie jest okj. jedyne co mozesz sprawdfzic to czy polaczenie impulsu z 1 cylindra jest za cynowane bo czesto bywa tak ze nie zacynuja tego i sie dzieje lipa.
michal008 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2015 ok to pewnie nie będę nic zmieniał z podpięciem sygnału. Sprawdzę ewentualnie czy to przylutowali czy "przydrutowali". Wczoraj jeszcze wyciągnąłem świece bo jak byłem u gaziarzy to coś tam przy nich kombinowali. Jak się okazało to na 2 szt. była szczelina 0,7 a na drugich dwóch przypuszczam ze ponad 0,8 bo szczelinomierz 0,7 luźno wchodził. Poprawiłem szczeliny i szarpnięcia już rzadziej się zdarzają Co do ustawienia gazu to co parę dni weryfikuję korekty i ewentualnie poprawiam. Zobaczę czy to załatwi problem
tomekb7 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Jeżeli szarpniecia ustąpiły po zmianie szczeliny to spróbuj zobaczyć przewodników cewek cala wiązkę najlepiej bo często otulina przewodów pęka od temperatury i robi się wypadanie zaplonow.bo na gazie silnik jest bardziej wyszkolony na wypadanie zaplonow.a świece masz pfr6q?
tomekb7 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 To git. To sprawdź ta instalacje jeszcze czy jest okej. Jeszcze te szarpniecia mogą się objawiać przepływomierzem. Spróbuj go odpisać i zobacz co się dzieje czy befzie lepiej. A jak będziesz mógł to zrób loga z 1 15 16 kanału w całym zakresie obrotów od 1500 obrotów i zobaczymy na którym są przerwy w zaplonie
michal008 Opublikowano 1 Września 2015 Autor Opublikowano 1 Września 2015 posprawdzam i dam znać. Jak na razie wiele nie jeździłem ale tyle co pojeździłem to nie przerywało
tomekb7 Opublikowano 1 Września 2015 Opublikowano 1 Września 2015 no to cieszy mnie bardzo ze jakos rozwiazales ten problem:)
michal008 Opublikowano 2 Września 2015 Autor Opublikowano 2 Września 2015 no to cieszy mnie bardzo ze jakos rozwiazales ten problem:) No mam nadzieje że teraz nie będę musiał już biegać wieczorami do garażu z laptopem. Dzięki Ci za pomoc i cenne rady. Bez nich ciężko było by mi sobie poradzić. Oby problem nie powrócił już
tomekb7 Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 hehe od tego jest to formu zeby sobie pomagac:) jak bedziesz mial jakis problem zawsze dzwon cos sie zawsze zaradzi:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się