Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie na gazie do 3000rpm


michal008

Rekomendowane odpowiedzi

przy normalnej jezdzie nie powinno spadac prawie wogle

a przy max bucie powino byc 0.3 bar jak jest wiecej to slaby reduktor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie odnośnie sygnału obrotów. U mnie pobierany jest od cewki jednak panuje opinia ze auta grupy tag nie lubią takiego rozwiązania. Podobno lepiej brać z czujnika wałka rozrządu. U mnie ma on 3 kable, i pytanie do którego podpiąć. Nie pamiętam kolorów, jedynie to ze środkowy jest zielony. Kod silnika u mnie to avj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja michal mam z cewek impuls i jest okej

tu widac ewidentny problem instalacji bo na benzynie jest okj. jedyne co mozesz sprawdfzic to czy polaczenie impulsu z 1 cylindra jest za cynowane bo czesto bywa tak ze nie zacynuja tego i sie dzieje lipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok to pewnie nie będę nic zmieniał z podpięciem sygnału. Sprawdzę ewentualnie czy to przylutowali czy "przydrutowali". Wczoraj jeszcze wyciągnąłem świece bo jak byłem u gaziarzy to coś tam przy nich kombinowali. Jak się okazało to na 2 szt. była szczelina 0,7 a na drugich dwóch przypuszczam ze ponad 0,8 bo szczelinomierz 0,7 luźno wchodził. Poprawiłem szczeliny i szarpnięcia już rzadziej się zdarzają Co do ustawienia gazu to co parę dni weryfikuję korekty i ewentualnie poprawiam. Zobaczę czy to załatwi problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli szarpniecia ustąpiły po zmianie szczeliny to spróbuj zobaczyć przewodników cewek cala wiązkę najlepiej bo często otulina przewodów pęka od temperatury i robi się wypadanie zaplonow.bo na gazie silnik jest bardziej wyszkolony na wypadanie zaplonow.a świece masz pfr6q?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To git. To sprawdź ta instalacje jeszcze czy jest okej. Jeszcze te szarpniecia mogą się objawiać przepływomierzem. Spróbuj go odpisać i zobacz co się dzieje czy befzie lepiej. A jak będziesz mógł to zrób loga z 1 15 16 kanału w całym zakresie obrotów od 1500 obrotów i zobaczymy na którym są przerwy w zaplonie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to cieszy mnie bardzo ze jakos rozwiazales ten problem:)

No mam nadzieje że teraz nie będę musiał już biegać wieczorami do garażu z laptopem. Dzięki Ci za pomoc i cenne rady. Bez nich ciężko było by mi sobie poradzić. Oby problem nie powrócił już :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe od tego jest to formu zeby sobie pomagac:) jak bedziesz mial jakis problem zawsze dzwon cos sie zawsze zaradzi:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...