Romeck Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 Po wizycie u mechanika wyrok padł jednak na kompresor... klimiarz twierdzi ze cisnienie wytwarzane jest w normie (chyba 13 barow) lecz jest slabe podcisnienie... mógłby ktoś mi wytłumaczyc co to znaczy? Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
metik Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 Tam nie ma podciśnienia , jest po prostu niskie i wysokie ciśnienie niskie powinno być w okolicach 2 bar a wysokie koło 15
Romeck Opublikowano 10 Września 2015 Opublikowano 10 Września 2015 (edytowane) O to wlaśnie chodzi bo mówił mi że wysokiego powinno być w przedziale miedzy 10 a 15 i umnie bylo ok a niskiego mówił ze 2 bary a u mnie było inaczej cos chyba koło 5? Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka Metik powiesz coś więcej w tym temacie? Up Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka Edytowane 4 Września 2015 przez Romeck
Luqe12 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2016 Odświeżę temat. Przyczyną takiego zachowania klimatyzacji są błędne wskazania temperatury zewnętrznej. Zauważyłem to na FISie który czasami coś tam jeszcze pokazuje. Temperatura zewnętrzna jest mocno zaniżona ( nie zawsze o tę samą wartość). Przy obecnych upałach potrafi pokazywać że na dworze jest 7 stopni i wtedy klima działa tak jak powinna ale potrafi w czasie jazdy nagle spać do 0stopni i wtedy klima już nie chłodzi. Czasami również nagle pokazyje temp. 50st i wtedy również działa sam nawiew. Temperatura zew. pokazywana na FISie pokrywa się z temperaturą pokazywaną w ukrytym menu climatronica. Pytanie czy pomoże sama wymiana czujnika na belce z przodu? VAG żadnych błędów nie pokazuje a oprócz porównania temperatury na panelu climatronic i na FISie żadnej innej diagnozy nie zrobię.
Damian8628 Opublikowano 7 Lipca 2016 Opublikowano 7 Lipca 2016 (edytowane) Witam. Od niedawna jestem w posiadaniu Audi a4 b5 2.8 quattro i mam podobny problem. Mianowicie sprężaka wyłącza sie ok co 1 min. Tydzien temu zrobiony był przegląd klimatzacji, napełnienie, szczelność, błędy, filty i nic. problem jak był tak jest. Nie wiem czy tak powinno być ale w upalne dni klima chłodzi jak należy jedynie przez ok 1 min a poźniej grzeje, po upływie kolejnej min chłodzi. Co może być powodem takiego działania sprężarki? Jeżeli na moje pytanie padła już odpowiedź to bardzo przepraszam, ale tak jak wspomniałem jestem od niedawna w posiadaniu audi i z braku czasu nie przeczytałem całości forum. Edytowane 7 Lipca 2016 przez Damian8628
Luqe12 Opublikowano 23 Lipca 2016 Autor Opublikowano 23 Lipca 2016 u mnie wymiana czujnika temperatury zewnętrznej nie pomogła. W czasie jazdy temperatura wariuje, pokazuje np 28 stopni i po uruchomieniu silnika regularnie spada co 0,5 stopnia aż dojdzie np do 2st i wtedy wiadomo - klimatyzacja przestaje działać. Lub w drugą stronę, nagle pokazuje że jest 50 stopni na dworze i klima też się rozłącza. Ktoś wie co może być przyczyną takiego zachowania??
karaluch8 Opublikowano 24 Lipca 2016 Opublikowano 24 Lipca 2016 u mnie wymiana czujnika temperatury zewnętrznej nie pomogła. W czasie jazdy temperatura wariuje, pokazuje np 28 stopni i po uruchomieniu silnika regularnie spada co 0,5 stopnia aż dojdzie np do 2st i wtedy wiadomo - klimatyzacja przestaje działać. Lub w drugą stronę, nagle pokazuje że jest 50 stopni na dworze i klima też się rozłącza. Ktoś wie co może być przyczyną takiego zachowania??Z tego co wiem temperatura wyświetlana na fisie jest obliczana ze wszystkich czujników. Jest do tego jakiś algorytm. Więc jak jakiś czujnik wariuje to komp jakoś to wylicza i coś mu nie pasuje i wariuje.
Luqe12 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2016 w takim razie skoro vag nie pokazuje żadnych błędów to w jaki sposób wykryć, który czujnik przekłamuje i jest do wymiany?? dzisiaj na vagu wyskoczył mi błąd: 00787 - Temperature Sensor in Fresh Air intake duct (G89) udało się skasować, więc był to błąd informujący o zamianie czujnika temperatury zewnętrznej czy chodzi o inny czujnik? problem rozwiązany. Pomogła wymiana czujnika świeżego powietrza (przy filtrze kabinowym). FIS wskazuje prawidłową temperaturę, klimatyzacja działa jak należy. Temat do zamknięcia.
Luqe12 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2016 jak wyciągniesz filtr kabinowy to widać od strony silnika czarny bolec tego czujnika. Żeby go wyjąć trzeba zdemontować schowek, wsadzić tam łapę (dość mało miejsca), złapać za czujnik, przekręcić go o 90 stopni i wychodzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się