Pathfinda Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Proszę o ocenę logów dynamicznych przepływomierza i turbiny. Audi A4 1.9 TDi AJM 2000r. http://vaglog.pl/log_228495.html http://vaglog.pl/log_228494.html
Pathfinda Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Dzięki, chociaż wydaje mi się, że przy niskim zakresie obrotów auto reaguje jakby z opóźnieniem na wciśnięcie gazu. Ponadto widzę po logach, że dla grupy 011 przy dolnym zakresie obrotów ciśnienie aktualne "dorównuje" z opóźnieniem do wartości wzorcowych... EGR mam na pewno do wymiany, bo leje olejem więc już go nie odratuję. Po wymianie zrobię komplet logów i wtedy sprawdzę czy wszystko jest ok.
gigss Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 w moim ajm też często się zdarza że autko reaguje z minimalnym opuźnieniem na gaz i nie mam pojęcia czym to jest spowodowane po tych 2 sek auto ciągnie elegancko
tomasz102 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 W przypadku niskich obrotów zawsze ciśnienie zadane zostanie osiągnięte z większym opóźnieniem. To nie biturbo i zdrowiej dla dwumasu korzystać z wyższych obrotów. Tam turbo ma "z czego wstać".
gigss Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 Witam prosze o pomoc gdyż auto straciło moc i wyskakuje błąd 17964 wydaje mi się że to może być wina n75 bo jak na 011 BS odłączyłem od gruszki wężyk to w ogóle nie było czuć zasysania ani nic. Parę dni temu wymieniałem wężyki podciśnienia i podczas wymiany zauważyłem że był odpięty wężyk przed zaworkiem zwrotnym co idzie do n75. czy mógł się on przez to zabrudzić i przestać działać ? tu są logi może komuś się uda wywnioskować co to może być dokładnie Grupa 011, 003: http://vaglog.pl/log_236533.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_236534.html
goldi Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 szukaj nieszczelności jeśli masz wakuometr posprawdzaj podciśnienie na n75 -07, i vacupompie 0,9
lukaszooo Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Jesteś pewny ze dobrze wszystko podłączyłeś ????? Wyciagnij n75 podepnij go w miejscu zaworu zwrotnego (pomijając całą reszte układu) górny to zasilanie dolny gruby na gruszkę, odpal auto zaloguj 11BS jesli sztanga bedzie stała to wiesz ze n75 jest uwalony.
gigss Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 No wiec tak. Wymienilem wszystkie wezyki sa dobrze podpiete n75 sprawdzony. Podcisnienie sprawdzone I jest dobre. Dolot caly rozebrany zlozony I jest szczelnyco Mose butch jeszcze nie tak ? Czy moze byc to wina przeplywomierza bo dosc troche zaniza? Nie wiem gdzie jeszcze szukac
lukaszooo Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 z loga 03 przepływka jest ok dla pewności daj jeszcze 08.
gigss Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Ok zrobie. A gdzie szukac jeszcze przyczyny ? A nie wiem czy dobry log 03 zobaczyles bo ja je dalem nizej a nie na poczatku postu. Mi tam sie wydaje ze nisko przeplywka podaje
lukaszooo Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 (AFN/AVG) -> 850 do 1050mg tyle ma byc w 03 dynamicznie zrób 08
gigss Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 http://vaglog.pl/log_236533.html No to mi w ajm duzo mniej pokazuje w tym logu co tu jest
lukaszooo Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 Mało mierzy bo turbo mało dmucha. Problem nie w przepływce a w turbinie.
gigss Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 To co moze byc lopatki ? Bo n75 sprawdzone podcisnienie sprawdzone wakumetrem i dolot caly tez sprawdzony
lukaszooo Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 Przez neta nikt ci tego nie powie.
gigss Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 autko odzyskało moc po wymianie na nowy n75 dziwne że jak był inny dany to też nie miał mocy proszę jeszcze o sprawdzenie logów czy jest ok juz Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_237732.html
lukaszooo Opublikowano 31 Października 2015 Opublikowano 31 Października 2015 Czyli albo nie sprawdzałeś wakuometrem albo nie masz o tym pojęcia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się