adrian92 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 siemanko, mam problem coś mi zaczęło tykać w przednim prawym kole tak jakby haczyło o coś, przy podniesionym kole- zakręciłem nim i jest cisza. felga na bank nigdzie nie ociera, już głupieje panowie
wesz82 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Jak ma ci obcierac jak koło po podniesieniu auta schodzi w dół :kox: ? Sprawdź przeguby zew.
adrian92 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2015 (edytowane) Jak ma ci obcierac jak koło po podniesieniu auta schodzi w dół :kox: ? Sprawdź przeguby zew. tym podnoszeniem to sprawdzałem czy tarcza hamulcowa mi nie przyciera, a felga przy tym et ma dożo luzu, dodam ze mam air rida, dzieje się tak zawsze nie ważne czy jest gleba czy koza. Edytowane 15 Sierpnia 2015 przez adrian92
jacek70 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Mogą to być przeguby. Stuka tylko pod obciążeniem na skręconych kołach. Sprawdź je pierwszej kolejności.
adrian92 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2015 tak własnie pierw myślałem, tylko ze jak skręcam na maxa kola to stuki przestają, jak je dokładniej sprawdzić? przyznam się ze przegubach jeszcze nigdy nie ruszałem i drugie pytanie czy w razie konieczności wymiany - wymienia się dwie strony?
wesz82 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Daj komuś auto niech ruszy dynamiczniej na skręconych kołach jak stuka terkocze itd to na bank przegub i teraz jest tak jak skręcasz w lewo to stuka ten z prawej tj ten wysunięty po zew i z drugiej strony działa to tak samo,chodź nie zawsze jest to regułą,po prostu nasłuc**j. Wymieniasz tylko ten wadliwy ale skontroluj stan osłony na drugim.
adrian92 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2015 osłony są w całości na 100, u mnie nie trzeba nasłuchiwać nic bo napi** aż nie milo https://www.youtube.com/watch?v=oh3JUBGnu2o
wesz82 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Adrian to nie przegub on inaczej hałasuje. Popatrz dobrze w osłony tarczy i wszystkie elementy. Kiedyś miałem co s podobnego to okazało sie ze osłona tarczy przegięła sie i dotykała tarczy. Tutaj ewidentnie cos napierdziela bo zwiększa częstotliwość wraz z prędkością także koła na bok latarka kanał i szukaj
adrian92 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2015 No tak. Tylko jakby to byla oslona tarczy to 'pykalo' by rowniez na podniesionym samochodzie. Przy max skrecie w lewo nie pyka.
Rekomendowane odpowiedzi