Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Brak wspomagania na niskich obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

niewiele rozumiem z tego co napisales.. u ciebie po rozgrzaniu wszystko wraca do normy? u mnie jest na odwrot.. poki jest zimny - jest wspomaganie.. a tak poza tym to wyciagnales 2-miesiecznego posta na wierzch :>

Opublikowano

to dwa miesiace z tym jezdzisz??? :shocked:

Opublikowano

nie jest to bardzo uciazliwe.. wystarczy ze utrzymuje okolo 1200 obrotow i wszystko jest git

Opublikowano

zaczales temat,powiedzielismy Ci co zrobic ,a Ty nawet plynu nie zmieniles?wez sie za to i zrob,bo za jakis czas zaczniesz watek,jaka pompa,,magiel i wszystkie te inne rzeczy... :wink4:

Opublikowano

wymienilem plyn i nic to nie dalo.. zbieralem pieniadze na pompe ale dowiedzialem sie ze bardziej prawdopodobne ze to waz pompa-magiel i na dniach chce go wymienic..

Opublikowano

bardziej prawdopodobne

...do wymiany elementu potrzeba pewnosci,bo jesli prawdopodobienstwo okaze sie male-koszta wzrosna...

Opublikowano

a kto mi da ta pewnosc? rownie dobrze moge powiedziec ze nie wymienie pompy bo nie mam 100% pewnosci.. skoro pompa nie huczy ani nie piszczy, olejem praktycznie nie leje bo poziom stale kontroluje to moze lepiej zabrac sie za przewod ktory kosztuje 100zl zamiast za pompe za 400-600zl.. wielu uzytkownikom ten wlasnie zabieg pomogl przy takiej awarii

Opublikowano

w pompie mozesz sprawdzic,czy w ogole jest przeplyw plynu i czy zawor zwrotny jest sprawny-jak wymienialem pompe w b5-wlasnie ten zawor poszedl...ale masz racje-zacznij od tego ,co jest tansze i prostrze w wykluczeniu problemu :wink4:

Opublikowano

a kto mi da ta pewnosc? rownie dobrze moge powiedziec ze nie wymienie pompy bo nie mam 100% pewnosci.. skoro pompa nie huczy ani nie piszczy, olejem praktycznie nie leje bo poziom stale kontroluje to moze lepiej zabrac sie za przewod ktory kosztuje 100zl zamiast za pompe za 400-600zl.. wielu uzytkownikom ten wlasnie zabieg pomogl przy takiej awarii

O ja... nie mogę.

Chłopie, tak jak Wihajster pisał, nie dokładaj sobie następnych zbędnych kosztów.

Przecież problemy z pompą wspomagania kierownicy w twoim modelu są tak znane, że aż szkoda się powtarzać. Ja miałem identyczne objawy, dowiedziałem się, że pompa od nowszych silników pasuje, choć ma inne symbole i trochę większe ciśnienie wspomagania, natomiast ma poprawioną konstrukcję i należy przy zakupie właśnie takiej szukać. Ja swoją wymieniłem na właśnie taką - nowego typu, minął rok i nadal jest super. Kosztowała używana 160 zł, kupiłem na giełdzie w Poznaniu. Wymieniłem w ASO za kilkadziesiąt zł.

Opublikowano

Panowie mam taki problemik

Bylem sie poslizgac dzisiaj jak wiadomo praca rekami i nogami co za tym idzie praca pompy na wyzszych obrotach niz zawsze. W pewnej chwili ztwardniala mi kierownica. Jako że pompa mi jeczala juz od roku mysle ze to ona ba jestem nawet prawie pewien ze to ona bo na wolnych obrotach jak wyjde z samochodu to cos jeczy niemilosiernie - popatrzylem na stan plynu wspomagania bylo ok ale prawie nic sie nie ruszalo (wczesniej to wygladalo jakby sie gotowalo w zbiorniku:) ) teraz nie ma prawie ruchu. Co smieszniejsze kierownica jest jakby gumowa na jalowym biegu chodzi ciezko ale czuc ze ciut wspomagania jest. Jak dodam gazu jest o niebo lepiej i mozna powiedziec ze jest jakies tam wspomaganie.

Suma sumarum idzie do wymiany pompa wspomagania na jakis zamiennik np z POLCARu :) Pytanie mam takie jako ze moj mechanik jest dziwny i bierze za godzine pobytu auta na podnosniku nie chce jezdzic ewentualnie 2x. Czy oplaca sie wymienic ten wezyk ktory idzie z pompy do maglownicy czy dac sobie spokoj ? nie mam jak sprawdzic w jakim jest stanie ale autko ma nalatane sporo wiec moze jednak wymieniac ?

Co wy na to ?

Opublikowano

wymien i bedziesz miec spokoj na dluzej :wink4:

Opublikowano

ok jak rozumiem pompa to ktoras z tych

048 145 155 B

048 145 155 C

048 145 155 CX

048 145 155 F

048 145 155 FX

048 145 155 H

Wyciagniete z jakiejs aukcji allegro

a ma ktos moze ETKE i moze mi powiedziec jakie jest oznaczenie tego przewodu pompa - maglownica dla mojego silnika

i podac ktore z tych oznaczen to "moja" pompa ?

Bede bardzo wdzieczny

Opublikowano

oznaczenie pompy do b5 -8D0 145 156-do AHL kupilem z koncowka'' L '' i byla od passata,musisz szukac na allegro,czy ebayu takich oznaczen,najlepiej spisz z pompy i wtedy szukaj-nie jestem pewien koncowki,jaka jest w AEB :wink4:[br]Dopisany: 04 Styczeń 2009, 01:08_________________________________________________w sumie to one sie roznia ksztaltem,ale nie wiem,czy wejda w te same zaczepy na silniku-trzebaby popytac,lub samemu sprawdzac,ta,ktora kupilem miala na kolku jeszcze jedno mniejsze,ale ono w AHL nic nie robilo,wiec zostalo odkrecone i po klopocie :wink4:[br]Dopisany: 04 Styczeń 2009, 01:11_________________________________________________tu masz linka-

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t25029.0.html;msg352306;highlight=8d0+145+156+l#msg352306 :wink4:

Opublikowano

Podlacze sie do tematu , objawy takie same od 1,3 tys obr wspomaganie dziala po nizej bardzo ciezko wymienilem plyn odpowietrzylem wymienilem pompe i te przewody z anglika kupilem oryginalne i nic wczesniej w ogole nie dzialalo teraz jest jak jest audi 14 b5 2.8 30v juz brak slow na ten uklad kierowniczy miesiac sie z tym meczymy, pomocy[br]Dopisany: 11 Sierpień 2011, 13:17_________________________________________________a4*

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...