takstiven Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 dobrą robotę wykonał, to i wyniki zadowalające. można wiedzieć ile już kilometrów zrobiłeś po tych modach wszystkich?
FBI Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) dobrą robotę wykonał, to i wyniki zadowalające. można wiedzieć ile już kilometrów zrobiłeś po tych modach wszystkich? Witaj Kilometrów było nie dużo bo 1000Km, z ale to z mojej winy, testy w upałach po 40 C , pozatym samotna droga do celu ma to do siebie, że trzeba się czasem cofnąc i cos poprawic by isc dalej. Sytuacja jest opanowana i silnik bedzie już nie długo chodzi stabilnie w każdych warunkach. Wyniki też pewnie bedą lepsze, z racji wielu nowych modyfikacji. To co mnie spotkało to typowy przykład na to że hamownia to nie jest cudowne urządzenie:) i nie wykryje wszystkiego. Pozdrawiam:) ------------------------------------------------------------------------------- Witajcie aby potrzymać atmosferę projektu dodaje zdjęcia pierwszego jednomasowego sprzęgła do silników 2.0 TDI B7, Które może stabilnie utrzymać moment 750NM;) Jest to najmocniejsze sprzęgło jakie można wykonać do tego silnika w oparciu tylko o jedna tarczę. System dynamicznego wysprzęglania i łączenia bardzo poprawi ciagłośc przełożeń, w odróżnieniu do bardzo "długiego" sprzęgła Valeo Kit. Poniżej porównanie gabaretów z oryginalnym sprzęgłem dwumasowym: Teraz można zając się quattro;) Edytowane 18 Listopada 2015 przez FBI
davidlive Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Docisk pewnie od lt, Tarcza 240mm i jak niby to przeniesie aż 750nm?? Nie twierdze że jest to nie możliwe ale jestem bardzo ciekaw bo sam mam custom do swojego 1.8t i docelowo 500nm obrobi. A jak z wagą? bo wygląda to dość ciężko
FBI Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Opublikowano 18 Listopada 2015 Witaj Waży trochę wiecej, ale zrekompensowałem to kołem z lepszego kompozytu, Docisk wykonany na podstawie teori sachs ale jeszcze bardziej wzmocniony, dlatego w połączeniu z "cichą" tarczą opartą o mieszankę spieków - pozwala utrzymac taki moment. Ja na modyfikowanym secie z Valeo kit, trzymało stabilnie 600Nm Twoje sprzegło jest organiczne z tad ten wynik. Pozdrawiam
davidlive Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 czym jest ograniczone ?? Pjesz do mojego sprzęgła
FBI Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Opublikowano 18 Listopada 2015 Hehehe ORGANICZNE:) tak pozatym pytałeś o osłony halogenów jak przerobiłem, odpisze na PW Czołem,Śledzę Twój temat, bo mnie zaciekawił.Przy takiej mocy pali Ci średnio 10 lt?Kurcze, coś mało, bo tyle to pali mój BPW quattro .... ( zrobiony tylko na 170KM ).Poza tym wygląd Twojego B7 mi się bardzo podoba ( nawet te tylne lampy są do przeżycia ).Wątek będę śledził nadal.Pozdro. Dzięki za opinię Mamy te same silniki, ja długo jezdziłem na setup 200KM w osce i schodziłem do 5:) przy 282KM nie było takiej tragednie poszło na 7,3 no teraz wiecej i pewnie jak dołoże quattro pojdzie z litr do góry:) Pozdrawiam
Wandej Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Stary, ty chyba nie wiesz do kogo piszesz.. Ten koleś to największy wymiatacz w grubych tuningach pięknych fur, weź poprzeglądaj sobie jego wątki es-y, RS-y, GTr...Wiec on na pewno ma Ahnung o czym pisze! Napisałeś to jakby szymeniu sam to robił i miał pojęcie co było grzebane. Jakoś ciężko mi uwierzyć w te moce. Teksty że tu nie ma trakcji że do 200 to bardzo szybko mało świadczą o czymkolwiek
FBI Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Witaj To nie był moj post. Masz film z hamowni na 330KM bodajrze w pierwszym poscie. na 350 i 444 nie udało się nagrać, ale po nowym roku powtorzymy hamowanie, Masz prawo tak myśleć Wielu ludzi tak myślało, wielu myśli i jeszcze wielu będzie przecierało oczy Pozdrawiam Edytowane 18 Listopada 2015 przez FBI
davidlive Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 7,3 no teraz wiecej i pewnie jak dołoże quattro pojdzie z litr do góry:) 0,7 tyle mojemu bratu poszło do góry po założeniu Q
PJ3 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Mój B7 quattro pali c.a. 10 lt, w cyklu raczej miejskim. I niżej nie bardzo chce zejść. W ostatniej trasie Kraków-Ravenna spalił 7 lt, ale trochę gór było po drodze. FBI pisze, że zszedł do 5 lt na ośce - tak mało to nawet mój sedan 2.0 tdi B8 nie pali, a jest to bardzo lekkie auto i bardzo dobry silnik....
davidlive Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Mój brat w BRD b7 sedan (teraz już) Quattro, zszedł do 5,4 na trasie
PJ3 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Na pusto i na płaskiej trasie też mi się udało zejść do podobnego poziomu spalania[emoji3] Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
FBI Opublikowano 19 Listopada 2015 Autor Opublikowano 19 Listopada 2015 Na pusto i na płaskiej trasie też mi się udało zejść do podobnego poziomu spalania[emoji3] Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Taki poziom można osiągnac było przy turbo caha na 5 biegu skrzyni od brd w kolumnie samochodow + graty od RS jakies 150KG niż w normalnym a4. Pozdrawiam
Kacper Maksymiuk Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Zrobione z gustem. Piękna Audi-czka.
marecek1522 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 davidlive 500 nm ogarnia z palcem w nosie sprzęgło z 1.9tdi awx miałem takie w 1.8t 500km 580nm i 2 lata na nim jeździłem koszt pare złotych teraz mam jednomase z 2.0 abk tarcza docisk z s4 b5 wszystko seria klei 650nm strzały z procedury itp sprzęgło za max 500 pln
wesz82 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Nie ma co sie spinac,szymek ma racje. Nie rozumiem po co komentujesz czyjs podpis??????? Tutaj ludzie sa ciekawi jak co z czym sie je to juz nie te czasy,wrecz czasem spor jest o pare koni i jezdzenie po wszystkich sprzdtach do pomiaru mocy. Proponuje nagrac to co masz teraz przeciez nic sie nie stanie jak pokazesz to co masz nawet jak nie ma zamierzonego celu jeszcze...
davidlive Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 davidlive 500 nm ogarnia z palcem w nosie sprzęgło z 1.9tdi awx miałem takie w 1.8t 500km 580nm i 2 lata na nim jeździłem koszt pare złotych teraz mam jednomase z 2.0 abk tarcza docisk z s4 b5 wszystko seria klei 650nm strzały z procedury itp sprzęgło za max 500 pln A czego ty odem mnie oczekujesz ? Mam kłamać ? Nie zakładałem tego i nie jeździłem. Co wiem to pisze. Sprzęgło jest nowe i możliwe ze i 700nm przeniesie. Nie wiem tego. Chcesz kupić czy skomentować?
Imhotet Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 davidlive 500 nm ogarnia z palcem w nosie sprzęgło z 1.9tdi awx miałem takie w 1.8t 500km 580nm i 2 lata na nim jeździłem koszt pare złotych teraz mam jednomase z 2.0 abk tarcza docisk z s4 b5 wszystko seria klei 650nm strzały z procedury itp sprzęgło za max 500 pln Seria AWX 580Nm.. ? Chyba ten moment miałes w 5,5k rpm i w ośce
michałswd Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Ja ponawiam zmiana tematu na MBI co nowego ?
szczuraz Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 (edytowane) Są już jakieś wyniki potwierdzone wykresem ? BTW. Takie foto chodzi ostatnio po necie Edytowane 9 Grudnia 2015 przez szczuraz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się