siwak Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Jeżeli czujesz się na siłach to możesz sobie takie coś założyć jeden minus to ze przy przeglądach będzie problem i do tego jak wydarzy się jakaś większa kolizja a nie będzie papierów na instalacje może byś sporo problemów. Teraz sporo warsztatów umożliwia montaż LPG na raty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mapper Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Moje 2 a4 b5 1.6 ahl jest też świerzo po montażu gazu, Intalacja używka z rozbitej mazdy 323f na blosie. koszt? 2 dni przekładanie gratów. Robiłem pierwszy raz, do tego ma ładny wlew pod klapką i robi 100 km za 20zł. Spalanie 10l LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 Opublikowano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 (edytowane) Panowie, nie wiem jak to ugryźć, otóż zastanawiam sie nad reduktorem AC R01 250km i listwą wtryskową BARRACUDY, i w opisie znalazłem że średnica króćca LPG reduktora wynosi fi16 a listwy fi12. Dlatego zastanawia mnie to czy można a jeśli tak to jak to połączyć ? Czy byłoby to takie proste że wystarczy zastosować inny króciec w listwie i ot rozwiązania ? Edytowane 28 Września 2015 przez Mateuszek1001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 (edytowane) Napisano dziś, 17:02 Panowie, nie wiem jak to ugryźć, otóż zastanawiam sie nad reduktorem AC R01 250km i listwą wtryskową BARRACUDY, i w opisie znalazłem że średnica króćca LPG reduktora wynosi fi16 a listwy fi12. Dlatego zastanawia mnie to czy można a jeśli tak to jak to połączyć ? Czy byłoby to takie proste że wystarczy zastosować inny króciec w listwie i ot rozwiązania ? coś takiego pomoże na rozwiązanie Twojego problemu http://allegro.pl/czaja-fls-wej16-wyj12-filtr-fazy-lotnej-poliester-i5677783122.html Edytowane 28 Września 2015 przez darko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 Opublikowano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 O dzięki wielkie. Już powoli ogarniam z czym to sie je Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 listwą wtryskową BARRACUDY, jak zakładasz Barracudy to tylko montowane pojedynczo na trójnikach, tak to wygląda, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 Opublikowano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Dlaczego zastosowanie listwy jest gorszym pomysłem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 (edytowane) Bo masz dużo dłuższe wężyki, a na krótkich wtryski szybciej podadzą gaz oraz precyzyjniej Zastanów się dlaczego wtryski pb są jak najbliżej zaworów ssących Edytowane 28 Września 2015 przez edekxp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Dlaczego zastosowanie listwy jest gorszym pomysłem ? bo przy zastosowaniu listwy daje się dosyć długie wężyki między wtryskami a wkrętką w kolektorze dolotowym, dlatego wkrętki w kolektorze daje się jak najbliżej wtrysków benzynowych i pod podobnym kątem i jeśli jest taka możliwość to wtryski gazowe daje się także jak najbliżej wkrętek przez co podawanie gazu do kolektora jest bardziej precyzyjne i bez żadnych opóźnień, a w Audi da się to wszystko zamontować,tu 1,8T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 Opublikowano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 A powiedzcie mi proszę jak łączony jest wąż z wtryskami, widzę tutaj że chyba przez trójnik, mam racje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 A powiedzcie mi proszę jak łączony jest wąż z wtryskami, widzę tutaj że chyba przez trójnik, mam racje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 Opublikowano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Okej, dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Proponuję zapoznać się z moim tematem, wspólnie z kolegami z forum układaliśmy listę na trójnikach http://a4-klub.pl/index.php?/topic/311882-prosze-o-pomoc-w-ulozeniu-zestawu-18-t-230-hp/page-2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 Opublikowano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Dzięki, sporo rozjaśniło. Znalazłem własnie takie cudo http://www.phjacus.pl/16-Adaptery-pod-wtryskiwacze-Bosch-1-oring-p588.html i sie zastanawiam jakie zalety ma takie rozwiązanie oczywiście oprócz wiercenia w kolektorze, no i wiadomo wady. Wie ktoś coś na ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) Montowałem takie w Volvo bo znajomemu nie chciało się kolektora odkręcać (dużo roboty) Listwa wtryskowa wiadomo idzie do góry, a w tym aucie nie ma tu osłony więc nie przeszkadza W audi na pewno nie założysz osłony silnika chyba że jakoś na ukos Po za tym same korzyści, szybki montaż, doprowadzenie gazu może być obracane jak komu pasuje, blisko zaworów ssących. Auto już chodzi trzeci rok na tym i jest szczelne połączenie Osobiście w audi tego bym nie zamontował, niezbyt to estetycznie później wygląda. Zdjąć kolektor w 1.8T nie jest tak źle, a dużo wygodniej nawiercić na wkrętki Przy okazji sprawdzić stan odmy itp Edytowane 29 Września 2015 przez edekxp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 a jak to jest później z pracą silnika przy takich adapterach na samej pb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) Myślę że różnicy nie będzie, w volvo nie ma To jest jakaś odległość 1,5 cm Edytowane 29 Września 2015 przez edekxp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 Opublikowano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 No właśnie znajmy mechanik jest zdania że może to sprawiać problemy na PB bo jednak wtryski są nieco wyżej i ECU może głupieć. Jednak niezła alternatywa dla wiercenia kolektora, choć nie ukrywam zależy mi na estetyce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 choć nie ukrywam zależy mi na estetyce. tutaj Barracudy są pod plastikową osłoną,reduktor pod zbiorniczkiem wyrównawczym, nic nie widać poza wtyczką od ster.LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 Opublikowano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 No to mi sie podoba, bardzo estetycznie to wszystko zrobione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się