Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a4 b5 AEB chip gdzie najlepiej podkarpackie


marioopsk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem od niedawna w posiadaniu A4 B5 1.8t AEB z instalacja gazowa sekwencyjna. Dowiedziałem sie juz tutaj na forum ze można podobno bezpiecznie zrobic ten silnik na 190-200km. Gdzie najlepiej zrobia mi chipa z hamownia na podkarpaciu ? i czy dostane na to jakąs gwarancje i jak to wyglada przy instalacji gazowej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez zastanowienia jedz do Gregor10 profi robota mam taki sam silnik i na seri 195km ogarniete i lata juz 2lata :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez polecam Gregora w Jasle. Chipa robilem bodajrze w marcu i jestem mega zadowolony. Zadnych problemow i wszystko chodzi jak trzeba :) Do tego na prawde zna sie na tym co robi i do kazdego auta podchodzi indywidualnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, wiem, że u gregora wart zrobić, tylko, że jest, że tak powiem problem, bo u niego muszę samochód zostawić na 2 dni. W moim przypadku nie za bardzo jest to realne. Dlatego pytam o tych tunerów z Rzeszowa.

Jeszcze mam takie dwie kwestie – czy przed czipowaniem

1 - zaślepić EGR, czy zostawić tak jak jest obecnie?

2 - zmienić coś na pompie tj chodzi mi o zwiększenie ciśnienia, dawki paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz i teraz musisz się zastanawiać co zrobić i czego nie robić żeby jeździło wszystko cacy różnica taka, że Gregor dogra wszystko. To nie jest jakiś macher tylko pro tuner.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko gregor10. Lepiej zostawić u niego na dwa dni i mieć później święty spokój i czerpać z jazdy tylko radość. Co do egr i pompy najlepiej najpierw diagnozować a gregor zrobi co trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko Cp-Tuning 20km od rzeszowa w strone krakowa , profi robota fachowa obsługa wykres przed i po modyfikacji , jest poczekalnia można sie wszystkiemu przyglądnać albo zostawić auto jestem już po stage 3 u nich obecnie 510km i 550nm + lpg dostroili mi na rolkach jestem mega zadowolony z fachowej roboty a taki program jak u Ciebie zrobią od ręki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od reki to się wgrywa ale gotowce :)

Czyzby ta firma miała katalogi z przyrostami mocy jak typowi boxiarze?

Jak kiedyś miałeś do czynienia z kilkunastoletnim AEB to wiesz, ze takie rzeczy jak "od reki" można sobie miedzy bajki włożyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wampir , ale pier....lisz , akurat co nieco o strojeniu wiem mam dwa auta na emu i jedno na vemsie te np stroi sie w trybie rzeczywistym ale własciciela cp-tuning znam od x czasu , jak mam czas to składam u nich silniki montuje ic robie elektryke pod standalony wydechy , od ręki chodziło mi o to że z dnia na dzień nie ma np klijęta przyjeżdrzasz rano auto wstawiam na rolki pierwszy pomiar przed modem , sonda w wydech komp na stół wylutowywanie kości , jeśi mowa o sterowniku ze starą 16 bitową pamięcią bo już nowsze sterowniki odczytuje bez lutowania pamięci , wracając do tematu odczytuje ja wynajduje sobie mapy do zmodyfikowania , robie moda testowego wlutowywuje spowrotem , robie test na chamowni i powtarzam to x razy aż będe zadowolony z effektu czas roboczy plus minus 4 do 6h mówie od ręki bo zdażają sie klijęci że stoja i patrzą na ręce albo się kręcą po hamowni i czekaja , z dieslem jest prościej i szybciej tym bardziej jak idzie po obd pozatym każde auto jakie stroimy w cp-tuning stroimy indywidualnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak robisz X razy wylut i wlut to ciekawe jak wyglądają pola lutownicze po X razach lutowania , nie wiesz co to podstawka ? edc 17 na tri też lutujecie ? Reszta to +1 dla wampir no i ten " klijęt " na pewno jest zadowolony

Edytowane przez Tom A4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wampir , ale pier....lisz , akurat co nieco o strojeniu wiem mam dwa auta na emu i jedno na vemsie te np stroi sie w trybie rzeczywistym ale własciciela cp-tuning znam od x czasu , jak mam czas to składam u nich silniki montuje ic robie elektryke pod standalony wydechy , od ręki chodziło mi o to że z dnia na dzień nie ma np klijęta przyjeżdrzasz rano auto wstawiam na rolki pierwszy pomiar przed modem , sonda w wydech komp na stół wylutowywanie kości , jeśi mowa o sterowniku ze starą 16 bitową pamięcią bo już nowsze sterowniki odczytuje bez lutowania pamięci , wracając do tematu odczytuje ja wynajduje sobie mapy do zmodyfikowania , robie moda testowego wlutowywuje spowrotem , robie test na chamowni i powtarzam to x razy aż będe zadowolony z effektu czas roboczy plus minus 4 do 6h mówie od ręki bo zdażają sie klijęci że stoja i patrzą na ręce albo się kręcą po hamowni i czekaja , z dieslem jest prościej i szybciej tym bardziej jak idzie po obd pozatym każde auto jakie stroimy w cp-tuning stroimy indywidualnie

Możesz mi powiedzieć dlaczego używasz takich przekleństw i mnie obrażasz?

Widzę, że na początku swojej wypowiedzi piszesz, że TA firma to robi bo ich znasz a potem zaczynasz pisać w pierwszej osobie jakbyś to sam wykonywał te czynności.

Jesteś pracownikiem tej firmy? Pewnie gdybyś był to już wcześniej przyznałbyś się. Twoja sprawa, nie wnikam.

W swoich wyjaśnieniach, w których precyzujesz w końcu co wcześniej miałeś na myśli mówiąc "od ręki" zabrakło kluczowego słowa - DIAGNOSTYKA.

Przypominam, że cały czas piszemy o nastoletnich autach z silnikiem AEB, które statystycznie wymagają napraw:

- problemy ze szczelnością,

- padnięty DV / N75

- Przepływomierz i sonda lambda jeszcze pewnie oryginalna i nigdy nie wymieniana

- pompa paliwa

- turbina

- itp itd

Gdy dołożymy do tego utrudnioną względem nowszych modeli diagnostykę wychodzi, że trzeba poświęcić na samochód znacznie więcej czasu.

Dobry tuner potrafi sobie zaplanować czas, wie o tym, że takie zdarzenia mogą mieć miejsce. Niektórzy mają nawet u siebie przygotowane części. Nie ściemnia klientowi, że zrobi to w 4h, a potem się okazuje, że auto stoi 4 dni i nadal coś jest nie tak.

Chciałeś zrobić reklamę swojej lub znajomemu firmie, a wyszło na to, że rzucasz teksty bez pokrycia i jeszcze obrażasz ludzi.

Zrobienie jednego czy kilku projektów na milion koni nie daje nikomu prawa żeby zachowywać się przemądrzale. Ludzie wydają ciężko zarobione pieniądze żeby podnieść moc w swoich AEB bo na takie auto ich stać i chcą być traktowani z szacunkiem.

Chcesz zrobić reklamę to udzielaj się w tematach, pomagaj ludziom a nie rzucaj teksty jak nastolatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wampir , nie chciałem CIę obrazić ale sam to zrobiłeś mówiąc że od ręki można gotowca wgrać czy w bajki sobie włozyć . osobiście nie robie programów bo sie na tym nie znam ustawie lc flash shift na emu czy vemsie ale nic po za tym , oczywiście przy każdym dłubaniu przy sterowniku chłopaki lutują podstawki bo kto by to lutował , i zgodze sie z tobą ze z starymi 1.8t zawsze jest jakiś problem ale załużmy że auto jest sprawne trzyma serie po pierwszym hamowaniu tuer jest w stanie zrobić program w kilka godzin , oczywiście może być tak ze dołoży kilka nm i spłonie sprzęgło czy rozszczelni się dolot , drażni mnie tylko fakt żę kązdy wali konia na gregora a chłop nie ma nawet hamowni , jedziesz do niego robi ci program wracasz niby zadowolony ale do końca nie wiesz za co zapłaciłeś czy za 10nm czy za 50nm kilka aut było już poprawianych w cp tuning czy hp performance miało być z obiecanych x koni było sporo mniej i zasze dało się bardziej dokoksować auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wampir , nie chciałem CIę obrazić ale sam to zrobiłeś mówiąc że od ręki można gotowca wgrać czy w bajki sobie włozyć . osobiście nie robie programów bo sie na tym nie znam ustawie lc flash shift na emu czy vemsie ale nic po za tym , oczywiście przy każdym dłubaniu przy sterowniku chłopaki lutują podstawki bo kto by to lutował , i zgodze sie z tobą ze z starymi 1.8t zawsze jest jakiś problem ale załużmy że auto jest sprawne trzyma serie po pierwszym hamowaniu tuer jest w stanie zrobić program w kilka godzin , oczywiście może być tak ze dołoży kilka nm i spłonie sprzęgło czy rozszczelni się dolot , drażni mnie tylko fakt żę kązdy wali konia na gregora a chłop nie ma nawet hamowni , jedziesz do niego robi ci program wracasz niby zadowolony ale do końca nie wiesz za co zapłaciłeś czy za 10nm czy za 50nm kilka aut było już poprawianych w cp tuning czy hp performance miało być z obiecanych x koni było sporo mniej i zasze dało się bardziej dokoksować auto

I nadal to robisz. Nie potrafisz napisać zdania bez agresji.

Ja siebie samego obrażam?

Widać internet daje w dzisiejszych czasach za dużą możliwość aby obrażać bezpodstawnie, bez ani jednego argumentu ludzi siedząc setki kilometrów od nich schowany za monitorem.

Mówisz o porównaniu do innych tunerów?

Mam porównanie do 3 innych z czego każdy jest znany w Polsce z robienia "grubych fur". Chcesz się dowiedzieć których to poczytaj moje posty na forum albo odezwij się na PW. Nie mam zamiaru tutaj robić nikomu negatywnej reklamy.

Nie jestem Gregor10.pl adwokatem i nie wciągniesz mnie w polemikę skoro nawet nie widziałes jego strony internetowej z opisem projektów i wykresami z pomiaru mocy przed i po na oczy. :)

Nic nie poradzę na to, że mi się podoba podejścia Gregora10 do ludzi na forum i klientów.

Jak może to pomaga i wydaje mi się, że to jest najlepsza metoda na sukces i zadowolonych klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...