Skocz do zawartości
IGNOROWANY

bład 00550


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

problem z porannym odpalaniem,tylko ciężko pali na zimnym silniku,czy bład 00550 oznacza uszkodzoną pompe,czy tylko wtrysk sterujacy?

Opublikowano

Witam!

problem z porannym odpalaniem,tylko ciężko pali na zimnym silniku,czy bład 00550 oznacza uszkodzoną pompe,czy tylko wtrysk sterujacy?

Musisz ustawić kat wtrysku. Zaloguj grupę 004 w BS i sprawdź jaki masz kat na late. Wcześniej dobrze nagrzej silnik powyżej 85 stopni.

Opublikowano

Witam!

problem z porannym odpalaniem,tylko ciężko pali na zimnym silniku,czy bład 00550 oznacza uszkodzoną pompe,czy tylko wtrysk sterujacy?

Musisz ustawić kat wtrysku. Zaloguj grupę 004 w BS i sprawdź jaki masz kat na late. Wcześniej dobrze nagrzej silnik powyżej 85 stopni.

dzieki ,

a odnosnie temperatury,pokazało na kompie powyzej 90 stopni,czy to moze byc zwiazane z tym wtryskiem,czy termostat padł?

bo wchodzi mi tryb awaryjny jak zagrzeje sie

Opublikowano

Witam!

problem z porannym odpalaniem,tylko ciężko pali na zimnym silniku,czy bład 00550 oznacza uszkodzoną pompe,czy tylko wtrysk sterujacy?

Musisz ustawić kat wtrysku. Zaloguj grupę 004 w BS i sprawdź jaki masz kat na late. Wcześniej dobrze nagrzej silnik powyżej 85 stopni.

dzieki ,

a odnosnie temperatury,pokazało na kompie powyzej 90 stopni,czy to moze byc zwiazane z tym wtryskiem,czy termostat padł?

bo wchodzi mi tryb awaryjny jak zagrzeje sie

Wszystko z termostatem ok. Masz pewnie za późny kat i dlatego wchodzi w tryb awaryjny. Ustaw go i wszystko wróci do normy.

Opublikowano

Witam!

problem z porannym odpalaniem,tylko ciężko pali na zimnym silniku,czy bład 00550 oznacza uszkodzoną pompe,czy tylko wtrysk sterujacy?

Musisz ustawić kat wtrysku. Zaloguj grupę 004 w BS i sprawdź jaki masz kat na late. Wcześniej dobrze nagrzej silnik powyżej 85 stopni.

dzieki ,

a odnosnie temperatury,pokazało na kompie powyzej 90 stopni,czy to moze byc zwiazane z tym wtryskiem,czy termostat padł?

bo wchodzi mi tryb awaryjny jak zagrzeje sie

Wszystko z termostatem ok. Masz pewnie za późny kat i dlatego wchodzi w tryb awaryjny. Ustaw go i wszystko wróci do normy.

OK,DZIEKUJE

Opublikowano

U mnie a AFB nie szło ustawić tego kąta :/ non top mialem ten błąd :/ okazało się że nastawnik pompy miałem walnięty.

Opublikowano

własnie wrocilem od mechaniora,kąt wtr. 4.5,w piatek bedzie ustawiac,:):):)

dzieki bardzo sławinio za podpowiedz,

reszta wszystko ok,no i błędów nie było żadnych,tylko ten kat wtrysku.


U mnie a AFB nie szło ustawić tego kąta :/ non top mialem ten błąd :/ okazało się że nastawnik pompy miałem walnięty.

mam AFB ,ZN MIAŁEM ,ŻONA TERAZ SMIGA:),zn była żona,i odpukac 6lat jazdy zero problemów,a tego mam 2miesiace i cos cały czas wychodzi:(

Opublikowano

własnie wrocilem od mechaniora,kąt wtr. 4.5,w piatek bedzie ustawiac,:):):)

dzieki bardzo sławinio za podpowiedz,

reszta wszystko ok,no i błędów nie było żadnych,tylko ten kat wtrysku.

U mnie a AFB nie szło ustawić tego kąta :/ non top mialem ten błąd :/ okazało się że nastawnik pompy miałem walnięty.

mam AFB ,ZN MIAŁEM ,ŻONA TERAZ SMIGA:),zn była żona,i odpukac 6lat jazdy zero problemów,a tego mam 2miesiace i cos cały czas wychodzi:(

Spokojnie.... Ustawisz kat wtrysku i będziesz śmigał. Ustaw sobie najlepiej w okolicach 1 ATDC na late. Będzie palił jak benzyna a i pompa będzie miała troszkę lżej do pracy...

Pzdr

Opublikowano

wymieniłem czujnik temp.cieszy na ten poprzedni,pali lepiej,w tryb awaryjny nie wchodzi,kat wtrysku u mechanika teraz wyszedł minus 2,4???

czyżby ten czujnik tak mieszał?!

i wyszło ,że jest zwarcie masy czujnika,czyli muszę kupic orginał w serwisie audi,bo ten kupiłem niby orginał w zwyklym sklepie.

kąt wtrysku jeszcze raz sprawdze po wymianie tego czujnika

Opublikowano

wymieniłem czujnik temp.cieszy na ten poprzedni,pali lepiej,w tryb awaryjny nie wchodzi,kat wtrysku u mechanika teraz wyszedł minus 2,4???

czyżby ten czujnik tak mieszał?!

i wyszło ,że jest zwarcie masy czujnika,czyli muszę kupic orginał w serwisie audi,bo ten kupiłem niby orginał w zwyklym sklepie.

kąt wtrysku jeszcze raz sprawdze po wymianie tego czujnika

Kup oryginał w serwisie. Około 90 pln chyba kosztuje. A mechanik niech ustawia kat na 1atdc . Tylko niech wcześniej zagrzeje auto powyżej 85 stopni.

Opublikowano

ok,pierw właśnie wymienie ten czujni

Opublikowano (edytowane)

Witam , niechce zakładac nowego tem wię napisze tu , sprawdziłerm vagiem i mam takie błedy , 01268 nastawnik dawki paliwa i drugi 01318 sterownik pompy , mam pytanko czy ten nastawnik da rade wyczyscic samemu i gdzie on sie znajduje .

Edytowane przez razor37
Opublikowano

o tym nastawniku już gdzies pisze,poszukaj w necie na forach,

ja ten czujnik pierw wymienie na org. z aso,bo po odłaczeniu pali ok,pozniej sprawdze jeszcze tylko kat wtrysku.

TYLKO zastanawia mnie ZWARCIE MASY CZUJNIKA???????

czy wczujniku,czy może gdzieś na instalacji??!!

Opublikowano

w przypadku gdybys potrzebował pomocy z wtryskiem tzw sterującym pisz na priva, dam namiar do zakładu co to regeneruje - REGENERUJE CZUJNIK który wg producenta jest nie usuwalny z mechanizmu wtryskiawcza. a jednak ,sam szukałęm pare mc zakładu co to robi.

Opublikowano

o tym nastawniku już gdzies pisze,poszukaj w necie na forach,

ja ten czujnik pierw wymienie na org. z aso,bo po odłaczeniu pali ok,pozniej sprawdze jeszcze tylko kat wtrysku.

TYLKO zastanawia mnie ZWARCIE MASY CZUJNIKA???????

czy wczujniku,czy może gdzieś na instalacji??!!

Bo jak go odłączysz to oszukujesz komputer, który to nakazuje grzanie świec. Dlatego odpala dobrze.

Kup w asów nowy i powinno być ok.

Daj znać.

Opublikowano

Panowie , jeszcze takie pytanko , wyjołem cały sterownik pompy zeby wlutować nowy tranzystorek , teraz pytanko czy po złozeniu do kupy trzeba odpowietrzac pompe , dodam ze pompa siedzi w silniku tylko sam sterownik wyjety .

Opublikowano

Panowie , jeszcze takie pytanko , wyjołem cały sterownik pompy zeby wlutować nowy tranzystorek , teraz pytanko czy po złozeniu do kupy trzeba odpowietrzac pompe , dodam ze pompa siedzi w silniku tylko sam sterownik wyjety .

Zakładaj sterownik i odpalaj furę. Nic nie musisz odpowietrzyć.

Opublikowano

czujnik wymieniony,problem pozostał z odpalaniem,kolego sprawdza auto,może rozrusznik?!

sprawdził obroty i wyszly na rozruszniku 160 przy obrotach silnika 730?!kat wtrysku jeszcze sprawdza dzis,

Opublikowano

czujnik wymieniony,problem pozostał z odpalaniem,kolego sprawdza auto,może rozrusznik?!

sprawdził obroty i wyszly na rozruszniku 160 przy obrotach silnika 730?!kat wtrysku jeszcze sprawdza dzis,

Powiedz dlaczego nie zaczniesz od najprostszej rzeczy jaka jest sprawdzenie kata wtrysku? Jak masz za późny to mozesz i pół auta wymienić i nic to nie da. Zacznij od tego!

Opublikowano

czujnik wymieniony,problem pozostał z odpalaniem,kolego sprawdza auto,może rozrusznik?!

sprawdził obroty i wyszly na rozruszniku 160 przy obrotach silnika 730?!kat wtrysku jeszcze sprawdza dzis,

Powiedz dlaczego nie zaczniesz od najprostszej rzeczy jaka jest sprawdzenie kata wtrysku? Jak masz za późny to mozesz i pół auta wymienić i nic to nie da. Zacznij od tego!

wiem,tylko nie mial kto do tej pory ustawic,pracuje w delegacji ,tak wiec,,,

czekam na tego co miał ustawic,kiedy bedzie wolny.

kat wtrysku jeszcze koles z pracy miał wczoraj wieczorem zobaczyc nakompie

Sławinio,kat wtrysku w przyszlym tyg,

wyszly obroty rozrusznika 162 przy obrotach silnika 730???

czy to tez moze byc cos nie tak?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...