Godlech912 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Panowie auto jakby nie miało pełnej mocy według mnie, dodatkowo kolega coś mówił, że ma jaby wyższe ciśnienie doładowania niż seria... O co tu chodzi? Auto świeżo po zakupie... Wymieniłem Dvke i N75... Logi na LPG na 3 biegu do odciny (no może na granicy odciny) 30 stopni na zewnątrz. Modów mechanicznych brak, soft też chyba ori bynajmniej z tego co wiem. Błedów na vagu brak... Z góry dziekuje za pomoc. 2+115+118http://vaglog.pl/log_229154.html32+33http://vaglog.pl/log_229156.html15+16http://vaglog.pl/log_229155.html
szogun0 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Panowie auto jakby nie miało pełnej mocy według mnie Ciekawe czego oczekujesz od seryjnego AVJ, skoro twój jest po programie i ciebie nie zadowala.
Godlech912 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Po programie?? Czyli te doładowanie 0,7bar to kwestia programu?? Muszę chyba podjechać na hamownię i zobaczyć co w nim siedzi...
Łukasz13 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Jest jakis bardzo delikatny program, logi na lpg czy na pb?
Godlech912 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Na LPG... Moge zrobic na PB jeśli są potrzebne. Po prostu auto ma gaz i na gazie jeździ wiec chciałem, aby na LPG wszystko grało. Rozumiem, że przepływka, N75 i turbo pracują dobrze??
Łukasz13 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Jesli chcesz sprawdzać czy jest wszystko wporzadku rób logi na pb, lpg nie gra wszystko jak widać po korektach sondy, turbo tez słabo wstaje, zrób 002+033, 115+118, 003+020,
Godlech912 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Panowie mam świeże logi na PB. Już chyba wiem skąd te zamulenie silnika... Występuje tylko na LPG. Na PB idzie pięknie. Auto skoro ma jakiś delikatny soft to osiąga pewnie te 170-180KM a wtryski LPG to OMVL Reg wyciągają max. 39KM z 1 cylindra czyli cieniutko... Stawiam, że poprzednia właścicielka nie miała pojęcia o sofcie i zamontowała instalację jak do serii. Parownik to KME GOLD na sterowniku Nevo.Czy te wtryski mogą tak zamulać silnik?Logi na PB, nie dałem dobić do samej odciny bo brakło drogi ale jest gdzieś w okolicach odcinki. Proszę o analizę czy wszystko jest ok na PB.115+118 http://vaglog.pl/log_229540.html2+20 http://vaglog.pl/log_229539.html1+31 http://vaglog.pl/log_229538.html
Łukasz13 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Logi na pb są ok, mogłaby troche lepiej wstawac turbina ale przyjmijmy że jest ok, program taki sobie jak setki innych (nie poprawiony fabryczny afr), wtryski reg są ok jeśli nie są rozkalibrowane, spokojnie wystarczą do tej mocy szczególnie że jest Gold który ładnie powinien trzymać ciśnienie, może na początek wystarczy porządna regulacja na podstawie odczytów z vaga.
Godlech912 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Co masz na myśli pisząc "nie poprawiony fabryczny afr" ?? Bo nie jestem aż tak w temacie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się