Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP 2.7BIT do B7


davidlive

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ostatnio sporo modów chodzi mi po głowie, swoje 1.8T planuje modzić ale coraz bardziej kusi mnie perspektywa posiadania pod maska podwójnie doładowanego V6, moc od startu jest sporo większa niż nawe modzone 1.8T, nie wspominając juz o momencie i kulturze pracy.

Wiem że było sporo modów B6 z tym silnikiem, ale nie widziałem jeszcze B7.

Mam kilka pytań

Czy pas przedni b6 jest zamienny z b7?

Wiem że do modu w B6 używa sie chyba pasa przedniego od 2.5 diesla bo musi być visko, a co z b7, też szukać od 2.5 tdi??

Problem w tym że 2.5 tdi nie było u nas za wiele.

Jesli jest takis temat opisujący know how jak zrobic taki mod, co kupić i co wymaga przeróbek to proszę o link i można temat zamykać ale ja nie znalazłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nosb przypadkiem nie robił takiego swapa jak mówisz? Było swojego czasu (z pół roku temu) na sprzedaż takie białe audi po swapie na 2.7. Tylko nie pamiętam czy to było b7 czy b6.

Edytowane przez peacenotwar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No włąsnie tez nie pamiętam, wiem że problem może bych w zasadzie tylko w samym pasie przednim.

Ale np dowiedziałem sie że skrzynia z S4 nie podchodzi tak p&p jak sądziłem a moja 6 z BFB nie wytrzyma zbyt dużego momentu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robił jednak Audi A4 B6 2,5 TDI Multitronic -> Rs4 B7 body + 2,7T 300+ manual
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.482966821767224.118407.226817620715480&type=3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nosb robił większą rzeźbę z B6 -> B7 RS4 - "A4 b6 3,0 Quattro after rebuild : rs4 b7 body + rs4 b5 engine 400+"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wypadało by żeby sie tutaj odezwał, ale chyba swoich tajemnic nie sprzeda :wink:

Myślałem kupić z anglika a6 z tym motorem, i poprzekładać, tylko podobno te 230 sporo sie różią od tego silnika z s4 (poza turbo oczywiście bo wiadomo że są większe)


0676ad93b2b2cc544c2e3e5a883d67b2.jpg

Dokładnie sie przyjrzeć to w b7 też wkładają 2.7 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mowa o 2.7T w S4 B7 to właśnie mi Nosb robił swapa. Auto ujeżdżam już ponad tydzień. Wszystko działa :)

Edytowane przez mylek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mowa o 2.7T w S4 B7 to właśnie mi Nosb robił swapa. Auto ujeżdżam już ponad tydzień. Wszystko działa :)

to moze sie pochwal co i jak :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mowa o 2.7T w S4 B7 to właśnie mi Nosb robił swapa. Auto ujeżdżam już ponad tydzień. Wszystko działa :)

to moze sie pochwal co i jak :P

Będzie czas jakoś w tygodniu to opiszę dokładnie wszystko porobię foto itp. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoje informacje nt swapa są w zasadzie wszystkie błędne. 230KM to ten sam motor co agb w s4. Różnią się softem. Ja za jakiś czas będę miał motor ARE 250km z a6 :kox: Ty masz taki plus że za 1.8T BFB możesz wziąć kilka tyś za komplet do swapa :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak pi razy oko ile mniej więcej $$ trzeba mieć

15k za 2.7 + remont

tak ze 5k na ewentualne "problemy"

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoje informacje nt swapa są w zasadzie wszystkie błędne. 230KM to ten sam motor co agb w s4. Różnią się softem. Ja za jakiś czas będę miał motor ARE 250km z a6 :kox: Ty masz taki plus że za 1.8T BFB możesz wziąć kilka tyś za komplet do swapa :wink:

to do mnie?

Nie powiem bo nie ma zbyt bogatej wiedzy na ten temat, a silnik mam avj siebie bo bfb padło ze względu na zaniedbanie właściciela poprzedniego.

To poradz mi co kupić i jak to zrobić, nie oczekuje że wypiszesz od A do Z ale każde info sie przyda.

Po prostu chce mocne b7 ale nie wiem czy zamiast modzić 1.8t nie lepiej wkładać od razu 2.7 bit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będe miał to podliczę ile wyszło :wink: Nie można zakładać że każde 2.7 jest zakatowane. 10k zł na swap serii śmiało wystarczy. Każdy przypadek jest inny. Inna kwota zakupu silnik itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz a mnie mody wyjdą pewnie podobnie, i zrobie może 340 z małej pojemności a 300 z 2.7 w seri powinno się uzyskać a kultura pracy jednak lepsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz a mnie mody wyjdą pewnie podobnie, i zrobie może 340 z małej pojemności a 300 z 2.7 w seri powinno się uzyskać a kultura pracy jednak lepsza

20k to dobry pułap na 2.7T w serii + soft zakładając że turbiny nie są w stanie agonalnym. No chyba że startujesz z silnika 3.0 np ASN to wtedy podobno dużo łatwiej.

Można trochę odzyskać sprzedając stary silnik + osprzęt.

Trzeba brać pod uwagę, że te silniki mają ponad 10 lat i praktycznie cały osprzęt trzeba wymienić lub zregenerować a sam silnik uszczelnić bo praktycznie każdy cieknie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 tysi. to chyba po kapitalnym remoncie z nowymi turbinami.

Powinno wystarczyć od 10 do 15 Tak jak Wandej słusznie zauważył w zależności w jakim stanie silnik osprzęt oraz od tego jaki silnik siedział wcześniej. Odzyskać można cześć za sprzedaż swojego silnika ewentualnie silnika i skrzyni.

20tysi to już jest raczej maksymalny pułap

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...