baca1910 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Witam ostatnio zmieniłem opony z tyłu na uniroyal rainsport 3 225 40 r 18 nòwki. Przód jeszcze dosyć pokaźny bieżnik maja więc pomyślałem że na następny sezon kupię kolejne 2 i bede miał spokój. Niestety bezpośrednio po montażu autem jeździ sie fatalnie. Pływa niemiłosiernie przy szybkim ruszaniu lewo prawo na prostej. Dodatkowo jak sa jakies górki dziury czy wyniesienia na drodze jest nieprzewidywalny. Strach jeździć... Zauważyłem że jak wyłącze ESP jest znaczna poprawa jednak wciąż jest coś nie tak. Co może być przyczyną??? Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
rs dziadek Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Jakie masz ciśnienie w oponach. U mnie był podobny przypadek po kupnie nowych 18 i okazało się, że trzeba było zwiększyć ciśnienie o 0,2 bara bo opony były miękkie i tył też pływał. Dopompowałem z 2,4 na 2,6 i objawy ustąpiły.
baca1910 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2015 W trakcie zakładania kazałem 2.5 nabić... Byłem przekonany że tyle napompował i upusciłem sobie z przodu na 2.5 z 2.7 i tak jeździłem. Juz miałem reklamować oponki a tu przez frajera co montował takie jaja. Pojechałem przed chwilą na stacje patrze a na tyle ledwo 2.0. Nabiłem 2.7 do każdego i jest lux :-D nawet lepiej wybiera dziury a o prowadzeniu nie ma co pisać. W końcu czuje że jeżdżę Audi. Dzięki bardzo za naprowadzenie mnie na dobre tory. Jak widać nikomu nie można ufać i zawsze trzeba sprawdzać :-\ Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Kruk_89 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 (edytowane) podepne sie mi tez troche myszkuje ale ja mam nowki z przodu a te co byly na przedzie poszly na tyl tak mi doradzil wulkanizator ze niby mniej wyzabkowane nizeli te co lataly na tyle mimo gorszego stanu bieznika 17 225/45 to jakie cisnienie przod tył? Edytowane 23 Sierpnia 2015 przez Kruk_89
baca1910 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Nowe opony zawsze na tył. Ja Nabiłem 2.6. Troche teraz twardo ale pewne prowadzenie to podstawa. Gdyby zależało mi bardzo na komforcie to już dawno bym sprzedał 18 i 16 zamontował. A w twoim przypadku sprawdziłbym geometrie. Może to będzie przyczyną całego zła. Ja pierwsze co zrobiłem po zmianie opon to właśnie pojechałem na geometrie. Szkoda nowych opon ;-) Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Kruk_89 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 geometria byla zrobiona jakis czas temu nie pamietam tylko czy przed zakupem oponek czy po. mam napompowane 2.2 dopompoje do 2.5 zobacze wtedy
baca1910 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Powodów pływania może być kilka niestety :-( amortyzatory, tuleje wahacza, gumy stabilizatora, sprężyny, ciśnienie w oponach az w końcu miękki bark opony tak jak jest to w moich Uniroyalach, dlatego też muszę jeździć z większą ilością ciśnienia. Ech... Żałuję że nie kupiłem od razu kompletu pirelli za 1800 zl i bym mial święty spokój... Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
skubiszek Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Uniroyal to świetna deszczowa opony z tym ze ma swoje wady. Po 1 jest właśnie mega miękka a po w autach typu kombi na wielowahaczu ząbkuje. Kupiłem nowe do hondy i po kilku tys km sprzedałem bo zaczely zabkowac a rozmiar spory 225/45R17. Teraz mam założone Bridgestone potenza Re50a. Dla mnie najlepsza opona
baca1910 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Ja chyba dojeżdże ten sezon i sprzedam. A na następny sezon pójdą albo vredestein ultrac sessanta albo właśnie pirelli. Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
nitroo Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 A na następny sezon pójdą albo vredestein ultrac sessanta albo właśnie pirelli. Odpuść sobie te opony. Na forum znajdziesz temat o ich wystrzałach.
baca1910 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2015 W takim razie co "kolega" poleca z 18? Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
nitroo Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Zależy, jakim budżetem dysponujesz
a4tommi Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Ja mam vredesteina 235 40 18 x4 i zlego slowa nie powiem
nitroo Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Może Ci się dobra seria wyjątkowo trafiła.
baca1910 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Zależy, jakim budżetem dysponujesz Chciałbym się w 2 tysiacach zamknąć ale max co mogę dać to 2400 ;-) będzie coś sensownego (tzn. lepszego od uniroyal rainsport 3) w tych pieniądzach? Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka Ja mam vredesteina 235 40 18 x4 i zlego slowa nie powiemWłaśnie mocno się zastanawiałem nad ich kupnem ale niestety wszędzie tylko komplet i komplet. A na oponeo mieli 2 oczywiście ale okres oczekiwania z tydzień czasu bo nie mieli na stanie w magazynie. Pech chciał że potrzebowałem na gwałt 2 nowe oponki bo stare strasznie hałasowały i czuć było że to ich ostatnie kilometry, więc wziąłem uniroyale :-\ teraz żałuję bo vredestein rzeźbą bieżnika bije wszystkie inne opony na głowę a i napewno nie są tak k**ewsko miękkie jak rainsporty. Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
skubiszek Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Zgodzę się z nitroo. Miałem sessanty 2 tyg na aucie. Prowadzenie było kiepskie i huk straszny a wyzabkowane nie były. Do tego jak poczytałem co się z nimi może stać to podzielowalem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się