baczyn89 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Cześć. Panowie sprawa wygląda następująco. Posiadam A4 B6 1.9 TDI 101 KM sprowadzona z Belgii , w której jest panel climatroniku i to by było na tyle brak jest jakiekolwiek innego osprzętu. Z tego co czytałem to wszystkie A4 B6 wychodziły w wersji z klimatyzacją. Wątpię żeby ktoś ją wyciągnął bo w miejscu gdzie w grodzi jest otwór na węże klimatyzacji jest założona oryginalna gumowa zaślepka myślę, że pierwszy nabywca mógł być alergikiem i wybrał taką wersję.. I teraz moje pytanie brzmi. Czy możliwy jest montaż klimy bez większych problemów? Chodzi mi głownie o elektronikę bo dokładka części to żaden problem. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc
baczyn89 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) No to tyle dobrego, że nie jestem sam a co z jej dokładką, bawić się w to czy lepiej odpuścić temat ? Koledzy nikt nie rozwinie tematu? Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez baczyn89
Tweak Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Ja bym się bawił w to, zaczął bym od sprężarki, zmiany paska, a później bym dołożył resztę osprzętu do sprężarki, pociągnął odpowiednie wiązki. Poczytaj trochę tematow o dokładaniu klimy w b5, to tam to często ludzie robią, bo u Ciebie będzie bardzo podobnie jak u nich.
wrclaguna Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 w takim aucie i bez klimy ja bym rezał
baczyn89 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 w takim aucie i bez klimy ja bym rezał heh śmieszne . Jak ją kupiłem to nie przeszkadzał mi brak klimy ale teraz jak jest już maleństwo to już jest problem. Podpinałem kiedyś komputer i wykrywał klimatyzacje tylko pokazywał brak osprzętu. Niedaleko mnie facet sprowadza angliki i na pierwszy rzut oka cały osprzęt będzie pasował poza jednym może 2 przewodami. Ja bym się bawił w to, zaczął bym od sprężarki, zmiany paska, a później bym dołożył resztę osprzętu do sprężarki, pociągnął odpowiednie wiązki. Poczytaj trochę tematow o dokładaniu klimy w b5, to tam to często ludzie robią, bo u Ciebie będzie bardzo podobnie jak u nich. Ze sprężarką i cała resztą dam radę. Boję się tylko o elektrykę, a może nóż widelec wiązki elektryczne będą już wyciągnięte tylko będą gdzieś wciśnięte . Pocieszam się tym, że komputer ją wykrywa tylko sygnalizuje błąd. Mam jeszcze prośbę o listę części, z których składa się układ klimatyzacji.
_quattro_ Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 listę części, z których składa się układ klimatyzacji. sprężarki, zmiany paska Do tego chłodnica z wentylatorem, osuszacz, parownik tu chyba wymiana całej nagrzewnicy Cie czeka, przewody wysokiego i niskiego cisnienia, nie wiem jak wygląda panel klimatronika w wersji bez AC
baczyn89 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) listę części, z których składa się układ klimatyzacji. sprężarki, zmiany paska Do tego chłodnica z wentylatorem, osuszacz, parownik tu chyba wymiana całej nagrzewnicy Cie czeka, przewody wysokiego i niskiego cisnienia, nie wiem jak wygląda panel klimatronika w wersji bez AC Tylko że ten climatronic w pełni działa sterowniki temperatur można przełączać zarówno ze strony kierowcy i pasażera tylko cały czas świeci się ECON . Tak czy tak będę musiał rozebrać kokpit żeby wpiąć się z wężami do nagrzewnicy dobrze by było jakby ta nagrzewnica pasowała, a od climatronica wychodziła wiązka elektryczna ale z góry zakładam że nie będzie tak pięknie jak mi się to wydaje. Jestem laikiem ale na chłopski rozum ta wątpię żeby Panowie z Audi robili nagrzewnicę inną niż ta co jest montowana seryjnie do wersji z AC. Skoro komputer wykrywa klimatyzację a pokazuje tylko jej błąd to jest światełko nadzieji że może coś z tego wyjść. listę części, z których składa się układ klimatyzacji. sprężarki, zmiany paska Do tego chłodnica z wentylatorem, osuszacz, parownik tu chyba wymiana całej nagrzewnicy Cie czeka, przewody wysokiego i niskiego cisnienia, nie wiem jak wygląda panel klimatronika w wersji bez AC Tylko że ten climatronic w pełni działa sterowniki temperatur można przełączać zarówno ze strony kierowcy i pasażera tylko cały czas świeci się ECON . Tak czy tak będę musiał rozebrać kokpit żeby wpiąć się z wężami do nagrzewnicy dobrze by było jakby ta nagrzewnica pasowała, a od climatronica wychodziła wiązka elektryczna ale z góry zakładam że nie będzie tak pięknie jak mi się to wydaje. Jestem laikiem ale na chłopski rozum ta wątpię żeby Panowie z Audi robili nagrzewnicę inną niż ta co jest montowana seryjnie do wersji z AC. Skoro komputer wykrywa klimatyzację a pokazuje tylko jej błąd to jest światełko nadzieji, że może coś z tego wyjść. Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez baczyn89
Tweak Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Klima ma swój parownik. Nagrzewnica jest swoją drogą.
Robero321 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Wydaje mi się że nie musisz zdejmować całego kokpitu żeby dostać się do parownika tego przy nagrzewnicy B6 i B7 jest tak zaprojektowana że można to wyjąc bez zdejmowania całej półki i tp. Na pewno jest tak z nagrzewnicą z parownikiem chyba podobnie niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę.
baczyn89 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 dzięki za podpowiedzi w sobotę mam wolne to spróbuje to porozkręcać.
chodkii Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 odgrzeją kotleta wie ktoś gdzie wkodować żeby klima ruszyła
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się