bubson22 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 witam panowie sprawa tego typu. paliwo sie przez noc cofa i przybywa go w silniku. przerabialem juz to i 18tys.km temu wymienione byly uszczelniacze na wtryskach.i znowu to wrocilo. moze ktos poradzi cos. myslalem o kupnie glowicy z mosieznymi gniazdami wtryskow ktos to przerabial ma jakies doswiadczenie???
piotrsob1 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 (edytowane) Tak na szybko to wygląda na zużyte gniazda pompek w głowicy, ale proponuje wszystko dokładnie posprawdzać. Bo za przybywanie oleju może być odpowiedzialny DPF, a raczej problemy z jego prawidłowym działaniem, a za cofanie się paliwa może odpowiadać pompa tandemowa, albo nieszczelność na wężykach paliwowych Edytowane 31 Sierpnia 2015 przez piotrsob1
bubson22 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2015 nie wiem czy to istotne ale jak jest cieplo to odpala zawsze bez problemu. ostatnio jak temp. spadla ponizej 11`c to nie chcial zapalic.
piotrsob1 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 A jak już zapalił to puścił szaro -białego bąka z niespalonego paliwa ? Jeżeli tak, to może być problem z dawkami rozruchowymi
bubson22 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2015 wlasnie nic zero dymu. mam dpf moze czysci dym. jak juz zapali po po kreceniu okolo 20sec to delikatnie telepie buda nie mylic z praca na 3 cylindry;) a i nie wachluje obrotami. ostatno przez 12tys.km nazbieralo sie w silniku 1.2l wiecej oleju.
SotoM Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 jak dla mnie - kleka ci vacumpompa-paliwa. do tego przybywanie oleju w ilosci takjak piszesz -1,2L wiecej oleju -to juz sporo rozrzadzona oliwa - niebezpieczne dla silnika-panewek.
bubson22 Opublikowano 5 Września 2015 Autor Opublikowano 5 Września 2015 auto stoi u mechanika od wtorku po niedzieli maja szukac przyczyny. vacum by tyle namieszala i by przelewala rope do silnika?
bubson22 Opublikowano 5 Września 2015 Autor Opublikowano 5 Września 2015 chyba ok nie sprawdzalem ich.
beny2303 Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 Bo mi przybywało oleju przy walniętych wtryskiwaczach!
bubson22 Opublikowano 5 Września 2015 Autor Opublikowano 5 Września 2015 a silnik wporzadku czy cos sie dzialo.?
SotoM Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 auto stoi u mechanika od wtorku po niedzieli maja szukac przyczyny. vacum by tyle namieszala i by przelewala rope do silnika? tsss... no oczywiscie ,stary myk z rękawicą w 1.9TDI a BPW 2.0 to rozwiercony 1.9. ale niestety aby sie przekonac czy to wina vacum trzeba włozyc na testy 2gą...
bubson22 Opublikowano 5 Września 2015 Autor Opublikowano 5 Września 2015 auto stoi u mechanika od wtorku po niedzieli maja szukac przyczyny. vacum by tyle namieszala i by przelewala rope do silnika? tsss... no oczywiscie ,stary myk z rękawicą w 1.9TDI a BPW 2.0 to rozwiercony 1.9. ale niestety aby sie przekonac czy to wina vacum trzeba włozyc na testy 2gą... co za myk...?
piotrsob1 Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 Bo mi przybywało oleju przy walniętych wtryskiwaczach! W CR-ze jak się wtrysk nie domyka to paliwo wtryskuje cały czas Tutaj w PD-kach takiej sytuacji nie może być ze względów konstrukcyjnych Za przybywanie paliwa w nich mogą odpowiadać : - zużyte uszczelniacze pompowtrysków , albo wyrobione ich gniazda, - problemy z silnikiem, czujnikiem różnicy ciśnień, albo nadmiernie zapopielony DPF, skutkujące bardzo częstą aktywną jego regeneracją , - uszkodzone wewnętrzne uszczelnienia w tandempompie , powodujące przedostawanie się paliwa do oleju silnikowego ( tandem jest smarowany ciśnieniowo z magistrali głowicy) , - mikropęknięcie głowicy pomiędzy szyną paliwową a przestrzenią olejową głowicy .
bubson22 Opublikowano 7 Września 2015 Autor Opublikowano 7 Września 2015 (edytowane) postawiona diagnoza uszkodzone gumki wtryskow. gniazda nie wygladaja zle maja leciutki zadziorek ale to ponoc standard. wypoleruja to delikatnie papierem i do zlozenia. ma niby latac. Edytowane 7 Września 2015 przez bubson22
SotoM Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 i fura do testowania i nagminnego obserwowania stanu oleju. najlepiej oleju nalej tak abys miał =1/2 na bagnecie. bo te bagnety w 2u litrówkach to patola...
bubson22 Opublikowano 7 Września 2015 Autor Opublikowano 7 Września 2015 i fura do testowania i nagminnego obserwowania stanu oleju. najlepiej oleju nalej tak abys miał =1/2 na bagnecie. bo te bagnety w 2u litrówkach to patola... tak jak mowisz bede obserwowal co sie dzieje.oleju chyba wlac 3.6l?
SotoM Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 (edytowane) nalej najpierw 3L - zapal silnik niech się nagrzeje do tych 90* zgaś odczekaj z 5-10min,spr poziom i wtedy dolewaj po setulce aby osiągnąć 1/2 - ja bynajmniej tak właśnie robię gdy jest problem przybywania ON do oleum... sprzęty/instrukcje regulacji PD masz....?? Edytowane 7 Września 2015 przez SotoM
piotrsob1 Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 (edytowane) postawiona diagnoza uszkodzone gumki wtryskow. gniazda nie wygladaja zle maja leciutki zadziorek ale to ponoc standard. wypoleruja to delikatnie papierem i do zlozenia. ma niby latac. Jak masz czujnik zegarowy, to proponuje wrzucić po kolei pompki bez uszczelniaczy w ich gniazda i porównać ich luzy kiwając nimi na boki w płaszczyźnie wzdłużnej auta, a następnie poprzecznej Będziesz wtedy w stanie ocenić czy oringi mają szanse jeszcze utrzymać szczelność, jak nie to czapka do wymiany albo regeneracja gniazd pompek Jak dobrze pamiętam , to wcześniej pisałeś że parę naście tysięcy temu uszczelniacze wymieniałeś, jeżeli tak , to albo jest już problem z gniazdami , albo wcześniej mechanik skasował Cię za robotę i graty których nie wymienił Edytowane 8 Września 2015 przez piotrsob1
bubson22 Opublikowano 8 Września 2015 Autor Opublikowano 8 Września 2015 ja tylko zamowilem olej u dzika i dzis im zawioze. oni reszte zrobia. mam nadzieje ze bedzie latac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się