arek982 Opublikowano 10 Września 2015 Opublikowano 10 Września 2015 (edytowane) Witam, Auto ma wirusa na 160 kucy i około 360 niutonów. EGR zaślepiony. Turbo przeładowuje, ale zastanawiam się czy przyczyną tego jest coś innego niż zasyfione łopatki, bo wg. mnie sztanga chodzi całkiem ok. Dodam jeszcze, że auto wpada w wibracje(takie mrowienie budy) podczas butowania w okolicach 1600 i 2000 rpm. Im wyższy bieg tym bardziej to czuć. Podejrzewam podporę wału, ale ostatnio zastanawiam się czy to czasem nie wina pompek. Może ktoś coś wywnioskuje z logów. Jak coś brakuje to doślę. Logi robione na 4 biegu.Pozdrawiam. DYNAMICZNE:Grupa 001: http://vaglog.pl/log_232266.htmlGrupa 000: http://vaglog.pl/log_232267.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_232268.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log_232269.htmlGrupa 008: http://vaglog.pl/log_232270.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_232271.htmlGrupa 010: http://vaglog.pl/log_232272.htmlBASIC SETTINGS:Grupa 003: http://vaglog.pl/log_232262.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_232263.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log_232264.htmlGrupa 000: http://vaglog.pl/log_232265.htmlSTATYCZNE:Grupa 018: http://vaglog.pl/log_232261.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log_232260.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_232259.htmlGrupa 010: http://vaglog.pl/log_232258.htmlGrupa 013: http://vaglog.pl/log_232257.htmlGrupa 001: http://vaglog.pl/log_232256.htmlGrupa 000: http://vaglog.pl/log_232255.htmlGrupa 023: http://vaglog.pl/log_232254.htmlGrupa 007: http://vaglog.pl/log_232253.html Edytowane 13 Września 2015 przez arek982
Jarol Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 Zrób porządnie logi bo z tego ciężko coś odczytać ! Przede wszystkim każdy kanał osobno i zrób statyczne i dynamiczne na 4 biegu od 1500 do 4000 obr. Zrób te kanał 08. Na chwilę obecną mogę powiedzieć że masz ogromne przeładowanie
arek982 Opublikowano 13 Września 2015 Autor Opublikowano 13 Września 2015 Wstawiam Logi poprawione i uporządkowane.
Jarol Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 (edytowane) Masz trochę za dużo koksu dowalone z dołu przez co czuć wibracje w przedziale który podałeś 1600-2000obr. Nie podoba mi się też wskazanie MAP sensora, albo jest uwalony albo źle skalibrowany w sofcie. Na początek podaj jakie ma oznaczenie MAP sensor Edytowane 15 Września 2015 przez Jarol
machina Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Zobacz czy na zgaszonym silniku kluczem płaskim np nr 14 da się sztange jeszcze trochę popchać do dołu. Moje przypuszczenia: koksu masz dużo, ciśnienie w sprężarce nie małe, sprężyna w gruszce nie daje rady przestawić kierownic przez syf który w niej jest. Mam podobną sutyację i zbieram się na wyjęcie turbo.
arek982 Opublikowano 26 Września 2015 Autor Opublikowano 26 Września 2015 Sprostuję jeszcze, że drgania występują mniej więcej od 1450 do 1550 oraz od 1900 do 2050. Zauważyłem jeszcze że jak przegonie auto po trasie, to wpada w tryb awaryjny o wiele później, zwłaszcza na wyższym biegu, czyli turbo jednak zasyfione :-(Ten koks to rozumiem że za duża dawka paliwa? Możecie powiedzieć na którym logu to widać? MAP sensor mam taki: https://www.dropbox.com/sc/lky98c9eqbc6sdf/AADe-4BXaJyiw2t1hqCIUjlta i jeszcze dorzucę wykres z hamowni, prośba o ocenę: https://www.dropbox.com/sc/a1e9vvoy2fspqwt/AAATNn6AcV2ukw7GXzSyGrAta Macie pojęcie kto może poprawić mi ten soft(oczywiście po czyszczeniu turbo)? Najlepiej z zachodniopomorskiego i jakie mniej więcej koszta tego?
Jarol Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Map sensor masz prawidłowy ale dziwne jest że na wolnych obrotach ciśnienie w dolocie jest o około 110mbar większe niż atmosferyczne. Powinny być zbliżone do siebie. Może w sofcie coś jest namieszane i dlatego map sensor zawyża. Zacznij od wgranie seryjnego softu i zrób jeszcze raz logi. Jak chce to mogę Ci podesłać seryjny soft.
arek982 Opublikowano 27 Września 2015 Autor Opublikowano 27 Września 2015 Wysłać mi możesz, dzięki :-) Chętnie sprawdzę jak auto chodzi na "fabryce" Ale jak to wgrać? Chyba nie przez zwykły kabel? A jak wykres z hamowni? Nie za duży moment? Może to powód tych wibracji? I co z tym koksem? Który log to stwierdza?
Jarol Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Jak nie wgrywałeś nigdy softu do sterownika to raczej się w to nie baw bo uwalisz sterownik i będziesz miał problem. Co do wykres to dół jest mocny 350Nm przy 1800obr to dość sporo. Jak jest właśnie taki za mocny dół to najczęściej czuć drgania przy niskich obrotach.
pasek90 Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 I co udało się coś ustalić? Ciekawy jestem
arek982 Opublikowano 14 Października 2015 Autor Opublikowano 14 Października 2015 (edytowane) I co udało się coś ustalić? Ciekawy jestem Turbo wymieniłem na regenerowane, stare uległo awarii, zginęło w okolicach 3500 obr. na 2 biegu :-O Na regenerowanym niewielkie przeładowanie, o ile mogę wierzyć map sensorowi, muszę kupić i podłączyć analogowy manometr, wtedy będę miał diagnozę czy czujnik jest ok. Ewentualnie zastanawiam się nad przykręceniem na gruszce, logi i wnioski. Z braku czasu pewnie mi to zajmie trochę, ale jak doprowadzę doładowanie do ładu zamierzam poprawić program i nie koniecznie w okolicy, bo w Szczecinie nie ma w czym wybierać :-( Logi z "nowym" turbem: 4 bieg pod górkę: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_235641.html 4 bieg na w miarę prostej drodze: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_235643.html Dla zainteresowanych Sprint: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_235642.html Jakieś sugestie? Edytowane 15 Października 2015 przez arek982
Jarol Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 Jeśli map sensor jest sprawny i tyle turbo ładuje to masz spore przeładowanie i turbosprężarkę znów ukręcisz i to dość szybko.
pasek90 Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 Niestety nie pomogę, mam podobny problem, auto po programie i też drgania na 5 biegu w oko,icy 1600 - 1900 obrotów. Na innych biegach ok. Na razie nie mam pomysłów. Powodzenia.
machina Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 Dwumas może nie wyrabiać z powodu za dużego momentu z dołu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się