wolverinexxx Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 Co sie stało panewce ze zdjęcia? Dlaczego ma takie wżery? Wymiana czy może zostać? Wszystkie są podobne korbowodowe jak i główne.
dawid_sc Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 Oddaj wał do sprawdzenia ewentualnie do szlifu / polerki i dobiora ci panewki dla mnie wygląda jak zle smarowanie Gesendet von meinem E39 mit Tapatalk
andynl Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 Tak jak kolega wyżej napisał daj wał do sprawdzenia jeśli jest OK to wystarczy wymienić panewki na nowe, ale to bedziesz wiedział jak sprawdzi fachowiec
wolverinexxx Opublikowano 12 Września 2015 Autor Opublikowano 12 Września 2015 (edytowane) sprawa wygląda tak że silnik ma 120 000 przebiegu zaledwie ale stał 3 lata, gładzie cylindrowe w doskonałym stanie, widoczne są rysy po honowaniu, kiedyś spotkałem się z podobnymi panewkami które również były w silniku który długo stał, wydaje mi się że jest to jakiś tam objaw korozji tego materiału z którego jest zrobiona panewka, po prostu silnik nie pracuje stoi trochę czasu i olej zaczyna się w jakiś tam sposób rozkładać i dlatego robią się te wżery, wał ok, myśle że nowe panewki wystarczą w tym przypadku Edytowane 12 Września 2015 przez wolverinexxx
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się