zdeniu Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 z racji że jestem totalna noga z elektryki (no + od - odróżniam) prosiłbym o łopatologiczne wytłumaczenie jak chłop krowie na rowie jest sygnał/trąba jest sprężarka (sa dwie wsuwki + i -) i jest przekaźnik na którym jest taki schemacik no właśnie i co dalej co gdzie podłączyć z tego co wyczaiłem to chyba z 87 prowadzę kabelek do (+) wsuwki w sprężarce czy tak no i co i gdzie dalej podłączyć gdzie wetknąć przewody które zostaną zostaną po starych klaksonach
mateogda Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 gdzie wetknąć przewody które zostaną zostaną po starych klaksonach Możesz je podłączyć do 85 i 86, już przekaźnik będzie sterowany. 87 do sprężarki (+), a na 30 podajesz zasilanie najlepiej prosto z akumulatora (tylko nie zapomnij o dodatkowym bezpieczniku). Masę (-) dla sprężarki możesz wziąć z nadwozia.
zdeniu Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Opublikowano 4 Listopada 2008 no i chyba wszystko gra gdzie wetknąć przewody które zostaną zostaną po starych klaksonach Możesz je podłączyć do 85 i 86, już przekaźnik będzie sterowany. rozumiem że nie ma znaczenia który z przewodów z klaksonu podłącze czy to pod 85 czy też pod 86 (tylko nie zapomnij o dodatkowym bezpieczniku) jaki bezpiecznik wstawić , ile A
mateogda Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 rozumiem że nie ma znaczenia który z przewodów z klaksonu podłącze czy to pod 85 czy też pod 86 Większość przekaźników samochodowych jest bipolarnych, więc bieguny nie mają znaczenia. jaki bezpiecznik wstawić , ile A Zależy jakiej mocy masz tą dmuchawkę??
zdeniu Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Opublikowano 4 Listopada 2008 Zależy jakiej mocy masz tą dmuchawkę?? no tego to nie wiemjakiś no name
mateogda Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 Na początek daj jakiś mały 7.5A, a jak by go paliło to zmienisz na większy.
dark79 Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 Zdeniu, nie wiem czy w twoim roczniku nie ma przypadkiem przkaznika od syg. dzwiekowego, bezpiecznik i tak chyba jest 25A w ori intalacji, na twoim miejscu podłączył bym sprężarkę prosto pod przewody od klaksonu i juz, jezeli bedzie wiekszy pobor prądu niż na ori to tylko spali ci bezpiecznik, i wtedy możesz się bawić w jakieś dodatkowe przekaźniki
wojtas-audi Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 zdeniu a co za fanfarę kupiles ? I gdzie Ty ja tam wcisnales , w ktore miejsce ?
lukaszr Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 Na początek daj jakiś mały 7.5A, a jak by go paliło to zmienisz na większy. Te fanfary ze względu na sprężarkę pobierają raczej trochę więcej prądu niż 7,5A. Spokojnie można wrzucić 10A i to też nie wiem czy nie będzie za mały Kilka lat temu miałem to w małym autku to kontrolki lekko przygasały jak trąbiłem
zdeniu Opublikowano 5 Listopada 2008 Autor Opublikowano 5 Listopada 2008 dzięki chłopaki za info jak tylko znajdę chwilkę aby wjechać na podnośnik i gdzieś upchnąć trąbę to dam znać co i jak a trąba to takowa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się