zdeniu Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 z racji że jestem totalna noga z elektryki (no + od - odróżniam) prosiłbym o łopatologiczne wytłumaczenie jak chłop krowie na rowie jest sygnał/trąba jest sprężarka (sa dwie wsuwki + i -) i jest przekaźnik na którym jest taki schemacik no właśnie i co dalej co gdzie podłączyć z tego co wyczaiłem to chyba z 87 prowadzę kabelek do (+) wsuwki w sprężarce czy tak no i co i gdzie dalej podłączyć gdzie wetknąć przewody które zostaną zostaną po starych klaksonach
mateogda Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 gdzie wetknąć przewody które zostaną zostaną po starych klaksonach Możesz je podłączyć do 85 i 86, już przekaźnik będzie sterowany. 87 do sprężarki (+), a na 30 podajesz zasilanie najlepiej prosto z akumulatora (tylko nie zapomnij o dodatkowym bezpieczniku). Masę (-) dla sprężarki możesz wziąć z nadwozia.
zdeniu Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Opublikowano 4 Listopada 2008 no i chyba wszystko gra gdzie wetknąć przewody które zostaną zostaną po starych klaksonach Możesz je podłączyć do 85 i 86, już przekaźnik będzie sterowany. rozumiem że nie ma znaczenia który z przewodów z klaksonu podłącze czy to pod 85 czy też pod 86 (tylko nie zapomnij o dodatkowym bezpieczniku) jaki bezpiecznik wstawić , ile A
mateogda Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 rozumiem że nie ma znaczenia który z przewodów z klaksonu podłącze czy to pod 85 czy też pod 86 Większość przekaźników samochodowych jest bipolarnych, więc bieguny nie mają znaczenia. jaki bezpiecznik wstawić , ile A Zależy jakiej mocy masz tą dmuchawkę??
zdeniu Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Opublikowano 4 Listopada 2008 Zależy jakiej mocy masz tą dmuchawkę?? no tego to nie wiemjakiś no name
mateogda Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 Na początek daj jakiś mały 7.5A, a jak by go paliło to zmienisz na większy.