Skocz do zawartości
IGNOROWANY

FMIC VS Dual SMIC


kodzak0

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy potrzebuje za i przeciw :) Powoli szykuje sie na stage I. Nieplanuje wiekszych mocy niz 210KM nawet 200 bedzie ok :)

Chcialbym aby wynik padl na Ok 200KM i ponad 300nm.

DP wlecialo. Ale mam dylemat co do chlodzenia.

FMIC wychodzi drogo, SMIC z tego co wien taniej.

W co lepiej zainwestowac. Jakie sa wady i zalety? Oraz mniej wiecej kosztorys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DSMIC w forumowym B6 1.8T ogarnia 250KM na hybrydzie wystrojonej przez Gregor10.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z ciekawości, to ile PLNów trzeba dać na operację dołożenia prawego SMICa? Da się dopasować jakieś graty z 2.5TDI? Pytam, bo graty z BEXa pewnie drogie jak złoto :decayed:.

A tak między nami to taka przeróbka powinna być sponsorowana przez Audi, bo seryjny SMIC nawet mojego AVJa nie ogarnia :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z ciekawości, to ile PLNów trzeba dać na operację dołożenia prawego SMICa? Da się dopasować jakieś graty z 2.5TDI? Pytam, bo graty z BEXa pewnie drogie jak złoto :decayed:.

A tak między nami to taka przeróbka powinna być sponsorowana przez Audi, bo seryjny SMIC nawet mojego AVJa nie ogarnia :P.

da sie, ja u siebie mam wrzucony IC z 2,5tdi B5 i robi robote. koszt calosci z montazem i dodatkowymi gratami ok 300 PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównując do DSMIC za 1000zł możesz już ogarnąć fajnego FMIC, następnie zawsze można sprzedać swojego IC z gratami i odzyskać trochę kasy. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawy cooler z bex z lapa w wezami w cały komplet 500+550zl montaż opisałem i na pewno bedzie sobie taki zestaw radził


https://www.youtube.com/watch?time_continue=93&v=fFVCrx4Mhm4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm a za 800 idzie wyrwac juz calosc z fmicem

Jeśli mówisz o 180mm na rurach fi 50 z 10 lacznika mi silikonowym to dla mnie 500 nie jest to warte

witajcie koledzy

do jakiej max mocy poradza sobie ori coolery w bexie?

lepiej zadziala jeden centralny fmic czy dual ori?

Ja mam. 250km 343nm 1.4 na dsmic tu nie chodzi o moc chwilowa a oto jak długo taki cooler utrzyma ci doladowanie,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawy cooler z bex z lapa w wezami w cały komplet 500+550zl montaż opisałem i na pewno bedzie sobie taki zestaw radził

https://www.youtube.com/watch?time_continue=93&v=fFVCrx4Mhm4

Widziałem kiedyś podobny test, tylko że robili go kolesie w stanach i trochę bardziej profesjonalnie (nadmuch na cooler, czujniki temp w wlocie i wylocie rdzenia itd)... Najpierw przetestowali cooler standardowy z polerowanego aluminium, a następnie pomalowali go sprayem w czarny mat... I ten czarny okazał się wydajniejszy - taka ciekawostka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżając trochę temat, mam podobny dylemat, który z prawych IC można bez większych problemów założyć do seryjnego BFB. Powyżej widziałem informacje o IC z 2.5 TDI z b5, czy coś jeszcze może pasować? słowo BEX rzeczywiście podnosi cenę o dobre 300zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj obserwuj, ja IC z bex-a kupiłem za 190zł, w paczce się okazało że są węże i sprawny DV :) łapa 25 zł , kierownicę powietrza kolejne 25zł wszystko na allegro. Montaż od 4 do 6 h z czyszczeniem itp.

dsmic + 380cc + DP + Turboelita = 205 PS 340 NM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...