davidlive Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 (edytowane) Witam. Często pada pytanie odnośnie różnic w spalaniu ośki i Quattro, mam zamiar jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie (ale tylko w jednym rodzaju silnika niestety) A mianowicie, mój brat kupił b7 (podobnie jak ja wcześniej ) w tzw ośce i trafiła się na naszym forum okazja kupna kompletu Quattro do tego auta, w tygodniu baraciak jedzie do łodzi do kolegi http://a4-klub.pl/index.php?/user/32686-rafal1988lodz/(serdecznie go polecam) po taki zestawik. I bedziemy mogli porównać jakie sa róznice w spalaniu tego samego auta przed i po montażu Q na tej samej specyfikacji zawieszenia i kół. Zestaw będę wkładał osobiście i postaram sie zrobic z tego sprawozdanie i może nawet dać kilka fot i instrukcji do działu warsztat (ewentualnie uzupełnić już istniejące info na ten temat. Pozdrawiam Davidlive Edytowane 18 Listopada 2015 przez davidlive
jacek70 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Dobry pomysł. Pamiętaj aby były takie same warunki podczas testu. Dobrze by było gdybyś zważył osprzęt który zamontujesz tak aby było wiadomo ile przybyło kilogramów. To tak z czystej ciekawości.
davidlive Opublikowano 26 Września 2015 Autor Opublikowano 26 Września 2015 Dobry pomysł, a najlepiej to zważyć auto przed i po z podobnym stanem paliwa. Warunki jazdy sa podobne czyli w moim przypadku Wiejskie (powiedzmy że jest to tryb miasto-trasa, nie ma korków ale długich tras tez u mnie nie widać. Sam jestem ciekaw co wyjdzie Dane będą podawane wyłacznie z komputera, nie ma zamiaru go zalewać do pełna i dolewać liczyć czy takie tam dane z kompa i tyle, silnik będzie miał tą samą specyfikacje , bez mian żadnych filtrów i innych rzeczy mogących miec wpływ za spalanie. Wleci sprzęgło od AWX nowe ale to chyba nie ma nic do spalania
jacek70 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Parę kilo w jedną czy drugą stronę niema znaczenia. Paliwo w zbiorniku podobnie. Sprzęgło - wagowo to samo lub parę deko więcej. Czekamy na wyniki.
davidlive Opublikowano 26 Września 2015 Autor Opublikowano 26 Września 2015 AWX odpada, poczytałem i AVF (dawca) i BRD (biorca) mają 240mm więc zostanie stare jeśli jest w dobrym stanie. Jednak go zważe, mam taka możliwość to czemu nie
bongod Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Tylko podejrzewam że po przekładce nie będzie takich samych obrotów przy tej samej prędkości. U mnie spalanie wzrosło o litr lpg . Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
davidlive Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 Ale nie chodzi tu o obroty, porównujemy jedno auto z dwoma napędami, czysta konfrontacja.
bongod Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) Jak wsadzasz quattro od bfb mniej ci spali niż quattro od bexa. Do tego skrzynie 5b i 6b . Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Edytowane 29 Września 2015 przez bongod
davidlive Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 Oki, no nie sposób się nie zgodzić ale w TYM konkretnym przypadku, mowa o tej samej skrzyni. Swoja droga musiałeś cos kodować albo wizytę u elektronika miałeś w związku z przekładką ?
bongod Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Jakto nie ma takich samych inne przełożenia ma quattro i ośka . Ogólnie w trasie różnica jest niemal nie zauważalna w mieście gorzej . Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
davidlive Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 I znów masz racje Chodziło mi konkretnie o liczbę przełożeń
bongod Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Jak miałem 5b w ośce to w tym samym silniku 5b w quattro miało o 500 obr więcej niż w ośce przy tej samej prędkości więc przekłada się to na spalanie. Jak chcesz przekładać wsadz 6b z bfb nie pamiętam oznaczenia skrzyni ale jest w temacie o obr przy prędkości 140 . Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
davidlive Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 No ja juz mam Q bo ofi w b7 było tylko bfb ale ja silnik zmieniałem na AVJ
bongod Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Ciekawe czy w b7 była ta sama skrzynia co w b6 ale raczej tak. 3000 obr przy 140 na 6 b. U mnie w bexie 3600 heh różnica napewno w spalaniu jest . Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
jacek70 Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Ja u siebie w bfb mam q i skrzynię 6. Oznaczenie skrzyni GJW.
bongod Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Czyli wg mnie najlepsza Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
davidlive Opublikowano 28 Października 2015 Autor Opublikowano 28 Października 2015 No Panowie, Q już w aucie, zajęło nam to we dwóch 20 godzin pracy, od a do z, wszystko śmiga ąż miło, zbieżność juz ustawiona i nie ma z niczym kłopotu. Jak wiadomo skrzynia w Q jest krótsza niz w ośce, i to też bedzie miało wpływ na spalanie. w wolnym czasie opisze co nie było P&P i co warto poprawić. A teraz robimy spalanie
jacek70 Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Nie zapomnij podać wagi. Ile kg przybyło ?
radzio49aa Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Czekam na wiadomosci co nie pasuje P&P a co z pompa ABS Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się