zielonyvcds Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Hej,dziś sąsiad poprosił o podpięcie pod kompa no i taki błąd wyszedł. Koledzy jeśli możecie to podpowiedzcie coś będę mega wdzięczny. 19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) P3102 - 000 - No Signal - Intermittent silnik w kolektorze dolotowym klapy gaszącej. klapa walneła,bezpiecznik,czy coś z okablowaniem?? a i gdzie ta klapa gasząca się znajduję? słyszałem że jest ona zintegrowana razem z zaworem EGR ale nie wiem czy to prawda,a i wycyztałem na naszym forum też że możliwe że też mogą być przepalone bezpieczniki od wentylatorów chłodnicy? czy to prawda??
Muskel1 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Klapa jest zintegrowana z AGR. Wentylator i klapa są pod jednym bezpiecznikiem. Chyba F8. Najczęściej gdy bezpiecznik wywala to właśnie powodem tego jest zwarcie silniczka klapy.
zielonyvcds Opublikowano 26 Września 2015 Autor Opublikowano 26 Września 2015 aha czyli wentylatory wtedy nie będą działały prawda? czy klapę da się wymienić? i czy z diagnozą tego błędu mam rację? Proszę odpisz. aha czyli wentylatory wtedy nie będą działały prawda? czy klapę da się wymienić? i czy z diagnozą tego błędu mam rację? Proszę odpisz. no ale klimatyzacja działa,a jakby to był wywalony bezpiecznik to zapaliłbym samochód normalnie czy mógłbym mieć trudności z zapaleniem?? i wentylatory też działają. 1
Muskel1 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Miałem na myśli wiatrak chłodnicy. Czy jesteś pewien że on działa? dodatkowo następnym objawem jest telepanie silnika przy jego gaszeniu. Trudności z zapaleniem nie ma. Zobacz tu na film. Co prawda to inny silnik ale zasada ta sama.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się