Skocz do zawartości
IGNOROWANY

błąd 19558


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,dziś sąsiad poprosił o podpięcie pod kompa no i taki błąd wyszedł.


Koledzy jeśli możecie to podpowiedzcie coś będę mega wdzięczny.



19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157)


P3102 - 000 - No Signal - Intermittent


silnik w kolektorze dolotowym klapy gaszącej.

klapa walneła,bezpiecznik,czy coś z okablowaniem??


a i gdzie ta klapa gasząca się znajduję? słyszałem że jest ona zintegrowana razem z zaworem EGR ale nie wiem czy to prawda,a i wycyztałem na naszym forum też że możliwe że też mogą być przepalone bezpieczniki od wentylatorów chłodnicy? czy to prawda??



Opublikowano

Klapa jest zintegrowana z AGR. Wentylator i klapa są pod jednym bezpiecznikiem. Chyba F8.

Najczęściej gdy bezpiecznik wywala to właśnie powodem tego jest zwarcie silniczka klapy.

Opublikowano

aha czyli wentylatory wtedy nie będą działały prawda? czy klapę da się wymienić? i czy z diagnozą tego błędu mam rację? Proszę odpisz.


aha czyli wentylatory wtedy nie będą działały prawda? czy klapę da się wymienić? i czy z diagnozą tego błędu mam rację? Proszę odpisz.

no ale klimatyzacja działa,a jakby to był wywalony bezpiecznik to zapaliłbym samochód normalnie czy mógłbym mieć trudności z zapaleniem??

i wentylatory też działają.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Miałem na myśli wiatrak chłodnicy. Czy jesteś pewien że on działa? dodatkowo następnym objawem jest telepanie silnika przy jego gaszeniu. Trudności z zapaleniem nie ma.

Zobacz tu na film. Co prawda to inny silnik ale zasada ta sama.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...